Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe fonumin puh elimet  (Luettu 14125 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
fonumin puh elimet
onko porukka tutustunnu tuon puljun värkkeihin?   onko nuo toimivia pitemmän päälle vai onko paras ostaa kerralla uus?    tuolla vaan olis samun yks malli,  jo poistunna julkimyynistä, joka kiinnostais koon puoleen..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: fonumin puh elimet
höh,   kukaan never hööd!    noooo, pitänee kattoa vielä..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
ihan outo virma. ite hankkinut puhelimet liikkeestä, en verkkokaupoista. kivempi kun näkee millanen se on. Ohjelmisto versio kun vanhenee se ei enää sitte pelitä esim pankkiohjelman kanssa. Itellä tuli tmä vastaa edellisen puheliemen kanssa, ei päivittänyt enää anroidia uudempaan. Tällä hetkellä taitaa olla versio 11 androidissa uusin.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: fonumin puh elimet
Jossakin mainoksessa olen sanan kuullut, ei mitään tietoa  ;D

Mutta näistä kierrätyskamppeista näin muuten. Oon alkanut ostamaan kersoolle ja nyt jo ittellekkin näitä "käytettyjä yritysläppäreitä". Siisti kuntoisia laitteita olleet kaikki ja hyvin pelittäneet. Yhden akku oli jo ostaessa sökö, mutta takuulla tuli uusi. Siis näihinhän voi akun jopa uusia ja kuoretkaan / saranat ei ainakaan vielä ole käytössä hajonneet. Toisin kuin maitokauppa läppäreissä. Edellinen mun käyttämä maitokauppa Hp oli helekutin hyvällä suorittimella, mutta niin vaan runko mureni kun käänsi näytön alas  ::) Tai sen jälkeen ollut yksi elitebook viime lauantaihin asti. Kaatu juomatta jääneet kahvit sisuksiin ja sökö tuli. Tuli mieleen , että mitä vakuutus mahtaa sanoa. Ystävällinen virkailija kertoi suojeluohjeen rikkomisesta tulevan 20% vähennys korvaukseen , koska juomia ei saa säilyttää lähellä. Sitten epäili , että ikävähennys torppaa korvauksen, vaikka selitin että keväällä ostettu siisti , kunnostettu / kierrätetty takuullinen kone. Ja sanoin että kyseisiä vanhoja saa vieläkin, tosin netin mukaan hintataso on noussut keväästä. Hinta noin 25-30 % uuden saman numeroisen hinnasta. Tänään tuli korvauspäätös ja korvaus oli tämän päivän hinta kyseiselle kierrätetylle ja toki se suojeluvähennys ja omavastuu .... Joten nyt ei potkittu kierrättäjää päähän  8)

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
kaatuiko sumpit siksi kun luit moosun sökellyksiä :)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: fonumin puh elimet
kaatuiko sumpit siksi kun luit moosun sökellyksiä :)

En mä lue niitä  ;)
Tuli puhelu laturissa olleeseen puhelimeen ja kahvi jäi ja unohtui. Naisväki putsasi pöytää ja ei huomannut 1/2litran kuppini olevan vielä puolillaan  ;D

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4367
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: fonumin puh elimet
Näkyy Fonumilla olevan ihan myyntipisteitäkin, eilen näin Kouvolassa..

Jos käytettyä luuria etsii niin kannattaa valita sellainen jolla on pitkä tuki ja kauaskantoinen päivityslupaus. Useimmat  'teiniluurit' eivät näitä toiveita yleensä täytä, jäljelle jää uudehkot omput (jotka ovat kalliita...) ja Googlen omat. Ja taitaa olla joku muukin vielä.

Meillä vaimo kokeilee Fairphonea. Ei kokemusta värkistä, nyt lupaavat nelosmallille 5 vuoden takuun ja päivitettävyyden. Ja siihen saa itse helposti vaihdettua olennaisia osia eivätkä varaosat ole edes järjettömän kalliita. Luuri itsessään ei kyllä ole halpa. Kamera ei vissiin ole ihan parasta A-ryhmää mutta muuten pitäisi olla soiva peli.
Pitäisi tällä viikolla tulla, tilasi suoraan valmistajalta.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
Mää käyn kyllä puhelinkaupoilla paikallisessa gigantissa ta verkkokauppa comin myymälässä. Niissä kyllä riittävästi saatavilla noita yhteydenpitovälineitä heti mukaan. Onhan niitä tuolla jossain tuurissakin myynnissä, mut rihkamakauppa se on ei mitään palvelua asiantuntevuudesta puhumattakaan.Myyjät sellasia pystymettästä otettuja halpismalleja.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: fonumin puh elimet
En tiedä Fonumista mutta Swappiesta on hyvät kokemukset, kaksi Iphone kasia on sieltä ostettu, mulle ja pojalle.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: fonumin puh elimet
En tiedä Fonumista mutta Swappiesta on hyvät kokemukset, kaksi Iphone kasia on sieltä ostettu, mulle ja pojalle.
Niin sen verran lisään että koon mukaan noihinkin päädyttiin, mulla oli hetken aikaa joku Samsung 6" näytöllä mutta en tykännyt siitä yhtään, toi 4,7" näyttö on mun käytössä ihan riittävä eikä luuri kumminkaan ole yhtä häiritsevä taskussa kuin isommat.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: fonumin puh elimet
juu, kiinnostaa vain nuo käytetyt kun net halvempia.     mut onko net toimivia myös pitemmän päälle? 

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4367
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: fonumin puh elimet
juu, kiinnostaa vain nuo käytetyt kun net halvempia.     mut onko net toimivia myös pitemmän päälle?

Käytetyllähän ne kaikki puhuu... luuri lakkaa olemasta uusi kun ekan kerran soittaaa.

Kuten sanottua, ei kannata ostaa valmiiksi sillä tavalla vanhaa että päivitykset loppuu pian tai ovat jo loppuneet. Eikä tunnetusti heikkoa tai ongelmaista mallia.
Ja jonkinlainen lyhyt takuu pitää käytetylläkin olla.
Yksilöitähän ne joka tapauksessa ovat ja joukkoon mahtuu susia. Kuten uusissakin voi sattua kohdalle.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
onhan noita alle kolmensadan olevia ns. työkäyttöön tarkoitettuja puhelimia esim samsungin x cover 5 ja Cat myös  ja joku Cubot myös. Kun tuosta nykysestä sampasta aika jättää, hankin kyllä seuraavaksikin x coverin jos niitä on saatavilla.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: fonumin puh elimet
käytettyä en ostais kun sellanen on jo itellä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7071
  • karkki vai keppana?
Vs: fonumin puh elimet
Suurin ongelma itsellä ainakin on latausliittimen kesto. Ihan perus neitipuhelimet hyvillä kuorilla ja suojalasilla kestää kyllä.
pessimisti ei pety!