Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe palavat sähköautot  (Luettu 9132 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68292
palavat sähköautot
onpa hurjaa kuin paljon nuita palaa!   ja ihmo sammutettava....  yle kertoo lisää..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3744
Vs: palavat sähköautot
palaa juu tavallisiin autoihin verrattun vallankin paljon. Jokin nettivideo oli vissiin jostain ja melkoinen roihuhan siinä oli.Noo silloinhan nämä alkuaineet palautuu takaisin luontoon vai kuin se aineen häviämättömyys olikaan.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20225
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: palavat sähköautot
onpa hurjaa kuin paljon nuita palaa!   ja ihmo sammutettava....  yle kertoo lisää..

Kuinka niin paljon ? polttomoottorikäyttöisten liikennvälineiden paloja tapahtuu kymmenen kappaletta päivässä. 5.7. yhteensä  11 kpl , joista yksi oli moottoripyörä.

Viittaatko YLE:n juttuun taas yhdestä pelkotilasta, eli autolautan mahdollisen sähköautopalon aprikoimiseen. Kyllä nestemäiset ja kaasumaiset polttoaineet vievät ihmishenkiä jatkuvasti, kuten Italiassa säiliöauton räjähdys:

https://youtu.be/OPthZO0fCLg

-SS-

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26885
  • vastustan
Vs: palavat sähköautot
onpa hurjaa kuin paljon nuita palaa!   ja ihmo sammutettava....  yle kertoo lisää..

Kuinka niin paljon ? polttomoottorikäyttöisten liikennvälineiden paloja tapahtuu kymmenen kappaletta päivässä. 5.7. yhteensä  11 kpl , joista yksi oli moottoripyörä.

Viittaatko YLE:n juttuun taas yhdestä pelkotilasta, eli autolautan mahdollisen sähköautopalon aprikoimiseen. Kyllä nestemäiset ja kaasumaiset polttoaineet vievät ihmishenkiä jatkuvasti, kuten Italiassa säiliöauton räjähdys:

https://youtu.be/OPthZO0fCLg

-SS-
onkohan ruattin maalla sähköautot helpommin syttyviä :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4604
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: palavat sähköautot
onpa hurjaa kuin paljon nuita palaa!   ja ihmo sammutettava....  yle kertoo lisää..

Kuinka niin paljon ? polttomoottorikäyttöisten liikennvälineiden paloja tapahtuu kymmenen kappaletta päivässä. 5.7. yhteensä  11 kpl , joista yksi oli moottoripyörä.

Viittaatko YLE:n juttuun taas yhdestä pelkotilasta, eli autolautan mahdollisen sähköautopalon aprikoimiseen. Kyllä nestemäiset ja kaasumaiset polttoaineet vievät ihmishenkiä jatkuvasti, kuten Italiassa säiliöauton räjähdys:

https://youtu.be/OPthZO0fCLg

-SS-

Olennainen osa autopaloista lienee tahallisia tuhopolttoja. Tälläkin paikkakunnalla 2 samana yönä :-(
Liekö noita tuhopolttoja tilastoitu eroon muista autopaloista?

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4224
Vs: palavat sähköautot
Mikä se sähköakkuvaihtaja olikaan siellä jossain päin Suomea? Jossain niissä videoissa näki akkuauton akun johdotuksia. Liitokset olivat kaukana liittimien valmistajien standardeista. Eli tässäkin on tämä käyttäjä - valmistaja ongelma.

Neuvostoliittolaiset rekaktorisuunnittelijat tiesivät RBMK:n epätasapainoisesta käyttäytymisestä tietyissä olosuhteissa. Mutta tiedot joko salattiin tai niistä ei välitetty. Nyt ollaan vähän samanlaisessa menossa mukana.

Palaa ne sähköautot syystä tai toisesta, mutta kun asioita on paljon olemassa, niin aina sinne joutuu heikoimpia lenkkejä. Se on vaan sitten huonoa tuuria, jos lenkki osuu väärään kohtaan.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26666
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: palavat sähköautot
Mikä se sähköakkuvaihtaja olikaan siellä jossain päin Suomea? Jossain niissä videoissa näki akkuauton akun johdotuksia. Liitokset olivat kaukana liittimien valmistajien standardeista. Eli tässäkin on tämä käyttäjä - valmistaja ongelma.

Neuvostoliittolaiset rekaktorisuunnittelijat tiesivät RBMK:n epätasapainoisesta käyttäytymisestä tietyissä olosuhteissa. Mutta tiedot joko salattiin tai niistä ei välitetty. Nyt ollaan vähän samanlaisessa menossa mukana.

Palaa ne sähköautot syystä tai toisesta, mutta kun asioita on paljon olemassa, niin aina sinne joutuu heikoimpia lenkkejä. Se on vaan sitten huonoa tuuria, jos lenkki osuu väärään kohtaan.

Niin niin niin ja paaplaaplaa .
Sun täytyy laittaa traktoris voimanottoakselin kautta käyntiin .https://www.youtube.com/watch?v=idRdzSiaThk
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26885
  • vastustan
Vs: palavat sähköautot
Mikä se sähköakkuvaihtaja olikaan siellä jossain päin Suomea? Jossain niissä videoissa näki akkuauton akun johdotuksia. Liitokset olivat kaukana liittimien valmistajien standardeista. Eli tässäkin on tämä käyttäjä - valmistaja ongelma.

Neuvostoliittolaiset rekaktorisuunnittelijat tiesivät RBMK:n epätasapainoisesta käyttäytymisestä tietyissä olosuhteissa. Mutta tiedot joko salattiin tai niistä ei välitetty. Nyt ollaan vähän samanlaisessa menossa mukana.

Palaa ne sähköautot syystä tai toisesta, mutta kun asioita on paljon olemassa, niin aina sinne joutuu heikoimpia lenkkejä. Se on vaan sitten huonoa tuuria, jos lenkki osuu väärään kohtaan.

Niin niin niin ja paaplaaplaa .
Sun täytyy laittaa traktoris voimanottoakselin kautta käyntiin .https://www.youtube.com/watch?v=idRdzSiaThk
onhan tämä sähköautobuumi tavattoman mielenkiintoinen jos vaikka ajattelee hesan huumehörhöjä, polttomoottoriautolle on aika vaikea tehdä muuta ilkivaltaa kuin särkeä renkaat tai lasit mutta noita laturin piuhojajahan on mukava mätkiä joka jengiläise nvarustukseen kuuluvalla retkikirveellä tai vesurilla poekki tai tökätä vaan kerran viirakkoveihren terällä :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4604
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: palavat sähköautot
Mikä se sähköakkuvaihtaja olikaan siellä jossain päin Suomea? Jossain niissä videoissa näki akkuauton akun johdotuksia. Liitokset olivat kaukana liittimien valmistajien standardeista. Eli tässäkin on tämä käyttäjä - valmistaja ongelma.

Neuvostoliittolaiset rekaktorisuunnittelijat tiesivät RBMK:n epätasapainoisesta käyttäytymisestä tietyissä olosuhteissa. Mutta tiedot joko salattiin tai niistä ei välitetty. Nyt ollaan vähän samanlaisessa menossa mukana.

Palaa ne sähköautot syystä tai toisesta, mutta kun asioita on paljon olemassa, niin aina sinne joutuu heikoimpia lenkkejä. Se on vaan sitten huonoa tuuria, jos lenkki osuu väärään kohtaan.

Niin niin niin ja paaplaaplaa .
Sun täytyy laittaa traktoris voimanottoakselin kautta käyntiin .https://www.youtube.com/watch?v=idRdzSiaThk
onhan tämä sähköautobuumi tavattoman mielenkiintoinen jos vaikka ajattelee hesan huumehörhöjä, polttomoottoriautolle on aika vaikea tehdä muuta ilkivaltaa kuin särkeä renkaat tai lasit mutta noita laturin piuhojajahan on mukava mätkiä joka jengiläise nvarustukseen kuuluvalla retkikirveellä tai vesurilla poekki tai tökätä vaan kerran viirakkoveihren terällä :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Pikalaturin johtoa en sitten menisi tökkimään. Huonolla tuurilla saattaa vähän räiskähtää - yli 600 V ja vajaat 100 A laturista päin. Kun auton kontaktori on kiinni (lataus käynnissä) niin lienee akustakin päin tehoa tarjolla; sitä on sitten vähän enemmän... 200-300 A vähintään.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4224
Vs: palavat sähköautot
Mikä se sähköakkuvaihtaja olikaan siellä jossain päin Suomea? Jossain niissä videoissa näki akkuauton akun johdotuksia. Liitokset olivat kaukana liittimien valmistajien standardeista. Eli tässäkin on tämä käyttäjä - valmistaja ongelma.

Neuvostoliittolaiset rekaktorisuunnittelijat tiesivät RBMK:n epätasapainoisesta käyttäytymisestä tietyissä olosuhteissa. Mutta tiedot joko salattiin tai niistä ei välitetty. Nyt ollaan vähän samanlaisessa menossa mukana.

Palaa ne sähköautot syystä tai toisesta, mutta kun asioita on paljon olemassa, niin aina sinne joutuu heikoimpia lenkkejä. Se on vaan sitten huonoa tuuria, jos lenkki osuu väärään kohtaan.

Niin niin niin ja paaplaaplaa .
Sun täytyy laittaa traktoris voimanottoakselin kautta käyntiin .https://www.youtube.com/watch?v=idRdzSiaThk

James Clerk Maxwell yhdenmukaisti eri äijien sähkölakeja, joilla voitiin kuvata sähkö- ja magneettikentän ominaisuuksia sekä niissä kulkevia sähkövarauksia ja kaikkien näiden em. rojujen keskenäistä vuorovaikutusta toisiinsa.

Aikaa kului ja vuosien jälkeen tekniikan ja ihmisen tietämyksen lisääntyessä joku keksi ns. kuuman karvan ja maajohtimen.

Eli jätähän sorkka sähköjutut viisaimmille ihmisille. Niin minäkin teen.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26666
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: palavat sähköautot
Mikä se sähköakkuvaihtaja olikaan siellä jossain päin Suomea? Jossain niissä videoissa näki akkuauton akun johdotuksia. Liitokset olivat kaukana liittimien valmistajien standardeista. Eli tässäkin on tämä käyttäjä - valmistaja ongelma.

Neuvostoliittolaiset rekaktorisuunnittelijat tiesivät RBMK:n epätasapainoisesta käyttäytymisestä tietyissä olosuhteissa. Mutta tiedot joko salattiin tai niistä ei välitetty. Nyt ollaan vähän samanlaisessa menossa mukana.

Palaa ne sähköautot syystä tai toisesta, mutta kun asioita on paljon olemassa, niin aina sinne joutuu heikoimpia lenkkejä. Se on vaan sitten huonoa tuuria, jos lenkki osuu väärään kohtaan.

Niin niin niin ja paaplaaplaa .
Sun täytyy laittaa traktoris voimanottoakselin kautta käyntiin .https://www.youtube.com/watch?v=idRdzSiaThk

James Clerk Maxwell yhdenmukaisti eri äijien sähkölakeja, joilla voitiin kuvata sähkö- ja magneettikentän ominaisuuksia sekä niissä kulkevia sähkövarauksia ja kaikkien näiden em. rojujen keskenäistä vuorovaikutusta toisiinsa.

Aikaa kului ja vuosien jälkeen tekniikan ja ihmisen tietämyksen lisääntyessä joku keksi ns. kuuman karvan ja maajohtimen.

Eli jätähän sorkka sähköjutut viisaimmille ihmisille. Niin minäkin teen.

Minkä vuoksi sitten vastustat niitä ? Sanoit nimittäin antavasi sähkö asiat viisaammille , mikä on  viisasta sulta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4224
Vs: palavat sähköautot
Niin mitäs tässä nyt vastustetaan. Maajohtoa vai?
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4604
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: palavat sähköautot
Niin mitäs tässä nyt vastustetaan. Maajohtoa vai?

Keskustelu vaihtaa suuntaa sen verran taajaan että pelkän vastuksen sijaan kokonaisimpedanssissa tulee huomioda myös reaktanssin osuus :-)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26666
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: palavat sähköautot
Niin mitäs tässä nyt vastustetaan. Maajohtoa vai?

Vielä kondensaattorien https://fi.wikipedia.org/wiki/Kapasitanssi saadaan uudelleen tarkastettavaksi Oksan fiuden tsarttaakomoottorin pysyessä vaiti virtalukko ongelman vuoksi .

Keskustelu vaihtaa suuntaa sen verran taajaan että pelkän vastuksen sijaan kokonaisimpedanssissa tulee huomioda myös reaktanssin osuus :-)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68292
Vs: palavat sähköautot
oho,   no nyt näyttää taas puutteessa oleva olevan heliällä päällä.   mitä hittoa menneen talven fiun virtalukko kuuluu autolautoilla palaviin sähköautoihin?         kun net perkeleet kuuluu olevan pikkasen hankalampia sammuttaa kuin keittävä tohatsu.