Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe AUTTAKAA VALINNASSA: Ford 7610, Valmet 605/655, JD 3050, Fiat 100-90  (Luettu 59967 kertaa)

Movado

  • Vieras
Fiiatin myös itse valitsisin: ainoa oikea neliveto. Hytti kyllä ahtaan puoleinen (jos oot yli 180 centtinen),
ja huonohko näkyvyys, tehot kyll riittää. Sul riittäis 80-90 etukuormaimella olis kutos fiiiua ketterämpi.
Miten tuo on oikeampi neliveto kuin muut?

Viittaa varmaan nelivedon lukko / pakka luistaa

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=9339.0

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Ei sitä kyllä kovin pienellä pärjää: http://www.youtube.com/watch?v=qFj2looSvG8

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
kyllä raktoris pitää reserviä olla ;D, osta se viiatti vaan. itte kyllä ostaisin vaikka ei olisi kuin 2ha. jos ei muuten niin sitte harrastepeliksi.

niin tosiaan, jos oikeasti paljon EK-hommaa niin kannattaa harkita kyllä 5100-sarjan maksumia. jaa mutta, niitä ei taira saarakkaan tohon 20t€


Ei muuta ku fentti tilaukseen, ja 900 sarjaa, nii on laajennusvaraakin peltopuolella, eikä lopu reservi ihan heti kesken.  :D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Fiiatin myös itse valitsisin: ainoa oikea neliveto. Hytti kyllä ahtaan puoleinen (jos oot yli 180 centtinen),
ja huonohko näkyvyys, tehot kyll riittää. Sul riittäis 80-90 etukuormaimella olis kutos fiiiua ketterämpi.
Minusta 80-90 on niin heikko harrastepeli 100-90:iin verrattuna että ei kannata sekaantua. Lisäksi olen varma että 100-90:in käyttöarvo säilyy pitkään eikä arvo tipu.

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Fiattia voisin kanssa kannattaa. -95 vuosimallista asti etuakselin "lukkona" taitaa olla kitkajarru. Sitä vanhemmissa automaattinen hammaslukko, kitkajarru ei katko vetareita ek käytössä, mutta ei ehkä niin pidä kun tarvitsee. Jos sillä käytössäsi on merkitystä.
Suurin pakki aika nopea, mäkisillä pelloilla  ei aina jaksa kulkea. Ketterähän tuo on ja kokoisekseen pieni, kuin myös 5100 sarjan maksumit.

Winnereitä saa varmaan samaan hintaan mutta yleensä ovat resuja ja paljon ajettuja eivätkä taida ainakaan kestävämmässä maineessa olla. :-\

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Naapuris olisi kohtuullinen 63oo Valtra Ismen kuormaajalla myynnis tarpeettomana ja olisi kauhojakin lisäksi mukaan...

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Tuon fiiatinkanssa varmaan pärjäilee kunhan muistaa että sähkövaivat,kytkin,laturi,startti ja hydepumput kulutustavaraa joka monenkin fiiukuskin mielestä ovat ominaisuuksia eikä vikoja  ;D ;D

realisti

  • Vieras
erikoista, miksi kukaan ei kehu jontikkaa? No minäpä annan äänen jontikalle. Hillittömän kestävä ja ketterä. Hyttikin on siedettävä kunhan tottuu siihen että kuljetaan etuseinän kautta. Takanäkyvyys paras, kestää kuormaimen.

Hiippailija

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Olen aivan samaa mieltä sg2 kopista,paras koppi noista,jos ei tarvi metässä ajaa,ja koko perhettä mukana kulettaa.. Ovista se saattaa alkaa vetää,tuontikoneissahan ei tätä ongelmaa ole,koska ei oo kun yksi ovi. Suomen direktiivit aikoinaan vaan määränny että pitää olla kaksi ovea.

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Tuon fiiatinkanssa varmaan pärjäilee kunhan muistaa että sähkövaivat,kytkin,laturi,startti ja hydepumput kulutustavaraa joka monenkin fiiukuskin mielestä ovat ominaisuuksia eikä vikoja  ;D ;D
noikin niin harvinaasia ettei kannata sen takia jättää ostamata.... sähkövaivat ehkä kaikkista suurin viiatin moite. :-\
tä?!?!

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Fordi ehottomasti, hyvä ja kestävä perusraktori, jää vielä rahaa muuhunkin jos kalliimpaan vaihtoehtoosi vertaa. Hydrauliikassa tuottoa tarpeeksi etukuormaajalle ja mukava ja lämmin hytti, osat helposti saatavilla ja helppo korjata. Kauniin sininen väri.

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Fiiatin myös itse valitsisin: ainoa oikea neliveto. Hytti kyllä ahtaan puoleinen (jos oot yli 180 centtinen),
ja huonohko näkyvyys, tehot kyll riittää. Sul riittäis 80-90 etukuormaimella olis kutos fiiiua ketterämpi.

Olen melkein 190 pitkä ja painookin toistasataa jonkin matkaa ja hyvin olen mahtunut fiiattiin sisälle ja välillä on vanha isäntäkin mukana. Eli ei kauheen ahdas mutta ei siellä mitään ylimääräistä pysty kuljettaankaan.

Konehemmo

  • Vieras
sähkövaivat ehkä kaikkista suurin viiatin moite. :-\
[/quote]



Pertskules oisitpas tokassu tuon vuos sitten tai oisin tehny käyttäjän tänne aikasemmin ni ei ois ehkä tullu hommattua viiuu.. Talavella siitä kyllä korjattiin vähä sähkövikoja..

HöPö-HeSSu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 150
kyllä kannattaa massikkaakin harkita niissä kestävä moottori ja voimansiirto. nostolaite on tarkka verrattuna valmettiin

Pappa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
kyllä kannattaa massikkaakin harkita niissä kestävä moottori ja voimansiirto. nostolaite on tarkka verrattuna valmettiin
Kyllä Valmet 655 sähkönostolaite on yhtä tarkka