Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Osaako Sdf sanoa mitä eroa Emr 1 ja 2 ohjelmilla on. Tässä kai 1, kun käynnistyy lyhyen pyörityksen jälkeen, ei heti. Ja koneessa on sammutussolenoidi, onko emr 2. hoidettu softalla tuo sammutus.
Kloppi: menikö voimaa.comin ohjelmointi väylän kautta vai
joutuko avaan boksin.
Turun suunnal ei tunnu noil ohjelmoijilla olevan dynoja,
Asia kunnossa, täytyy metsästää päätyä.
Nyt kun ammattilaisia paikalla onko tietoa suunnanvaihtovivun vaihdosta, joutuuko boxiin
päivittään softan jotta saa toimimaan jos haluaa päivittää vivun tähän nyky versioon.
Tässä vielä se kuittauksen vaativa malli.
Deutsi kun ei paljoa ole sekottanu asioita noitten mallimerkintöjen kanssa.
Tämä 130 oli erillisellä ohjauspumpulla eli oletettavasti 118 mallin uudempi versio,
joka taas sit päivitetty versio 6l masiinalla näistä 106-115...
Onko noissa 106-115mk3 joissa 2-paria lohkoja ollut myös jo tuo LS-linja, eli pääty pitäs hankkia?
Miks matalapaine virtausta olis tuotu ulkopuolisen hydr. lohkoille?
Ettei toi jonkin sortin LS-linja olis, ohjais virtausta ulkoselle puolelle vaikkei säätötilavuuspumppua olekaan.
Mahtaneeko toimia tulppaamalla.
Hydrauliikan oikean puolen lisälohkot tuli haettua käytetystä 130 Agrotronista. Hammaspyöräpumpulla näytti sekin olevan, jotta pitäs sopia. Putkitukset identtiset.
Lohkoparien ulkoreunoista niitten välille tuli tuossa 130:ssa banjoliittimien kanssa n.6-8mm teräsputki, mikäs tuon tarkoitus on. Tässä 110:n alkuperäisessä tuolle banjolle ole edes paikkaa.
No eipä se nyt isommin nyi, mutta vaihtaminen vaan on toisinaan
jonnin verra äänekkäämpää kuin tuossa vanhemmassa
karvalakki laatikossa.
Tuo kahden pakan vaihto yhtä aikaa käy järkeen pieneen viiveen myötäkin M-H välissä
ja huoltomies tuon saman selityksen antoi myös..
Laatikossa on ilmeisesti edellisen omistajan laitattamat Cometin STOU:t, sen puolesta
pitas ainakin pelittää.
Moro,
täällä on vanhastaankin juttua noitten deutsien ohjelmoinnista. Mutta mitä nykyään suositellaan?
Voimaa.com softat ilmeisesti toimivat hienosti. Onko LTR vielä toiminnassa?
Ajattelin jos tuosta 140 pollen nurkilla ottas ulos, pitas vielä hyvin kestää.
Dynolla olis kiva saada pohjat ennen säätöä.
Toinen juttu pikavaihteet lotkaa jonkin verran ainakin tyhjällä koneella maantiellä. Varsinkin 2-3 vaihdettaessa
aika paukaus. Vanha -03 105mk3 7100 laatikolla vaihtoi siistimmin.. Kokemuksia?