Multipoweri vaatii huomiota, jos paikalliskäytössä klapikone käytössä,
Multipoweri ala-asennossa ( hitaalla) ei saa käyttää kun vähän aikaa,
Syy, multipowerin kytkinakselin läpivienti ei saa voitelua.
Muutenkin omintakeinen rakenne, ylä-asennossa OK, ala- asennossa
Vauhdin hurmaa
alamäissä, ei sitten jarruta moottori yhtään,
Ns vapaakytkinasento, ei parane antaa tietämättömälle, on
Pian naama valkoisena alamäen alla
.
Vähän vanhanaikainen tekniikka nykypäivänä.
Onko muuten nelikko vai takapotku, takapotkun ohjauslaitteisto
Ei kaksinen, klappia sylinterin korvakossa.
Kalliiksi se multipowerin remppa. Tulee jos kytkinakselit ja multipowerin
Läpivienti banjon joutuu uusimaan, ja suurtehopumpun ( multipoweri
Matalapainepumppu on hydrauliikkapumpun kanssa yhteinen,
Sijainti peräkotelossa, purettaa melkoisesti, eli työläs rakenne.