Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe miten..  (Luettu 12533 kertaa)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: miten..
Minä päädyin käytettyyn Iphone 8:iin suurimmaksi osaksi siksi että ulkomitat niissä on vielä siedettävän kokoiset.
Toki mallina tuollainen on ikuisuuden vanha, mutta toimii mun käytössä täysin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: miten..
kiva lukia kun muillakin tarvetta oikean kokoiselle puhelimelle.      itellä tuo samu kulkee vielä kotelossa vyöllä..   taskuun en saa sopimaan muutakuin räkärätin.   päivitystä tuohon kolmoseen ei kait enää vuosiin.     kait jossain vaiheessa tarttee uusia koko värkki..

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: miten..
-95 vuodesta alko nokiakausi, 2110 iillä. Viimeinen nokialainen oli lumia 920.

Androidit vaikutti ja vaikuttaa edelleen olevan täyttä paskaa, siksi nokioiden jälkeen siirryin iossiin, eka oli SE, vuonna 2016. Pieni näppärä puhelin mutta muisti onneton. 2018 SE jäi työpuhelimeksi ja ostin 8 plussan omaan käyttöön. Viime syksynä 8 plus sai kaveriksi 13 max pro 512:n , siinä on meinaan kamerakännyjen kunkku ja lippulaiva. Koolla on väliä, puhelimissakin. Pieneen kokoon ei mahdu palikoita. Mutta puhelin käytön ja tarpeen mukaan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: miten..
Iphonen alemmissa mallisarjoissa (mulla 6) ei ole tuleville puheluille punaista nappia vihreän rinnalla. Ilmeisesti jo 8:iin saa sellainen käyttiksen, jossa molemmat rinnakkain ? On tosi liukas palikka - näyttö on kuin täryn alle jäänyt. N9 aikoinaan kesti vaikka minkämoista pudottelua.

Viimeksi muokattu: 04.06.22 - klo:10:21 kirjoittanut pig24

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4367
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: miten..
Tunnnen/tiedän n. 5 hlö jotka kahden laiteen tekniikalla liikellä.

Mä lienen sitten maailman 6. ihme. Peruskalikkana vanha tuollainen

https://hinta.fi/800919/insmat-rock-v2/tuotetiedot

Maailmalla myydään myös monella muulla nimellä. Poistunut malli.

Älykkäämpi lättänä sitten silloin kun sellaista kaipaa, tavallisesti koneessa mukana mutta ei taskussa. Mä en  päivystä koko ajan facea tai what'suppia.

Tuo Insmatin kapula on ollut erinomaisen toimiva perusluuri; akku kestää ja puhelin kestää. Muuhun kuin puhumiseen (HF:llä) tai SMS:iin siitä ei juuri ole. Ollut mulla työkapulana yli 5 v ja pelaa yhtä hyvin kuin uutena. Muutaman (:-D ) kerran pudonnut tai uitettu tjsp. Miinuksena se että tahtoo välillä loppua virta kun se kestää lataamatta niin monta päivää että lataus unohtuu tykkänään...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: miten..
Iphonen alemmissa mallisarjoissa (mulla 6) ei ole tuleville puheluille punaista nappia vihreän rinnalla. Ilmeisesti jo 8:iin saa sellainen käyttiksen, jossa molemmat rinnakkain ? On tosi liukas palikka - näyttö on kuin täryn alle jäänyt. N9 aikoinaan kesti vaikka minkämoista pudottelua.

Kyl mun SE-mallissa oli jo molemmat.

Lienee joku päivitysjuttu?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: miten..
Kyl mun SE-mallissa oli jo molemmat.
Lienee joku päivitysjuttu?
Jep. Uusin firmis, mikä 6:een annetaan, on 12.5.5. Tää on suunnilleen samanlaista peliä, mitä google käy cromekirjojen kanssa. Me ei enää päivitetä sun laitetta, osta uusi. En ostanut, vanhaan läppäriin vaan minttu linux mint sisälle ja hyvin menee.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: miten..
DDR huuhaa ku on semmonen evp elikkä eläkelläinen, niin sillä on kuulema tämmönen puh elin...    🎅

"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: miten..
Melko masokisti porukkaa täällä, kun Xcoveria käytetään.  :o Ei se kestä oikeasti sen kummemmin kuin muutkaan, lisäksi on vielä ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden. Tärinä rikkop aikanaan, kun komponentteja ei ole valettu piirilevyllä suoja-aineen sisään. Töissä tuommoista joutuu käyttämään, kun hienot omat softat on tuolle paskalle tehty. Eihän siinä riitä potku sulavaan käyttökokemukseen.

Itsellä sen verran isot taskut, että 6,7" puhelin menee sinne helposti. Taskut mitoitettu lompakon paksuuden mukaan.  8)

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2269
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: miten..
Melko masokisti porukkaa täällä, kun Xcoveria käytetään.  :o Ei se kestä oikeasti sen kummemmin kuin muutkaan, lisäksi on vielä ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden. Tärinä rikkop aikanaan, kun komponentteja ei ole valettu piirilevyllä suoja-aineen sisään. Töissä tuommoista joutuu käyttämään, kun hienot omat softat on tuolle paskalle tehty. Eihän siinä riitä potku sulavaan käyttökokemukseen.

Itsellä sen verran isot taskut, että 6,7" puhelin menee sinne helposti. Taskut mitoitettu lompakon paksuuden mukaan.  8)

Ihmettelen kans, että millä älypuhelinten kivikaudella porukat xcovereineen oikein elää, tavallinen älypuhelin,  joka on varusteltu suojakuoren ja näytönsuojan kanssa, on ihan riittävä kovaankin työkäyttöön, ette kai te saatana vasarana sitä puhelintanne käytä?

Viimeksi muokattu: 05.06.22 - klo:11:56 kirjoittanut Rakkine

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: miten..
Melko masokisti porukkaa täällä, kun Xcoveria käytetään.  :o Ei se kestä oikeasti sen kummemmin kuin muutkaan, lisäksi on vielä ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden. Tärinä rikkop aikanaan, kun komponentteja ei ole valettu piirilevyllä suoja-aineen sisään. Töissä tuommoista joutuu käyttämään, kun hienot omat softat on tuolle paskalle tehty. Eihän siinä riitä potku sulavaan käyttökokemukseen.

Itsellä sen verran isot taskut, että 6,7" puhelin menee sinne helposti. Taskut mitoitettu lompakon paksuuden mukaan.  8)

Ihmettelen kans, että millä älypuhelinten kivikaudella porukat xcovereineen oikein elää, tavallinen älypuhelin,  joka on varusteltu suojakuoren ja näytönsuojan kanssa, on ihan riittävä kovaankin työkäyttöön, ette kai te saatana vasarana sitä puhelintanne käytä?
One plus 6T hyvällä paksulla kuorella ja suojakalvolla on kestänyt ihan hyvin, housun sivutaskuunkin menee. Joissain on rintataskukin kiusallisen pieni.
Nykyään taitaa perus puhelut olla kuitenkin sivuosassa.
pessimisti ei pety!

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: miten..
Melko masokisti porukkaa täällä, kun Xcoveria käytetään.  :o Ei se kestä oikeasti sen kummemmin kuin muutkaan, lisäksi on vielä ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden. Tärinä rikkop aikanaan, kun komponentteja ei ole valettu piirilevyllä suoja-aineen sisään. Töissä tuommoista joutuu käyttämään, kun hienot omat softat on tuolle paskalle tehty. Eihän siinä riitä potku sulavaan käyttökokemukseen.

Itsellä sen verran isot taskut, että 6,7" puhelin menee sinne helposti. Taskut mitoitettu lompakon paksuuden mukaan.  8)

Ihmettelen kans, että millä älypuhelinten kivikaudella porukat xcovereineen oikein elää, tavallinen älypuhelin,  joka on varusteltu suojakuoren ja näytönsuojan kanssa, on ihan riittävä kovaankin työkäyttöön, ette kai te saatana vasarana sitä puhelintanne käytä?
Tää on kyllä ihan totta. Pari xcoveria oli aikanaan eikä niitä kyllä kestävyydeltään voinut kehua. Itselläni on muuten kaikki merkittävät putoamisesta tms. johtuvat hajoamiset tullut muussa kuin työkäytössä, työvaatteissa on kumminkin suht hyvät taskut vaikka verkkareihin verrattuna.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: miten..
Onko androidin suureen suosioon syynä se että kiinankama on halpaa?

Samsunkit, huihait, yks plussat jne...

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: miten..
Mulla on toinen x coveri, edellinen kävi ohjelmistoltaan vanhaksi, mitään vikaa siihen ei tullut, nyt tämä toinen on 4. en ole sitä vasarana käyttänyt enkä heitellyt seinään, hyvin on toiminut. Ja yksi juttu hinta on sentäs kohtuullinen kun 200€ hintaan saapi riittävän toimivan puhelimen. Asiat sillä hoituu.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1324
Vs: miten..
Kaks kännyä käytössä,
Ns. Työpuhelin Samsungin xcover 4, pelkästään puhelimena , vähempi
Tulee käytettyä muuhun, kestää akku pitempään.
Suojakotelokäytössä, metallipöly se on mikä mulla arkiluurin
Tuhoo, metallipöly menee mikrofoniin, sillä kaput.

Toimistopuhelin, siinä sähköposti, whatshapp, ym , ja varapuhelimena,
Olikohan Samsungin s 22, kummiskin kohtuuhintanen puhelin.

On niin usein kännykkä tuhoutunut, kaks kännykkää puoltaa paikkansa mulla.