Enhän mä rähjää. Totesin vaan sisimmässäni saman kuten ennenkin, että sinä se et osaa väärässä olla tai ikinä tunnusta pieniäkään lipsahduksia. V1ttumainen piirre ihmisessä - mun mielestäni. Ja asiaahan tässä ei ole kirjoiteltu pitkään aikaan, mutta turhaa tietysti tämä asiattomuuskin.
"pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin" enemmän vähemmän kaikilla saitin kirjottajilla.
Vaikka soimaiskin niin paska piirre silti. Sellasen ihmisen kanssa ei oikeasti pysty käymään kunnon keskustelua...
Olen huomannut miten moitit maidontuottajia erityisasemasta vaikka sellaista ei ole .
Eikö?
Mites lehmäpalkkiot, tuotantotuet? Tähän asti valion ikuinen velvollisuus ottaa kaikki maito vastaan kun tukieurot silmissä lisätään se seitsemäs robotti..
Mtk:kin on aina huolissaan lypsytilojen pärjäämisestä ja kriisitukea värkätään kiireellä. Ei ole muille tuotantosuunnille noin avokätisiä toimia...
http://www.maaseutumedia.fi/vapaaporsitus-tulee-oletko-valmis/Tuottajien mielestä riittämätön
Onko sianlihan tuotannon tukeminen loppunut kokonaan , ei
Maidontuottajille maksetaan investointitukea kunh rakennetaan jotakin
Maidontuottajille ei makseta luopumistukea jota maksettiin sianlihan tuottajille .Vuosilukua en muista mutta yks lomitus paikoista lopetti silloin , oli tyytyväisen saamaansa tukeen ja tukiin aikoinaan
Suurimmat investoinnit on tehty parhaimmille tukialueille , se on totta . Etelään päin tuet pienenee rajusti , sitä et varmaan huomannut .
Maidontuotannon kriisitukea maksettiin etelän viljatiloille ja 142 alueen maidontuottajille , ei kokomaahan , tuki oli kyllä naurettavan pieni .