hyvä et löyty vika. oishan tuo voinu tehä kivaakin juttua levitessään aikanaan.. mut on se ihme miten huonoista osista rakentelevat noita voimalinjoja.. maanantai kappaleita liikaa.. rampalla yleensä tapana maksaa omansa. mut kun on kunnolla tehty ni ei kait noita usein tartte uusiks tehä... itellä kyl on kokemus tuostakii, nyyn aikaan, ja siks kone kiertoon... mut ei parempaan.. valitettavasti!
ei pahemmin korahta kun pieni vauhti... mut tuo suunnanvaihto ainakin itellä on viiveellinen joten kun kone on jo pyshtymässä ni voipi laittaa pakin päälle.. mut vaikka seisois ni eipä reakoinu tuohonkaan... viiveellä tahi viiveettä.. joku releenkaltainen kait tuotakin havannoi...?
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 22.01.25 - klo:09:45hyvä et löyty vika. oishan tuo voinu tehä kivaakin juttua levitessään aikanaan.. mut on se ihme miten huonoista osista rakentelevat noita voimalinjoja.. maanantai kappaleita liikaa.. rampalla yleensä tapana maksaa omansa. mut kun on kunnolla tehty ni ei kait noita usein tartte uusiks tehä... itellä kyl on kokemus tuostakii, nyyn aikaan, ja siks kone kiertoon... mut ei parempaan.. valitettavasti!taitaa tuo suunnanvaihtamisen helppus nykyään rassata voimalinjaa jollain lailla enempi kuin ennnen l-h-r kepillisten aikaan... ei tainnu fiudesta mennä pakki päälle vielä eteenpäin mentäesssä
juuu, eihän kytkin olekin se kuluva osa noissa työkoneissa. valun mittarissa on jo 16 000 tuntiaq ja kun mettäraakki ni siinä on nyt 5. kytkin menossa.. ja fiussa meni kytkin kun stefa vuoti ööliä pintaan.. ei yleensä ole alle 8-9 t tunnin tarvinna kytkintä laittaa.. ja fiussa oli öölihuollossa huomattu etuakselin öölivuoto... maantieajo ei oo herkkua traktorille.
Kauheasti on mennyt kytkimiä sulla. Ihankuin keltaisista vanhoista valmeteista. Mulla tuossa linkussa ny 18000h siinä on kyllä jo paljon muutakin tulossa että taitaa jäädä remontti tekemättä..