No minä olen ostanut Tampereen käyttöautosta 5v vanhan n. 60 tkm ajetun civikin vuonna 2020. Netissä yksi paskaanen kuva ja sen perusteella lähdin katsomaan kuraasta autoa. Ostin , kun mulle luvattiin että auto käydään tarkistus listan mukaan läpitte ja auto putsataan sisältä ja päältä. Tälle toimen piteelle varattiin 2 viikkoa aikaa. Niin ja autoon kuului vuoden / 20 000 km "takuu" jota ei erikseen tarvinnut maksaa . Tosin ilmaisia lounaita ei ole ... "Meillä myydään tarkastettuja huippu vaihdokkeja, joihin kuluu takuu"
Toki tuon tarkistus listan olis voinut ruksia vaikka kirjoituspöydän ääressä, mutta huoltomekaanikon allekirjoituksella se oli varustettu ja tuulilasissa vieläkin on tarra " Olen tarkistettu huippu yksilö" Pirun sitkiä liima siinä tarras

Auto haisi haettaessa uudelta, vaikka koe ajolla kuulemma hikiseltä mieheltä (minä en haistanut). Maali pinta oli puhdas ja pinnassa kesto vahaus. Pestessä ilmi tullut naarmu puskurissa oli kuvattu ja maalattu. Minä oon pirun tyytyväänen ostokseeni , vaikka tytär sillä onkin ajellut ja todella pitänyt autosta. Mitään huoltoja kummempaa ei ole tehty meillä ollessa. edellinen oli huollattanut puolen vuoden välein käyttöauton merkkihuollossa ( noin 6-7tkm ). Hondassa kun tuo huoltomuistutus perustuu aikaan. No meillä ei yhdessäkään ole puolen vuoden välein tehty huoltoja. Kerran vuoteen tai vajaa 20 000 km.