ja net työkalut sun hanskat niissä leluanteron vaihelaatikoissa ... silloin aikanaan. mutta en muista että massikassa olis aikanaan ollu mitään ylimääräistä. mutta hirveesti en lähtis noita tehoja nostelemaan kun on aika tarkkaan mitoitettu voimansiirto.. ( vanha asentaja aikoinaan varoitteli miuta kun kyselin 690 nelikon tehoistamista. )
690 oli saatavilla turbolla, vakioteho 80 ja tehostettuna 90. Itellä oli 390 jossa sama kone ja siitä oli urbotettuna 95 heppaa.Hyvin kulki 4,5 metrinen potila ja nelisiipiset aurat.Eikä mitään vaihteisto/perä ongelmia.
Kytkimet niihin laitettiin vahvemmat ensimmäisten remonttien aikana . Nuo tuli tutuksi lomitus aikana 590 ja 690 .
595 tullessa markkinoille tuli Ranskasta huonoja massikoita joita turbotettiin . Kotopaikan naapurille tuli aluksi 595 taka potku jonka vaihtoi 595 turboon , ne turbotettiin maahan tuojalla .
595 turbon ongelmat alkoi heti (ranskalainen) . Vähän väliä haki lavetti auto traktorin "öljyn vaihtoon " .
Tuon jälkeen niille tuli 590 turbo neliveto , se kesti ilmeisesti hyvin .