Hiassi muutenkin niin alkukantaista teksniikkaa ettei oikein viitsi edes ajatella ,,,,,,,,Nooh ehkä just Hi Lux ,,,,,,,, se 3 Ltomaattina
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
Lainaus käyttäjältä: Teroman - 17.01.10 - klo:20:12Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa? Tutkippa vaikka kuinka paljon enemmän on häiriöitä käytössä niissä kärryissä missä näitä ''hienouksia'' viljellään ihan vain myyntitarkoituksessa.
Lainaus käyttäjältä: Teroman - 17.01.10 - klo:20:12Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejäKuka semmoista tarvitsee pakettiautossa?
Lainaus käyttäjältä: landehande - 17.01.10 - klo:20:50Lainaus käyttäjältä: Teroman - 17.01.10 - klo:20:12Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejäKuka semmoista tarvitsee pakettiautossa? Persaukisten ei ole väliä, mutta jos on tuloja niin säästää hintansa äkkiä takaisin.Ai niin, toymotassa ei tarvita kun sillä ei erkkikään aja ylinopeutta - ainakaan vahingossa.
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa!
Lainaus käyttäjältä: landehande - 17.01.10 - klo:21:02Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa! Lumikelillä pitää tosiaan katsoa nopeussäätimen perään, kun rajoitusmerkkejä tunnistava konenäköjärjestelmä ei oikein vielä selviydy edes osittain lumen peitossa olevista merkeistä, saati sitten ihan umpeen auratuista, ja jäinen tai luminen tuulilasi heikentää tunnistusta - joutuu tökkäämään oikean rajoituksen kosketusnäytöltä. Joskus on ollut vakionopeustietoa auton suuntaan siirtävän OBD-yhteydenkin kanssa vähän pykimistä, mutta onneksi gps-pohjainen mittaus piipittää ylinopeudesta jos merkki vain on tunnistettu. Lumikelejä varten pitäisi varmaan lisätä muisti joka kerää tietoa merkeistä silloin kun ne on tunnistettu onnistuneesti. Työmaiden vaihtuvat merkit vaan on vähän ongelmallisia jos tuollaisen aikoo vielä toteuttaa.
Mielestäni nuot nopeudet vois vapauttaa,,,,,,,,turhaan polliissi virkamiehiä istuttaa pensaassa palelemassa,,,,,,,,Kävisivät vaan kolari paikoilla kuten sakut , tarvittessa siis
Haldex on semmoinen apuvetoTorsen vasta kunnon QuatroA3, A4, A6, 4- motion testattu onEi nouse kulutus vaan yli 5 L dsg llä, just kokeiltiin taas Hwinnamo A3 on käsittääkseni sama neliveto kuin oktaaviassa eli moottori on väärään suuntaan ettei tulisi pettymys jos nelivetoa haluaaQuatro,synkro,4-motio on vain markkinointinimiä ettei kerro mitään nelivedon tekniikasta Transportereissa (4-veto) oli ennen G-vaihde (hidas 1-vaihde) kätevä lähtettäissä liikkeelle kuorman kanssa tai maastossa, uudemmissa sitä ei ole