Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VW Transporter  (Luettu 57063 kertaa)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter

Hiassi muutenkin niin alkukantaista teksniikkaa ettei oikein viitsi edes ajatella ,,,,,,,,

Nooh ehkä just Hi Lux ,,,,,,,, se 3 L

tomaattina
 ???

Vanhassa vara parempi. Jos on hyvä ja luotettava, niin miksi sitä olisi ihan kauheasti muutettava!! Vaihtoarvo säilyy.

Teroman

Vs: VW Transporter

Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,

Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
 8)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter

Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,

Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
 8)

Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa?  Tutkippa vaikka kuinka paljon enemmän on häiriöitä käytössä niissä kärryissä missä näitä ''hienouksia'' viljellään ihan vain myyntitarkoituksessa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter

Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,

Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
 8)

Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa?  Tutkippa vaikka kuinka paljon enemmän on häiriöitä käytössä niissä kärryissä missä näitä ''hienouksia'' viljellään ihan vain myyntitarkoituksessa.

Mä ajan ainakin aika paljon vakkarilla, että minä tarvin.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: VW Transporter
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa? 

Persaukisten ei ole väliä, mutta jos on tuloja niin säästää hintansa äkkiä takaisin.

Ai niin, toymotassa ei tarvita kun sillä ei erkkikään aja ylinopeutta - ainakaan vahingossa.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa? 

Persaukisten ei ole väliä, mutta jos on tuloja niin säästää hintansa äkkiä takaisin.

Ai niin, toymotassa ei tarvita kun sillä ei erkkikään aja ylinopeutta - ainakaan vahingossa.



Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa!  ;D  ;D  ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter
mut mites se pakettiautoihin liittyy??
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8363
Vs: VW Transporter

Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,

Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
 8)

Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa?  Tutkippa vaikka kuinka paljon enemmän on häiriöitä käytössä niissä kärryissä missä näitä ''hienouksia'' viljellään ihan vain myyntitarkoituksessa.
Ilman vakkaria en autoa osta. Volkkarissa toimivat nuo hienoudetkin.
Mystinen kesälaatumies

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: VW Transporter
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa!  ;D  ;D  ;D

Lumikelillä pitää tosiaan katsoa nopeussäätimen perään, kun rajoitusmerkkejä tunnistava konenäköjärjestelmä ei oikein vielä selviydy edes osittain lumen peitossa olevista merkeistä, saati sitten ihan umpeen auratuista, ja jäinen tai luminen tuulilasi heikentää tunnistusta - joutuu tökkäämään oikean rajoituksen kosketusnäytöltä. Joskus on ollut vakionopeustietoa auton suuntaan siirtävän OBD-yhteydenkin kanssa vähän pykimistä, mutta onneksi gps-pohjainen mittaus piipittää ylinopeudesta jos merkki vain on tunnistettu. Lumikelejä varten pitäisi varmaan lisätä muisti joka kerää tietoa merkeistä silloin kun ne on tunnistettu onnistuneesti. Työmaiden vaihtuvat merkit vaan on vähän ongelmallisia jos tuollaisen aikoo vielä toteuttaa.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa!  ;D  ;D  ;D

Lumikelillä pitää tosiaan katsoa nopeussäätimen perään, kun rajoitusmerkkejä tunnistava konenäköjärjestelmä ei oikein vielä selviydy edes osittain lumen peitossa olevista merkeistä, saati sitten ihan umpeen auratuista, ja jäinen tai luminen tuulilasi heikentää tunnistusta - joutuu tökkäämään oikean rajoituksen kosketusnäytöltä. Joskus on ollut vakionopeustietoa auton suuntaan siirtävän OBD-yhteydenkin kanssa vähän pykimistä, mutta onneksi gps-pohjainen mittaus piipittää ylinopeudesta jos merkki vain on tunnistettu. Lumikelejä varten pitäisi varmaan lisätä muisti joka kerää tietoa merkeistä silloin kun ne on tunnistettu onnistuneesti. Työmaiden vaihtuvat merkit vaan on vähän ongelmallisia jos tuollaisen aikoo vielä toteuttaa.


Aika paljon paremmin onnistuu sakottomuudessa kun silmä ja kaasujalka toimivat keskenään, niin ja hermo.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: VW Transporter
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa!  ;D  ;D  ;D

Mä pääsin vain huomautuksella, kun nopeusrajoitus vaihtui 100:sta 80:iin ja siinä kohtaa nappasin vakkarin pois päältä. Kuinka ollakaan, tutka oli heti pian sen jälkeen, kerkes edes vähän hidastaa.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Teroman

Vs: VW Transporter


Mielestäni nuot nopeudet vois vapauttaa,,,,,,,,

turhaan polliissi virkamiehiä istuttaa pensaassa palelemassa,,,,,,,,

Kävisivät vaan kolari paikoilla kuten sakut , tarvittessa siis
 :o

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter


Mielestäni nuot nopeudet vois vapauttaa,,,,,,,,

turhaan polliissi virkamiehiä istuttaa pensaassa palelemassa,,,,,,,,

Kävisivät vaan kolari paikoilla kuten sakut , tarvittessa siis
 :o


Taidat olla aika natzi kun ihailet sakuja vallan vaan?

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: VW Transporter


Mielestäni nuot nopeudet vois vapauttaa,,,,,,,,

turhaan polliissi virkamiehiä istuttaa pensaassa palelemassa,,,,,,,,

Kävisivät vaan kolari paikoilla kuten sakut , tarvittessa siis
 :o

Sillä tavalla karsiutuisi kaaharit pikkuhiljaa maanteiltä, kun sais kaahata
niin kovaa kun haluttaa.

AC

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 381
Vs: VW Transporter

Haldex on semmoinen apuveto

Torsen vasta kunnon Quatro

A3, A4, A6, 4- motion  testattu on

Ei nouse kulutus vaan yli 5 L  dsg llä, just kokeiltiin taas Hwinnamo
 ::)

A3 on käsittääkseni sama neliveto kuin oktaaviassa eli moottori on väärään suuntaan ettei tulisi pettymys jos nelivetoa haluaa
Quatro,synkro,4-motio on vain markkinointinimiä ettei kerro mitään nelivedon tekniikasta
Transportereissa (4-veto) oli ennen G-vaihde (hidas 1-vaihde) kätevä lähtettäissä liikkeelle kuorman kanssa tai maastossa, uudemmissa sitä ei ole