Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe fonumin puh elimet  (Luettu 14127 kertaa)

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
Mää luulin että haamusoitolla tarkotit sitä että puhelin soittelee itsekseen. Ihan eri juttu kun joku soittaa puhelimeesi eikä puhu mitään. Ei se ole oman puhelimen vika. Mut toen perrään,,, näkyy Vesalla olevan samppa 5 hintaan 229 €. Mielestäni ei paha hinta jos on tarvis puhelimelle. Mut ei myy verkossa, pitää mennä paikan päälle, kuten sanoitkin että tykkäät hypistellä tavaraa enne ostopäätöstä :) jote siitä sitten hypistelemään. Muuten, tuollaset  taittuvat jättäsin haaveilematta, se on yksi kerta kun se sarana menee nurin niskoin ja onkin sitten näppis ja näyttö erikseen :)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7071
  • karkki vai keppana?
Vs: fonumin puh elimet
Mää luulin että haamusoitolla tarkotit sitä että puhelin soittelee itsekseen. Ihan eri juttu kun joku soittaa puhelimeesi eikä puhu mitään. Ei se ole oman puhelimen vika. Mut toen perrään,,, näkyy Vesalla olevan samppa 5 hintaan 229 €. Mielestäni ei paha hinta jos on tarvis puhelimelle. Mut ei myy verkossa, pitää mennä paikan päälle, kuten sanoitkin että tykkäät hypistellä tavaraa enne ostopäätöstä :) jote siitä sitten hypistelemään. Muuten, tuollaset  taittuvat jättäsin haaveilematta, se on yksi kerta kun se sarana menee nurin niskoin ja onkin sitten näppis ja näyttö erikseen :)
Vai näyttö kahtena palana?
Onko tuollaista näppäimistöllistä älypuhelinta markkinoilla?
pessimisti ei pety!

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
en minä tiedä, mut jos se saranoilta taittuu, tulee kaksi puhelinta ilmeisesti.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: fonumin puh elimet
ja kun taiteillaan molmeen osaa ni saranoita pari...  nooo, miä pärjään 3   sit kait ruvettava kattoon muut  .     

xcoverilla viel kevääseen.. 
    mut ihmoosti kavereilla nuita särettyjä näyttöjä nuissa laatoissa,  alalaita muruina monella..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
kyllä lasi rikkoontuu kun tippuu kovalle alustalle, siksi mulla on suojakuoret ja pysyy kädessäkin paremmin.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: fonumin puh elimet
kyllä lasi rikkoontuu kun tippuu kovalle alustalle, siksi mulla on suojakuoret ja pysyy kädessäkin paremmin.

Mun 4:s oli suojakuoren reuna alempana kuin lasi. En tiedä oliko vanhuuttaan laskenut vai tullut vaan huonosti asennettua. Eipä tuota huomannut, kuin silloin kun tipahti kuoret avattuna lattiaan kulmittain. Heti halkes ruutu ja tuntui, että mureni lisää ajan saatossa ilman havereitakin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: fonumin puh elimet
ei kait kyse läheskään aina puottamisesta vaan se että on liian pitkä taskuun ja siks alareunaan kohistuu painetta..   nuo lasit on lähes aina rikki alpäästä,  mitä oon nähny..         

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: fonumin puh elimet
ei kait kyse läheskään aina puottamisesta vaan se että on liian pitkä taskuun ja siks alareunaan kohistuu painetta..   nuo lasit on lähes aina rikki alpäästä,  mitä oon nähny..         
No jos ne noin helposti hajoaisi, niin kersat jotka pitävät puhelinta persetaskussa kuin lompakkoa eivät omistaisi ehjää puhelinta koskaan. Ja mistä se puhelin tietää miten päin se muuten taskussa on? En minä ainakaan mitenkään asettele "tämä puoli ylöspäin" puhelinta taskuun. Se on niinpäin kuin sattuu olemaan.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
noo Oksalla on omat näkemyksensö ja ennakkoluulonsa, myös puhelimiin. Ja paljon nähnyt myös rikkoontuneita puhelimia.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: fonumin puh elimet
Nokian N9 kesti pudottelua. Nyt iPhone 6 ja lasi rikki ekalla kerralla.

lahenvainio

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: fonumin puh elimet
Kotivakuutuksen kappalemääräisesti yleisin asia on varmaankin puhelimen rikkoutuminen. Kaikki firmat ei tarkista onko puhelin ostettu uutena vai käytettynä. Käytetystä voi saada uuden rahat vähennettynä omavastuulla.Jos puhelimia alkaa rikkoa sarjatyönä vakuutusetsivät tutkinevat asiaa tarkemmin. 

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: fonumin puh elimet
ja kun on nuo vakuutukset isolla omavastuulla halvempana ni eipä paljon nuita puhelimia sitä kauttaa saa vaihtettua,   ainakaan vanhoja...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
jösses, ei ole tullut mieleen että puhelien saa vakuutuksen kautta uusittua.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: fonumin puh elimet
niinpä.   mietippä sitä.   ja kun puh elin maksaa 1800 ekua...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
sepä se ja kun tuollanen pitää joka teinille hommata joita on 6-7 kappaletta jopa enempikin lestiporukoissa. Siinä on sosiaalitantat ihmeissään, mistä rahat moiseen.