Rekkakuorma on mullakin se ajatus aina kun jotain kylvän. Jos siis pieni tila niin koko kasvilajin vaihtaminen olisi ehkä se toimivin, mut ei markkinan näkökulmasta.
Eli viime vuonna kauraa tänä vuonna ohraa esim.
Jos nyt haluaa sen kahden kasvin kanssa pelata niin kyllähän se agronetin satotasoilla onnistuu jo 20ha tilalla. 10ha toista ja 10ha toista. 6t keskisadolla tulee rekka molempia ja kymppi jää vielä siementäkin..

Itse pelaisin tuossa varman päälle et joko 20ha jotain tai sit niin et se 6ha ens vuoden siementä ja 14ha josta tulee se yksi rekka. Seuraavana sit toisinpäin ja loput voi myydä täytteeksi kuormaan.
Harvoin kai se osuu niin et aina just rekkakuormat tulee täyteen vaikkei näitä viljelyrajoituksia olisi?
Se et miten sitten työt käytännössä niin itse pitänyt ihan reilua siemenvaraa niin ei tarvii siilon nurkkia harjata. Ja jos maat sitten tulevat eri aikaan kuivaksi niin ehkä kannattaa yrittää ryhmitellä samanlaiset samaan "kolmannekseen"..
Olisihan se tietysti kiva jos Jussit saisi ihan itse päättää nää kierrot mut tuo on kuitenkin melko helppo mielestäni toteuttaa ja jos sen varjolla saa tukieuroja niin ennemmin toi kuin joku oikeasti vaikea rasti..