Mä taas lopetin VW ja Audi ostot kun siinä liikaa Kesko- lisää,,,,,,, Yli hintaa ja huonoa palvelua siis ,,,,,,,,Nyt Helkama tuotteet myy hyvin tässä Lamassa, vai menikö se jo ohi ?Lama siis ?
Automaattina ei sammu sitten millään ,,,,,,,,,
Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana
Lainaus käyttäjältä: Tracman - 16.01.10 - klo:19:31Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?
Monestako tiedät akseleita menneen ??
Lainaus käyttäjältä: jamako - 16.01.10 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: Tracman - 16.01.10 - klo:19:31Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?Vetarit esim.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.01.10 - klo:20:04Lainaus käyttäjältä: jamako - 16.01.10 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: Tracman - 16.01.10 - klo:19:31Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?Vetarit esim. juu siinä ensimmäisessä mallissa on juu vähä ruoste vikoja ja espanjassa tehty mun mielestä niitä viimeisiä ei oo tehty... mutta tarkoitan tätä uutta mallia joka tuli 03 vai 04 vuonna ne on jo saksassa tehtyjä ja hyviä pelejä
juu siinä ensimmäisessä mallissa on juu vähä ruoste vikoja ja espanjassa tehty mun mielestä niitä viimeisiä ei oo tehty... mutta tarkoitan tätä uutta mallia joka tuli 03 vai 04 vuonna ne on jo saksassa tehtyjä ja hyviä pelejä
Lainaus käyttäjältä: jamako - 14.01.10 - klo:22:42Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK. http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpgVast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK. http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpgVast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.
Lainaus käyttäjältä: landehande - 14.01.10 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: jamako - 14.01.10 - klo:22:42Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK. http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpgVast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.Hiace nyt tarviikin nelivedon että sillä vois 15 cm lumessa ajaa, mun -96 - mallinen etuvetotransporteri menee tollasessa lumessa kevyesti....