Mun piti vaihtaa pääsylinterit tuohon Valtran linkkuun. Aika ikävässä paikassa ne polkimien välitystangon tapit... mutta kyllä mä ne sain ährättyä. Olen ehkä melko näppärä käpälistäni ja tottunut hankaliin paikkoihin ja pieniin osiin. Raakaa voimaa mulla ei enää niin olekaan mutta sitä varten on jatkovarret .-)
Valtran myötä jarrusysteemin ongelmat olivatkin ihan uusi tuttavuus; massikassa noita ei juuri ole ollut kun koko systeemi on toisenlainen.
Juu näissä valmeteissa joilla ajetaan päivittäin tai lähes päivittäin niin nesteet pysyy paikoillaan vuosikaudet vaikka en niitä ole vaihtanut. Sitten nää joilla ajetaan sulan maan aikana niin melkein joka kevät täytyy vaihtaa pääsylinteriin tiivisteet kun nesteet on vuotanut.
Vähän asian sivuun, on se kummahomma kun -02 oli jo ainakin nestetoiminen kytkin, niin alkupään Mezzoihin joku idooottii insinööri keksi vivuston kytkimeen joka onkin sitten ihan kulutus tavaraa. Meillä on tuolla vivustolla ajettu alle 3000 tuntia ja rupee oleen taas loppu. Joka kerta tarttee poljin varpailla nostaa ylös kun jää jumiin