Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe nettikoneesta löydettyä osa 2.  (Luettu 1262411 kertaa)

Salesman

  • Vieras
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mun mielestäni toi laatikko oli hyvin tehty, nyt pitäisi vaan keksiä mitä hyötyä siitä on.

Tyhjänä vie saman tilan kun täysinäisenä. Pariin suursäkkiin mahtuu sama siemenmäärä.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Vtun tyhmä heitto sultakin, kuka on puhunut maantiellä riiputtelusta?

SAS siitä puhuu.


Onneks en vieläkään tajua SASsin juttuja....
Te ootte vaan niin helevetin tyhmiä ,selvästihän tuossa sanottiin että maantiellä ei saa riiputtaa säkkiä mikä on totta ,mutta laatikkoa saa.Tuo laatikko on tosi kätevä ,jyrääjä voi tuoda sen pellolle ja tyhjäillä tarpeen tullen kylvökoneeseen ei kärryjä tarvitse kun on luomussa .

Jyrääjä tuo laatikon riiputtamalla?
Kärryä ei tarvitse tuoda pellolla vain kylvökone+traktori ja jyrä + traktori +laatikko.

Suhteellisen sekavia kirjoitteleepi hän, ootko taas pajautellu kukkaa?????

Korjasin tuohon edelle .
Täällä ei kaikki pellot ole pihapiirissä eli joutuu yleisiä teitä kulkemaan eri lohkoille.

Tässä olisi loimaan pv. mutta mutta se on niin köyhä ettei pysty tuota ostamaan.http://www.nettikone.com/ford/5610/1534045

On vähän ajettu ,mutta tekikö näillä mitään töitä.

Ei kai ny toista samanlaista enää kannata ostaa?
Hidas tuo on ja helevetin huono vääntö ,tokko laiskempaa.?

Puhallin pellin alle pakosarjan kaveriksi, syöttöä lisää. Tulee semmoinen kone josta ei synkrot mene eikä perä ulise
Kaikissa ei ole vahvistettuja mäntiä tavalliset ei taho kestää ,ovat niitä sitten jälkeen päin vaihtaneet.

Laita nimet kenellä männät eivät kestäneet. Lähipiirissä 5 kpl noita, eikä mäntiä mennyt.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Stadilainen haluaisi vaihtaa 60hl  kuivurin telakaivinkoneeseen...

http://www.nettikone.com/jaakko/jaakko-60-hehtolitrainen/1533926

Siinä olisi sopiva vaihtokone noin niinkuin reaaliarvoltaan.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mun mielestäni toi laatikko oli hyvin tehty, nyt pitäisi vaan keksiä mitä hyötyä siitä on.

Tyhjänä vie saman tilan kun täysinäisenä. Pariin suursäkkiin mahtuu sama siemenmäärä.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Vtun tyhmä heitto sultakin, kuka on puhunut maantiellä riiputtelusta?

SAS siitä puhuu.


Onneks en vieläkään tajua SASsin juttuja....
Te ootte vaan niin helevetin tyhmiä ,selvästihän tuossa sanottiin että maantiellä ei saa riiputtaa säkkiä mikä on totta ,mutta laatikkoa saa.Tuo laatikko on tosi kätevä ,jyrääjä voi tuoda sen pellolle ja tyhjäillä tarpeen tullen kylvökoneeseen ei kärryjä tarvitse kun on luomussa .

Jyrääjä tuo laatikon riiputtamalla?
Kärryä ei tarvitse tuoda pellolla vain kylvökone+traktori ja jyrä + traktori +laatikko.

Suhteellisen sekavia kirjoitteleepi hän, ootko taas pajautellu kukkaa?????

Korjasin tuohon edelle .
Täällä ei kaikki pellot ole pihapiirissä eli joutuu yleisiä teitä kulkemaan eri lohkoille.

Tässä olisi loimaan pv. mutta mutta se on niin köyhä ettei pysty tuota ostamaan.http://www.nettikone.com/ford/5610/1534045

On vähän ajettu ,mutta tekikö näillä mitään töitä.

Ei kai ny toista samanlaista enää kannata ostaa?
Hidas tuo on ja helevetin huono vääntö ,tokko laiskempaa.?

Puhallin pellin alle pakosarjan kaveriksi, syöttöä lisää. Tulee semmoinen kone josta ei synkrot mene eikä perä ulise
Kaikissa ei ole vahvistettuja mäntiä tavalliset ei taho kestää ,ovat niitä sitten jälkeen päin vaihtaneet.

Laita nimet kenellä männät eivät kestäneet. Lähipiirissä 5 kpl noita, eikä mäntiä mennyt.
Vahvistettu mäntä kestää ja tavallinen leivän ajon uuniin,näin se menee.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mun mielestäni toi laatikko oli hyvin tehty, nyt pitäisi vaan keksiä mitä hyötyä siitä on.

Tyhjänä vie saman tilan kun täysinäisenä. Pariin suursäkkiin mahtuu sama siemenmäärä.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Vtun tyhmä heitto sultakin, kuka on puhunut maantiellä riiputtelusta?

SAS siitä puhuu.


Onneks en vieläkään tajua SASsin juttuja....
Te ootte vaan niin helevetin tyhmiä ,selvästihän tuossa sanottiin että maantiellä ei saa riiputtaa säkkiä mikä on totta ,mutta laatikkoa saa.Tuo laatikko on tosi kätevä ,jyrääjä voi tuoda sen pellolle ja tyhjäillä tarpeen tullen kylvökoneeseen ei kärryjä tarvitse kun on luomussa .

Jyrääjä tuo laatikon riiputtamalla?
Kärryä ei tarvitse tuoda pellolla vain kylvökone+traktori ja jyrä + traktori +laatikko.

Suhteellisen sekavia kirjoitteleepi hän, ootko taas pajautellu kukkaa?????

Korjasin tuohon edelle .
Täällä ei kaikki pellot ole pihapiirissä eli joutuu yleisiä teitä kulkemaan eri lohkoille.

Tässä olisi loimaan pv. mutta mutta se on niin köyhä ettei pysty tuota ostamaan.http://www.nettikone.com/ford/5610/1534045

On vähän ajettu ,mutta tekikö näillä mitään töitä.

Ei kai ny toista samanlaista enää kannata ostaa?
Hidas tuo on ja helevetin huono vääntö ,tokko laiskempaa.?

Puhallin pellin alle pakosarjan kaveriksi, syöttöä lisää. Tulee semmoinen kone josta ei synkrot mene eikä perä ulise
Kaikissa ei ole vahvistettuja mäntiä tavalliset ei taho kestää ,ovat niitä sitten jälkeen päin vaihtaneet.

Laita nimet kenellä männät eivät kestäneet. Lähipiirissä 5 kpl noita, eikä mäntiä mennyt.
Vahvistettu mäntä kestää ja tavallinen leivän ajon uuniin,näin se menee.

Vahvistettu mäntä? Selitäs vähän tarkemmin fordin mäntäpolitiikkaa.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mun mielestäni toi laatikko oli hyvin tehty, nyt pitäisi vaan keksiä mitä hyötyä siitä on.

Tyhjänä vie saman tilan kun täysinäisenä. Pariin suursäkkiin mahtuu sama siemenmäärä.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Vtun tyhmä heitto sultakin, kuka on puhunut maantiellä riiputtelusta?

SAS siitä puhuu.


Onneks en vieläkään tajua SASsin juttuja....
Te ootte vaan niin helevetin tyhmiä ,selvästihän tuossa sanottiin että maantiellä ei saa riiputtaa säkkiä mikä on totta ,mutta laatikkoa saa.Tuo laatikko on tosi kätevä ,jyrääjä voi tuoda sen pellolle ja tyhjäillä tarpeen tullen kylvökoneeseen ei kärryjä tarvitse kun on luomussa .

Jyrääjä tuo laatikon riiputtamalla?
Kärryä ei tarvitse tuoda pellolla vain kylvökone+traktori ja jyrä + traktori +laatikko.

Suhteellisen sekavia kirjoitteleepi hän, ootko taas pajautellu kukkaa?????

Korjasin tuohon edelle .
Täällä ei kaikki pellot ole pihapiirissä eli joutuu yleisiä teitä kulkemaan eri lohkoille.

Tässä olisi loimaan pv. mutta mutta se on niin köyhä ettei pysty tuota ostamaan.http://www.nettikone.com/ford/5610/1534045

On vähän ajettu ,mutta tekikö näillä mitään töitä.

Ei kai ny toista samanlaista enää kannata ostaa?
Hidas tuo on ja helevetin huono vääntö ,tokko laiskempaa.?

Puhallin pellin alle pakosarjan kaveriksi, syöttöä lisää. Tulee semmoinen kone josta ei synkrot mene eikä perä ulise
Kaikissa ei ole vahvistettuja mäntiä tavalliset ei taho kestää ,ovat niitä sitten jälkeen päin vaihtaneet.

Laita nimet kenellä männät eivät kestäneet. Lähipiirissä 5 kpl noita, eikä mäntiä mennyt.
Vahvistettu mäntä kestää ja tavallinen leivän ajon uuniin,näin se menee.

Vahvistettu mäntä? Selitäs vähän tarkemmin fordin mäntäpolitiikkaa.
Ekkös sää ole niitä ikäs pajottanut mitä täältä kyselet,kuten sanoin tavallinen mäntä leivän ajoon ja vahvistettu töihin.Kysyppäs Isojeon hallilta miksi luettelot oli täynnä foortin moottorin puolikkaita ja ne niitä siellä pajootti ja suurin syy oli jälkasennus turpot,siis 80 ja 90 luvulla.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mun mielestäni toi laatikko oli hyvin tehty, nyt pitäisi vaan keksiä mitä hyötyä siitä on.

Tyhjänä vie saman tilan kun täysinäisenä. Pariin suursäkkiin mahtuu sama siemenmäärä.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Vtun tyhmä heitto sultakin, kuka on puhunut maantiellä riiputtelusta?

SAS siitä puhuu.


Onneks en vieläkään tajua SASsin juttuja....
Te ootte vaan niin helevetin tyhmiä ,selvästihän tuossa sanottiin että maantiellä ei saa riiputtaa säkkiä mikä on totta ,mutta laatikkoa saa.Tuo laatikko on tosi kätevä ,jyrääjä voi tuoda sen pellolle ja tyhjäillä tarpeen tullen kylvökoneeseen ei kärryjä tarvitse kun on luomussa .

Jyrääjä tuo laatikon riiputtamalla?
Kärryä ei tarvitse tuoda pellolla vain kylvökone+traktori ja jyrä + traktori +laatikko.

Suhteellisen sekavia kirjoitteleepi hän, ootko taas pajautellu kukkaa?????

Korjasin tuohon edelle .
Täällä ei kaikki pellot ole pihapiirissä eli joutuu yleisiä teitä kulkemaan eri lohkoille.

Tässä olisi loimaan pv. mutta mutta se on niin köyhä ettei pysty tuota ostamaan.http://www.nettikone.com/ford/5610/1534045

On vähän ajettu ,mutta tekikö näillä mitään töitä.

Ei kai ny toista samanlaista enää kannata ostaa?
Hidas tuo on ja helevetin huono vääntö ,tokko laiskempaa.?

Puhallin pellin alle pakosarjan kaveriksi, syöttöä lisää. Tulee semmoinen kone josta ei synkrot mene eikä perä ulise
Kaikissa ei ole vahvistettuja mäntiä tavalliset ei taho kestää ,ovat niitä sitten jälkeen päin vaihtaneet.

Laita nimet kenellä männät eivät kestäneet. Lähipiirissä 5 kpl noita, eikä mäntiä mennyt.
Vahvistettu mäntä kestää ja tavallinen leivän ajon uuniin,näin se menee.

Vahvistettu mäntä? Selitäs vähän tarkemmin fordin mäntäpolitiikkaa.
Ekkös sää ole niitä ikäs pajottanut mitä täältä kyselet,kuten sanoin tavallinen mäntä leivän ajoon ja vahvistettu töihin.Kysyppäs Isojeon hallilta miksi luettelot oli täynnä foortin moottorin puolikkaita ja ne niitä siellä pajootti ja suurin syy oli jälkasennus turpot,siis 80 ja 90 luvulla.

No millanen se fordin vahvistettu mäntä on ja missä niitä myydään?? Nyt kysyn sulta enkä isojien konehallista.

Ei kai sun oo nyt seonnu jäätelötötterön jätskipallo ja vohveli...

No?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Ekkös sää ole niitä ikäs pajottanut mitä täältä kyselet,kuten sanoin tavallinen mäntä leivän ajoon ja vahvistettu töihin.Kysyppäs Isojeon hallilta miksi luettelot oli täynnä foortin moottorin puolikkaita ja ne niitä siellä pajootti ja suurin syy oli jälkasennus turpot,siis 80 ja 90 luvulla.

No millanen se fordin vahvistettu mäntä on ja missä niitä myydään?? Nyt kysyn sulta enkä isojien konehallista.

Ei kai sun oo nyt seonnu jäätelötötterön jätskipallo ja vohveli...

No?

Nyt menee mielenkiintoiseksi, SAS ja vahvistetut männät. Sopiiko ne paremmin soikeisiin sylintereihin, kuuluuko niistä kippausääniä?

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3134
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

https://www.youtube.com/watch?v=4D5mC3a-sy8

katto 43,40 eteenpäin  :D
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
http://www.nettikone.com/valmet/565/1534340


onko tuo alakuperäänen hytti?
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Salesman

  • Vieras
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

https://www.youtube.com/watch?v=4D5mC3a-sy8

katto 43,40 eteenpäin  :D


Kyllähän se monesti on todistettu, että kun katotaanpa vaikka tanskalaisten Blue Poweria vetokisoissa, niin nähdään vissi ero jo näihin metanoli yms. vetureihin. On meinaan löpöä tankissa ja kone, kestää ja kestää ja kestää...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !