Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe polttoöljyn hinta?  (Luettu 1334473 kertaa)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9148
Vs: polttoöljyn hinta?
misä oli 1,5 pensa??
Mulla tän keskustelun otsikko on polttoöljyn hinta.  ::)
Tänään voi saada jo 1,4 €/l
Mystinen kesälaatumies

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1309
Vs: polttoöljyn hinta?
Montakos vuotta pitää odottaa että päästään takaisin tuohon 91senttiin verottomana mitä näyn viime syksenä maksaneen...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75812
Vs: polttoöljyn hinta?
saattaapi mennä hetki jos toinenki...

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1802
Vs: polttoöljyn hinta?
Kai se pitää viimeistään pe tilata kuivausöljyt kun saattaa se Iran-sopimus olla herkkä peruuntumaan... ???

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75812
Vs: polttoöljyn hinta?
ja olikos se joku raja 60 päivää?   ei oikein tunnu menneen kuin donalt olis halunnu,   joten saattaa tilanne taas muuttua nopsaankin..   ja eiks se että omassa pöntössä aineet parempi kuin että ei ollenkaan saatavissa?  maksuthan menöö vähennyksiin..

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22169
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: polttoöljyn hinta?
Raakaöljyn hinta on laskenut kriisejä edeltäneelle tasolle (HS 25.06.26). Huomatkaa, että vähittäishinta Suomessa ei ole laskenut, eikä laske, kriisiä edeltäneelle tasolle.

-SS-

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29721
  • vastustan
Vs: polttoöljyn hinta?
Raakaöljyn hinta on laskenut kriisejä edeltäneelle tasolle (HS 25.06.26). Huomatkaa, että vähittäishinta Suomessa ei ole laskenut, eikä laske, kriisiä edeltäneelle tasolle.

-SS-
sähköautoilija on kinnittänyt  "menoveden"  hinnan pariksi vuodeksi :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75812
Vs: polttoöljyn hinta?
eikös uutissa ollut vähän aikaa sitten että vasta syksyllä SAATTAA polttoaineen hinnat laskea ..    kun on nuo kalliilla ostetut öljyt jalostettu.     hieman ihmetyttää miten on ostettu kun ei laivat kulkennu hormusin läpi?    vai onko net ostettu ja sit toimitus kuin yaralla,  - sit joskus, kuhan keritään..

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1309
Vs: polttoöljyn hinta?
Hormuz ei onneksi ole tuossa Norja - Suomi välillä mistä ~80% öljystä tänne nykyään on tullut.
Mutta kyllä ne norjassa kait osaavat hintoja nostaa.

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
Vs: polttoöljyn hinta?
Markkinoilta otetaan korkein saatava hinta tuotteesta.
Sillai se pusiness menee,
 Maatalouspusiness tosin alkutuottajan kohalla jotenkin erilailla,ylemmät välikädet vasta kerää tuohet.