^
Mielenkiintoinen oli tuo mun V 6400 ajaa etuveto päällä takavuosina. Ihan siis kauhea, kun etupyörät alkoi olla finaalissa. Tänä talvena uusilla pyörillä paljon parempi. Oma fiiatti 30 laatikolla (34) , joten sen ajomukavuus ei ole tuollaillla tullut esiin. Isä pyhkäisi aikoinaan Valtralla 500m matkalla kaks kertaa ojaan , kun ei tajunnut että menis paremmin ilman etuvetoa. Nelivetohan se ei ole 
Mihinkäs tämä perustuu? Ei ole autossa edessä minkäänlaista lukkoa, ajan ja ohitan sillä mieluummin liukkaalla kuin vajakilla, veti mistä päästä tahansa 
Ei varmaan ollut etu pyörien pyörimis nopeus synkassa taka pyörien kanssa koska olivat kuluneet ?
Luulin tuon olevan selvää sen kummemmin enää selvittämättä. eihän sillä lukolla ole asian kanssa mitään tekemistä, vaan etupyörät jarrutti takapyöriin nähden. Tämän uskon olevan syyn siinä vesikeli jäätikön fiiatiskin. Eihän se lukko fiiatiskaan aiheuta ongelmia, sillä antaa kyllä renkaan pyöriä toista enemmän vapaalla. Joten se "hitaampi" vetävä etupyörä jarrutti nopeampaan takapyörään nähden. Massikan huolto epäili jo mun mystisen vian syyksi tuota renkaiden epäsuhtaakin, sillä siinäkin tr nytkähtää kun napsauttaa nelivedon päälle. Vaikka renkaat on ihan oikealla suhteella, mutta kun se eturengas vaan kuluu nopeampaa kuin takarengas, koska pyöriihän se useamman kierroksen kuin takapyörä
