Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sisärengas tubelespyörään  (Luettu 6066 kertaa)

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Sisärengas tubelespyörään
^ Niin luulisi 16,9*34 :stä mutta ei niitä joka merkillä ollut. Mutta tosiaan asiaa saattoi vaikuttaa sekin että halusin ristikudos renkaat mettä ajoon.

Taisi vaikuttaa hyvin paljon. Tavallisen sorttiset ristikudosrenkaat "traktorikuviolla" alkavat olla katoavaa kansanperinnettä.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: Sisärengas tubelespyörään
2,5 oli ainakin Tauruksella valmistajan suurin sallittu, eikä mennyt lyttyyn. Nyt on mennyt useampi vuosi ilmat sisällä, kun sisärenkaista päästiin. :)
eimeillä ole sisärenkaita tarvinnut etukuormaaja koneeseen vaihtaa, muutoin ne on pitänyt uusia, ensimmäiset renkaat alkoi sivusta repeämään kleber vyöt, tuli sisärengas ulos, sitte tuli kokeeksi ristikudos rengas sisärenkaalla kun ajattelin että kestää paremmin. eipä kestäneetkään sivut repes vielä pahemmin ja suht nopeasti, nyt alla on taas vyörengas sisärenkaalla vielä on ilmat pysyneet.

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Vs: Sisärengas tubelespyörään
Aikoinaan kun olin 6400 mezzo kuormaus koneena, alkuperäisillä good yaereilla ajettiin 10000h tuntia, silloin tuli toisesta kulutuspinnasta kankaat näkyviin, kyljet oli hyvät. Aina painetta vähintään 3,5. Traktorin käyttö lähes pelkkää navetta ja kuormaustyötä. Mutta kyllä varmasti palapyörät paremmin kestää. Millaiset forestit on kuormauskäyttöä kestämään? Kankaitahan niissä on reilusti ainakin.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: Sisärengas tubelespyörään
kumikorjaamolla oli puhetta sisärenkaista ja mainittivat joitain merkkejä joissa ilma tulee läpitte vaikka ei ole varsinaisesti reikää.Kyseessä oli useammassa massikassa 90 luvun alkuperäisasennus good yearit.Kuulemma kandalaisia ja niissä nokea kumiseoksen joukossa.Ilmeisesti uusiokumia.en sen kummemin tiedä.kleberin sisukumit on kestäneet, niitä ei taida olla kiinan ihmemaan kumeja nykyisin.

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Vs: Sisärengas tubelespyörään
Mulla on yhdessä koneessa vähän harvahko sisärengas, lämpimän ajan pysyy ilma hyvin renkaassa. Mutta pakkanen kun menee 20 niin ilmat karkaa melkonopeasti. Siinä on vanha palapyörä päälirenkaana, pysyy hyvin ryhdissään suojakeliin saakka, sitten täytyy pumpata

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: Sisärengas tubelespyörään
Belkussa etuset hieman originaaleja fiksummat vyörenkaat, oikeasti tubelekset, mutta vanteesta johtuen pitää olla sisärenkaat. Pikkunysväyksen lisäksi noin 700 paalia per vuosi pellolta Varmoliftin ulottuville, tilan ainoa etukuormainkone. Ensimmäisen kahden vuoden aikana varmaan neljästi tai viidesti kumikorjaamolla, alkoi jo käpy palaa leikkiin. Olisko ollut se neljäs kerta, kun asentaja totesi "Kleber" työnjohtajan vain ihmetellessä. Päädyttiin sitten, että tilataan Kleberin sisäkumit ja vaihdetaan kun seuraavan kerran tulee tarvetta. Pistäydyin jonkun takia vielä hallissa, "tällaista muovista kiinapaskaa ei oltais tässä talossa 10 vuotta sitten myyty", kommentoi asentaja hiljaa minulle. Ei olla Klebereiden jälkeen kumiliikkeessä näiden etusten takia käyty.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Sisärengas tubelespyörään
niinpä.   kun halvalla pitää saaha menemään.   ite kanssa noiten kans aina tapellu..   mut nyt tiijän..

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1065
Vs: Sisärengas tubelespyörään
Fiatin etupyörässä ollut kymmenkunta vuotta sisärengas Tauruksen tubeless päällirenkaan sisällä, ei mitään ongelmaa ollut. Ennen vanhaan sisäkumit oli varmaan parempia laadultaan kuin nykyiset hinta alkaen vaihtoehdot.

KrishnaSankar

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Sisärengas tubelespyörään
Se vie jonkin aikaa, jota on vaikea tietää. Toivon, että on olemassa prosessi, joka voi auttaa nopeuttamaan sitä, mutta se on vaikea, kun näin tapahtuu. Sinun tarvitsee vain odottaa ja olla kärsivällinen, koska tilanne on vaikea, kun tämä ilmenee. Toivon, että teillä ei ole mitään ongelmia tällaisen asian kanssa, koska se on vaikea nähdä ja on joitain rajoitettuja asioita, jotka olemme huomanneet tämän erityisen asian. Toivon, että näet ammattilaisen, joka voi auttaa sinua myös tässä.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: Sisärengas tubelespyörään
Fiatin etupyörässä ollut kymmenkunta vuotta sisärengas Tauruksen tubeless päällirenkaan sisällä, ei mitään ongelmaa ollut. Ennen vanhaan sisäkumit oli varmaan parempia laadultaan kuin nykyiset hinta alkaen vaihtoehdot.
Itämaisia nuo sisäkumit näkyy kumikorjaamolla olevan mitä nykyisin laittavat, kyllä nekin ilman pitää.Ei taida mistään löytyä enää niitä nokian punaisia sisukumeja, nehän oli oikeeta kumiseosta paikkakin pysyi.Piti vielä mainita että tuo etukuormain kone missä kleperit niin on 89 mallia ja toisessa takarenkaassa on vielä ensiasennusilmatkin sisällä.Kohta  kyllä pitää nuo takatassut uusia mut sisärengas on kestänyt.Ja tunteja sentän jo kymppitonni kohta.Viimeajat ollut pelkästään kuormainkäytösä kun isommat hoitelee raskaammat vedot.

Viimeksi muokattu: 15.03.21 - klo:18:35 kirjoittanut Viljelijä evp