Pikavaihteen kytkimestä erottaa,
1 hitec. On 2 asentoinen, eli sähkökytkimessä pikavaihteen valinta
Joko manuaalinen tai automaattinen, tehdasasetus , ei pysty säätämään
2 hitec . Sähkökytkin on 3 asentoinen, eli pikavaihdeautomatiikka joko
Manuaali, 1 hitec asento (tehdasasetus), 2 hitec asento, tätä pystyy
Ohjelmoimaan pikavaihteen vaihdon kierrosluvun ala ja ylä kierrokset.
Kyllä Hitech 1:ssäkin on kolme asentoa pikavaihdeautomatiikalle; Pois - Auto1 - Auto2. Toiminnoissa on sitten hieman eroa; Auto2 on ohjelmoitavissa Hitech 2:ssa, Hitech 1:ssä on kiinteät arvot.
Ja sivupilarinäytössä näkee kumpi malli on , hitec 1 vai 2.
Pilarinäytöstä ei pitäisi pystyä erottamaan että kumpi malli on kyseessä.
Mielestäni helpoin erottava tekijä Hitech 1 ja 2 välillä on mittaristo; ykkösessä on suorakaiteen muotoinen ja kakkosissa se uudempi yläreunaltaan kaareva. Toinen helppo on ykkösen vedonvapautusnapin (N AUTO) -puuttuminen, joka siis löytyy Hitech 2:sta pikavaihdeautomatiikan nappulan alta.
Tuon uuden Hitech 1:n ohjauspurkin saamattomuus ei pitäisi enää kauaa olla haittana..