Jossakin mainoksessa olen sanan kuullut, ei mitään tietoa
Mutta näistä kierrätyskamppeista näin muuten. Oon alkanut ostamaan kersoolle ja nyt jo ittellekkin näitä "käytettyjä yritysläppäreitä". Siisti kuntoisia laitteita olleet kaikki ja hyvin pelittäneet. Yhden akku oli jo ostaessa sökö, mutta takuulla tuli uusi. Siis näihinhän voi akun jopa uusia ja kuoretkaan / saranat ei ainakaan vielä ole käytössä hajonneet. Toisin kuin maitokauppa läppäreissä. Edellinen mun käyttämä maitokauppa Hp oli helekutin hyvällä suorittimella, mutta niin vaan runko mureni kun käänsi näytön alas
Tai sen jälkeen ollut yksi elitebook viime lauantaihin asti. Kaatu juomatta jääneet kahvit sisuksiin ja sökö tuli. Tuli mieleen , että mitä vakuutus mahtaa sanoa. Ystävällinen virkailija kertoi suojeluohjeen rikkomisesta tulevan 20% vähennys korvaukseen , koska juomia ei saa säilyttää lähellä. Sitten epäili , että ikävähennys torppaa korvauksen, vaikka selitin että keväällä ostettu siisti , kunnostettu / kierrätetty takuullinen kone. Ja sanoin että kyseisiä vanhoja saa vieläkin, tosin netin mukaan hintataso on noussut keväästä. Hinta noin 25-30 % uuden saman numeroisen hinnasta. Tänään tuli korvauspäätös ja korvaus oli tämän päivän hinta kyseiselle kierrätetylle ja toki se suojeluvähennys ja omavastuu .... Joten nyt ei potkittu kierrättäjää päähän