Niin, mikä se on nykyisin vallitseva hintataso? Tuntuu, ettei kukaan enää auraa alle 80 €/h alv 0. Nyt puhutaan siis kotitarveaurauksesta, yksityisteistä jne.
Ei kai sitä kun kalusto maksaa niin paljon nykyään ja jotain pitäisi jäädä viivankin alle...
Itsehän en juuri urakoi, omissa töissä ihan tarpeeksi mut mitä tuota kaluston hinta kehitystä seurannut ja puheita/kirjoittelua seurannut niin alta satasella ei kannata konetta liikuttaa kuulemma.. siinä varjolla sitten vanhemmankin kaluston käyttäjät nostavat hintaa....
Ainakin yksi sellainen tiekunta on missä nousevat kulut eivät tuntuneet olevan ongelma kuin minulle..
Saattaa ne maksajat joskus loppua..
Noissa pikkupihoissa jos on harvakseltaan niitä niin tunti hinta kyllä täytyy olla aika kova että kannattaa käydä. Joskus hävettää pyytää 50 alle vartin hommasta ja matkoihin menikin vähän enempi ja takkiin tulee helposti
Näinhän se on. Senpä vuoksi olen itse jättänyt koko homman. Se hinta mikä pitäisi saada käytetystä ajasta ja vanhastakin kalustosta on sellainen et maksava taho ei tahdo ymmärtää ja itse ei kehtaa pyytää..
mut perusteleppa nuille tuo hinta ni ovat jopa hyin mielin maksamassa... ainakin itellä toimii noin.
Niinkuin jo kirjoitin niin yksi tiekunta on ainakin missä oltiin ilolla maksamassa korkeampia hintoja. Muissa sitten toisinpäin, yritetään keksiä kuinka voitaisiin säästää..
Ei itsellä kokemusta kun en noita juuri enää tee. Joskus laskin paljon vartin pihatien aukasuhommasta pitäisi saada ja totesin et en lähde tuollaista hintaa edes ehdottamaan..