Mikä se sähköakkuvaihtaja olikaan siellä jossain päin Suomea? Jossain niissä videoissa näki akkuauton akun johdotuksia. Liitokset olivat kaukana liittimien valmistajien standardeista. Eli tässäkin on tämä käyttäjä - valmistaja ongelma.
Neuvostoliittolaiset rekaktorisuunnittelijat tiesivät RBMK:n epätasapainoisesta käyttäytymisestä tietyissä olosuhteissa. Mutta tiedot joko salattiin tai niistä ei välitetty. Nyt ollaan vähän samanlaisessa menossa mukana.
Palaa ne sähköautot syystä tai toisesta, mutta kun asioita on paljon olemassa, niin aina sinne joutuu heikoimpia lenkkejä. Se on vaan sitten huonoa tuuria, jos lenkki osuu väärään kohtaan.
Niin niin niin ja paaplaaplaa .
Sun täytyy laittaa traktoris voimanottoakselin kautta käyntiin .https://www.youtube.com/watch?v=idRdzSiaThk
James Clerk Maxwell yhdenmukaisti eri äijien sähkölakeja, joilla voitiin kuvata sähkö- ja magneettikentän ominaisuuksia sekä niissä kulkevia sähkövarauksia ja kaikkien näiden em. rojujen keskenäistä vuorovaikutusta toisiinsa.
Aikaa kului ja vuosien jälkeen tekniikan ja ihmisen tietämyksen lisääntyessä joku keksi ns. kuuman karvan ja maajohtimen.
Eli jätähän sorkka sähköjutut viisaimmille ihmisille. Niin minäkin teen.