Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6

Viestit - WoTi

Onkohan käsitystä mikä moisen aiheuttaa? Ja onko yleisempää 5 siipisissä tai 4-siip. variomaateissa.
Korkkas kääntösylinteristä suuholkki. On tullut käytettyä syysmaan muokkauksissa 18"-20", aika rajua touhua kääntäminen, täydellä leveydellä, näissä ei vielä muistisylintereitä.
Onkohan miten tarkka laakeroinnista ettei sylinteri pohjaa, isommin ei väljää kyllä tuntuisi olevan.
Onko käännönkampi jollain mennyt kieruun jolloin ehkä iskumitan tarve kasvaa liian suureksi?
Ei kovin ihmeellinen homma ollut tuo 6-kalvoisen purku. Kunhan  saa valkosen emulsion pois pumpusta ja kasatessa imu ja paine venttiilit laittaa oikein päin niin eiköhän se tästä taas lähde.

28€ kolmen koukun hinta kalvolle.
Juu Comet BP205. Hankala on ennakoida, toimi täydellisesti ja sitten poks..
Alkoi vm. 2000 UF1000  6-kalvoinen lentokone moottori työntämään valkoista liejua öljysäiliön kannen välistä ulos pikku hiljaa tiputtamalla. Toimi ihan normisti säiliön tyhjäksi. Mutta öljyt oli tehokkaasti vaihtuneet johonkin muuhun.
Falskaako kalvo, ei ole tarvinnut koskaan vaihtaa.
Kokemuksia otsikon Heva kultivaattorista. Toimiiko hyvin savimailla, eli pitääkö työsyvyyden, piikki on ainakin järeähkö. Miten vertautuu esim. Potilan KK
Jos sitä säätö pyörää pyörittelit, voipi vaan vastus radassa potikan sisällä olla pölyä. Muistaakseni oli kovin halpa suojaamaton tuo potentiometri.
Cs94 jouduin vaihtamaan sen pyöritettävän säätimen potikan ja muutama vuosi myöhemmin asentoanturin. Molemmat oireili vähän samaan tyyliin.
Deutzin anturi on oikealla puolella kynkän yläpuolella oleva potikka. Oliskohan se ollut jotenkin liimattu akselistaan, voisko olla irti? Tai sitten muuten Luigin sähkötekniikka prakaa
Kasvintuotanto / Vs: Viuhkat
: 15.05.20 - klo:10:35
Ostin jo kerran Hypron tuplat kunnes huomasin että tässä Amazonessa vielä vanhat omat mutterit ja ISO ei sovi.
Otin tilalle violetin tappi ID ilma-avusteisen Hypron, joka ei kyllä ole häävi pienellä paineella, ei toki tuulikaan kuljeta. Isommalla 4-5bar toimii ihan kohtalaisesti. Mutta jos taas haluaa litroja pienemmäksi tuolla paineeella pitää ajaa jumalattoman kovin. Ja toisaalta 6km/h ei myöskään houkuta. 8-9kmh on melko passeli nopeus jolla homma joutuu, 7kmh vielä toimii sekin.
Mahtaneeko kuluminenkin olla melko lailla voimakkaampaa isolla paineella.
Kasvintuotanto / Viuhkat
: 14.05.20 - klo:20:14
Mites laajalla paine alueella ajatte perusviuhkoilla? Toimiiko sininen 03 n.2bar paineella  Ei ole triplettejä jolla jatkuvasti vaihdella suuttimia.. pääasiassa 175-200 l käytössä joskus n.130-150 vaan olis kiva.
Monilevykytkin sitä kytkee.  Renkaat on uudet. Ja samaa kokoa kuin alkup. Trelĺet oli ja nyt Vredesteinit. 380/70 28 ja 480/70 38


H.Leinolle kysymys. Paukahtaako k100 etuveto kun sen ottaa pois päältä tai kun veto vapautuu jarrutuksen jälkeen. Tämä K120 nytkähtää tosi voimakkaasti
Omaani myös tutkin hieman. 1-2 suoraan kytkimeltä. 3-4 releen kautta. Olisko moottorit niin loppu ettei 1 jaksa pyörittää tai säätövastus rikki. 4300h.  105mk3 vaihdoin kerran moottorit 2000h, olivat aivan loppu, 4 asennossa pyöri enää oli varmaan sisäkierrolla käytetty ja röökiä polteltu reilummalla kädellä kun kennokin oli muurautunut umpeen siinä.
Tuulettimen moottorin liittimeltä voipi yrittää mitata tuleeko missään asennossa ohjaus jännitettä.
Sulakkeet on tarkastettu varmaan?
Takalasin yläpuolella kannen alla.
Kansi aukeaa ylös ja eteen. Lukitukset alapuolella.
Eikö toimi mikään nopeus? Onko oireillut ennen jotenkin?

Minullakaan K120 ei toimi 1 asento. Muut toimii.
Siihen toimintoon kai useita releitä
Kaksi moottoria ja vastukset siellä puhallinkotelossa. Vanhemmissa nuo moottorit ovat aika "kulutustavaraa". Olisko samat edelleen tässä, tosin huomattavasti helpommassa paikassa.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6