Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Siispä Opelmieskin laittoi Netflixin tulille. Ainoo ongelma on, ettei Opelmiehen töllö tue netflixiä, ja läppärikin sössii kuvasuhteen jotenkin vituix, kun sen naittaa töllöön kiinni. Eli olisko jengillä suositella telkkaria, jolla näkyis Netflix vitt tuilematta?
Television kuva(suhde)-asetuksia mulkkailemaan, jos ei auta, niin -->käynnistä-->ohjauspaneeli-->näyttöasetukset-->säädä näytön tarkkuutta ja sieltä tarkkuutta sitten pienemmälle senverran, että koko kuva näkyy.
No vit tu kun läppäri on 16:10, ja töllö 16:9, niin kuva näky litteenä. Esim. jos vlc-mediaplayerillä katsoo läppäriltä leffoja, niin siin saa mulkattua kuvasuhdetta sopivaksi. Töllökin on niin ***** paska, et kuvasuhdetta saa hienosäädettyä vain tv-kanaville, ulkopuolisille lähteille on vain 16:9 ja 4:3.
Noo jos se sun tv ei ole smartti, niin chromecastilla pitäisi pelata netflixit ym. Eikä tarvitse alkaa ostamaan uusia telsuja tai tietokoneita.
Siispä Opelmieskin laittoi Netflixin tulille. Ainoo ongelma on, ettei Opelmiehen töllö tue netflixiä, ja läppärikin sössii kuvasuhteen jotenkin vituix, kun sen naittaa töllöön kiinni. Eli olisko jengillä suositella telkkaria, jolla näkyis Netflix vitt tuilematta?
Television kuva(suhde)-asetuksia mulkkailemaan, jos ei auta, niin -->käynnistä-->ohjauspaneeli-->näyttöasetukset-->säädä näytön tarkkuutta ja sieltä tarkkuutta sitten pienemmälle senverran, että koko kuva näkyy.
Siitä vaan mieleistä valitsemaan. Eikä tarvi miettiä takalaitaa, kun lava laskeutuu maahan.
www.westerntrailers.eu/en/catalog-of-semi-trailers/wf-dtv-livestock-trailers
Täälläkin on yksi isäntä joka kutitteli tuommoista 8550:aa, jossa kolme vaihdekeppiä (eli wanha). Hepoja pitkästi yli kolmatta sataa ja kulkeekin melkein 60km/h.
Yhteenvetona, paskoja kaikki deutsit,juuri viikolla kuulin kuinka 6000 tuntia ajetuun 6 koneella olevaan deutsiin oli jouduttu vaihtamaan moottoriin kansi ja nostolaite renaa jatkuvasti ,on huippulaatua deutsi.
Totta tuokin...
Voi että oot jopa yhdestä kuullut Onneks kotimaisissa valtroissa ei ole vikoja kuin ulkomaisissa komponenteissa..
Valtran nostolaitteen pilkkimiset ja lootien sulamiset kuuluu ominaisuuksiin.
Tuon massikan paremmilla varusteilla sai alvillisena noin 90 000€ kun tarjouksia kilpailutin. Näkisin myös tuon reilun viidenkympin nopeuden muihin verrattuna aika suurena plusssana. Ei muut pärjännyt kilpailutuksessa yhtään kun speksinä oli 50 nopeutena. Valtran myyjä ei halunnut edes myydä kun valtraa ei ole ennestään talossa. Ei edes fendin omistus auttanut.
Samanlaisia kokemuksia. Ei ole agri pystynyt vastaamaan massikan myyntihintaan, eikä valtralla aleta hinnasta edes neuvottelemaan, kun ei talon vehkeitä pihasta löydy ennestään (eikö tämmöinen potentiaalinen uusi asiakas olekaan kiinnostava?).
Ammattimaista mielensäpahoittamista.
Jos jontikalta olisi ollut 170 R DD joka todelliselta myynti hinnaltaan on T183 Versun kanssa vertailukelpoinen,olisi nähty tielenkillä todellista kyytiä.
Agrin sivuilla deere noin 140 k€ ja tuo testin 183 noin 120 k€. Vertailukelpoisia?
jännä,että täältä tundralta nuo reussit hävinny tyystin,mikä lie syynä...
Tänne on tullut vaan lisää mutta kaipa se tuo myyntiverkosto vaikuttaa paljon.. Tuskin valtraakaan myytäis jollei olis myyntiverkostoa
[/quote
mnjooo...pakkasta net oon tainnu reussitkin pelätä täällä takahikiällä...
Posion suuntaan tuosta yks lähti ja ei se vissiin oo pakkasta pelännyt...
Mää veikkaan, että deutzien katoaminen johtuu myyntiliikkeiden olemattomuudesta. Agrimarketin pihalla oli 2x 6180P Deutzia (uusia), en sitten tiedä miksi.
Eipä nuo Deutzin omistajat ole valitelleet, että traktori olisi huon, päinvastoin.
Joku aiemmin ihmetteli jontikan valintaa... Voiko olla tosiaan niin, että samalla rahalla saa huomattavasti paremman kuin tuo testissä ollut?
Minä ainakin ihmettelin. Siis jos tässä vaatimuksena oli 100k€ alv0 hinta, niin jd:ltä olisi tuohon hintaan saanut 6150R:n, joka on jo huomattavasti parempi kuin 6170M, tehotkin melkolailla samat.
Kukaan ei vain vieläkään ole laittanut noita testivehkeiden hintoja näkösille...
Joka tuhlasi 10% tehosta lootan lämmittämiseen.
Minkätakia versussa pitää lootaa lämmittää? eikö se oo enemmän noitten portaattomien juttuja?
No mihis ne 10% sitten hävisivät, jos eivät lootaan?
Deutsi on 20 K€ halvempi kuin voittaja kaksikko , sekä reilusti halvin pisteen hinta.Massikassa toiseksi halvin pisteen hinta.
Deutzia olen itse pitänyt pätevänä traktorina, kuten myös massikkaa.
Laittakaahan testissä olleiden traktoreiden hintoja esille.
Mutta kun valintaperusteena oli tuo hinta 100k€. Niin eihän se silloin ole reilua jos yksi kone maksaa 150k€......
Sitä pitää tässä testissä miettiä missä saa rahoilleen parhaiten vastinetta ja se ei ollut jd eikä massikka.
6150R hinta on 123k€ sis. Alv24%. Kyllä tuo mun laskuopin mukaan on alle 100k€ alv0
6190R on tuon 150k€ sis. Alv24%
Dyna-6 ja Versu , molemmat Sisun jatkeena.Nopeusero 1,2 Km/h Versun hyväksi.Polttoainetta Versu kulutti 13 % enemmän kuin Dyna 6.
Maasiassa on 66AWI ja Valtussa 74AWI moottori, eli 6.6L VS 7.4L
Vatra oli "väkivahva vetäjä ".
Joka tuhlasi 10% tehosta lootan lämmittämiseen.
Valtrassa yli 200hp tehoja, jonnikassa 170, maasiassa ~180. Valtrassa isolohko. Onpa reilu vertailu.
Imo Jd olisi pitänyt olla 150R, niin tehot olisivat olleet samat kuin 170m:ssä ja varustelu kohdillaan.