Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra N4.  (Luettu 74221 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Valtra N4.
Heti ostasin jos tekisivät sarjan joko 6800 tai 8400! Mitään muuta en vaadi kuin vähintään 100 litran ls hydraulikan, sähköhydraulisen suunanvaihdon ja 5 portaisen dps vaihteiston!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra N4.
Taitaa se vaan olla niin ettei mikään uusi raktori ole enää "tehty" metsään. Jos sinne joutuu kuitenkin koneen viedä satunnaisesti niin pitää valita se vähiten huono malli. Onko se sitten N4 vai joku muu?
Kaikki koneet saa merkistä riippumatta panssaroitua metsäkäyttöön mutta se tietää nikkaroimista eikä sitä kannata sattunnaisajoon tehdä, katselin Jaken sivuilta kuvia panssaroidusta T4, aika paljon peltiä saa laittaa  :o

Kuinka kattava tehtaan oma panssari on N4:seen? Jos ei hirveän tyyris niin ehkä hyvä varuste jopa satunnaiseen metsäajoon...
Kysyin olikohan se noin 1000 ilman veroa se hinta taitaa olla räätälöinissä.
Mää tein vain molemmille sivuille en yhtenäistä,tahtoo syödä maavaraa.Itse kun urat hakkaa tietää justiin mistä mahtuu ja missä tarttee kuoppaan latvoja.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra N4.
Ei mitään pohjapanssareita. Uusi N-sarja painaa jo itsessään yli kuusi tonnia N114 alkaen, ei siihen enää lisää painoa tarvita. Jos siellä metsässä käydään alle 20 kertaa talvessa ja vähänkin funtsitaan tekemisiä, niin aivan turhaa nysväämistä alkaa pelata pohjapanssarien kanssa.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra N4.
Ei mitään pohjapanssareita. Uusi N-sarja painaa jo itsessään yli kuusi tonnia N114 alkaen, ei siihen enää lisää painoa tarvita. Jos siellä metsässä käydään alle 20 kertaa talvessa ja vähänkin funtsitaan tekemisiä, niin aivan turhaa nysväämistä alkaa pelata pohjapanssarien kanssa.
Entäs sitten kun käydään 200 kertaa ! no sen voi tehdä itse ja painaa vain 50 kg. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26176
  • vastustan
Vs: Valtra N4.
Ei mitään pohjapanssareita. Uusi N-sarja painaa jo itsessään yli kuusi tonnia N114 alkaen, ei siihen enää lisää painoa tarvita. Jos siellä metsässä käydään alle 20 kertaa talvessa ja vähänkin funtsitaan tekemisiä, niin aivan turhaa nysväämistä alkaa pelata pohjapanssarien kanssa.
ne vauriothan tulee siitä kun funtsaamisesta huolimatta tapahtuu jotain yllättävää, livetään ojaan tai lumen alla ollut jää pettää , sukelletaan nevaan , tai piilokanto nousee pohjan alla pystöön jne jne  :-[ :-[ :-[ :-[
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra N4.
Ei mitään pohjapanssareita. Uusi N-sarja painaa jo itsessään yli kuusi tonnia N114 alkaen, ei siihen enää lisää painoa tarvita. Jos siellä metsässä käydään alle 20 kertaa talvessa ja vähänkin funtsitaan tekemisiä, niin aivan turhaa nysväämistä alkaa pelata pohjapanssarien kanssa.
ne vauriothan tulee siitä kun funtsaamisesta huolimatta tapahtuu jotain yllättävää, livetään ojaan tai lumen alla ollut jää pettää , sukelletaan nevaan , tai piilokanto nousee pohjan alla pystöön jne jne  :-[ :-[ :-[ :-[
Joo, saahan sitä kehitellä erilaisia skennaarioita omien pelkotilojensa tueksi... ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Valtra N4.
Ei mitään pohjapanssareita. Uusi N-sarja painaa jo itsessään yli kuusi tonnia N114 alkaen, ei siihen enää lisää painoa tarvita. Jos siellä metsässä käydään alle 20 kertaa talvessa ja vähänkin funtsitaan tekemisiä, niin aivan turhaa nysväämistä alkaa pelata pohjapanssarien kanssa.
Siinäkin voi olla 20 kertaa liikaa kun risu raapii valtterista irti nostolaitteen johdot pitimienneen.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Valtra N4.
6000 ja 8000 sarjaset viimesiä, mitä voi mettässä liikkua
Asiallisesti suojaten.
Tulee meinaan kallista asiointia huollon/ varaosatiskin kautta
Kun karahka riipova muoviosia.
Eli hifistellen, N4 lavetin eteen, metsävarusteltu 6000/8000 tai ajokone
Lavetilla 8) työmaalle.

Topker

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51
Vs: Valtra N4.

mekano

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: Valtra N4.
Kaikkia ne ruottalaiset keksii.. http://www.blocket.se/kalix/Positionsljusraddare_till_Valtra_65869993.htm?ca=4&w=3

Näköjään, ei mitään rakettitiedettä mutta pieni parannus juuri metsäajoon, olisi voinu olla jo noin suoraan tehtaalta?

Siinä myös esim. hiukan järeämpi metsävaunu naapurilta: https://www.youtube.com/watch?v=ypF_mwJfEcc

Iqan-ohjattu Black Bruin -veto joka juttelee Valtran Directin kanssa ja säätää ajonopeuden vaunulle automaattisesti traktorin nopeudesta, veto tulee nokkapumpulta max. 240 litraa/min.
Valtukin aika varusteltu, mainittu myös että hyttiä muokattu/levennetty sisäpuolelta, tai hetkinen " Complete reconstruction of the cab " eli hytti uusiksi  ;D

Komia yhdistelmä, hinta varmaan aivan järkyttävä.

Sama firma muuten tekee NX-motoa: https://www.youtube.com/watch?v=g5PEng2IQZk

Viimeksi muokattu: 21.03.16 - klo:20:40 kirjoittanut mekano

JayZ

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 111
Vs: Valtra N4.
Kaikkia ne ruottalaiset keksii.. http://www.blocket.se/kalix/Positionsljusraddare_till_Valtra_65869993.htm?ca=4&w=3

Näköjään, ei mitään rakettitiedettä mutta pieni parannus juuri metsäajoon, olisi voinu olla jo noin suoraan tehtaalta?

Ei varmaan tehtaalta suoraan saa tuollaisia kun eivät tod.näk ole lailliset ainakaan tieliikenteessä kun ovat äärivalot samalla.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Valtra N4.
Kaikkia ne ruottalaiset keksii.. http://www.blocket.se/kalix/Positionsljusraddare_till_Valtra_65869993.htm?ca=4&w=3

Näköjään, ei mitään rakettitiedettä mutta pieni parannus juuri metsäajoon, olisi voinu olla jo noin suoraan tehtaalta?

Ei varmaan tehtaalta suoraan saa tuollaisia kun eivät tod.näk ole lailliset ainakaan tieliikenteessä kun ovat äärivalot samalla.

Ei kyllä vaikuta tieliikennesäädöksiin milläänlailla. Kyllä kaikki tieliikennejutut saa olla vaikka irti revittävissä jos tarve vaatii. Enemmänkin on vaan kiinni siitä että ei ole tullut mieleen tehdä. Vähän sama juttu on peileissä kun ei niitä nykyään enää saa mihinkään käännettyä kun pakoputki ja ilmanotto on edessä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

JayZ

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 111
Vs: Valtra N4.
Niin saahan sen koneen purkaa itse niin osiin kun haluaa. Tehtaalla kun se kone rekisteröidään tieliikenne käyttöön on siinä oltava lain vaatimat palikat paikoillaan. Ja noissa säädöksissä on vielä maakohtaisia eroja. Norjassa pitää olla jarrupolkimet lukittu yhteen ettei kääntöjarruja pysty käyttämään, Saksassa pitää olla hätäjarru ja jarrukiila aina mukana, Japanissa laajakulma peilit jne  ;D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra N4.
Onko missään kuvia casen metsämallista maxum vai mikä se oli jossa putkihässäkkää tehty hytin ympärille? ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: Valtra N4.
Lainaus
Siinä myös esim. hiukan järeämpi metsävaunu naapurilta

Videota kun katsoo saisi lisää tehoa omiinkin ajoihin kun ei tarvis ajaa tukijalkoja ees-taas joka nipun välissä. Komea on, värityskin hieno  8)