Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe puhliittymät  (Luettu 32732 kertaa)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4391
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: puhliittymät
Todella harvoin tuloo vastattua tuntemattomiin numeroihin ja yleensä silloinkin ihan turhaan.

Aika hankalaa tehdä mitään julkisempaa businesta jos ei vastaa kuin parhaille tutuille ja niillekin vain ruokatunnin aikaan.
Toki jos toiminta tarvitsee vain meijerin, lihatalon, metsäfirman, pankin ja Hankkijan numerot niin sitten onnistuu :-)

Privaattinumeroa voi pitää ja pyhittää sen niin tiukasti kuin haluaa. Ja erilaisia puhelinmarkkinoinnin estopalvelujakin on tarjolla.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3309
Vs: puhliittymät
Olen joutunut muutamasta liittymästä yhden vaihtamaan hinnan noustua Saunalahdesta Teliaan tai päivastoin. Näin on tullut ennen vaihtoa tarjous, jota muuten ei saa. Ja sen hinnan saa sitten kaikille liittymille.
Tällä hetkellä liittymään kuuluu kaikki puhelut ja nopea rajaton data 17,90€ / kk. 12kk:n jälkeen muuttuu normaalihintaiseksi, jolloin voi taas kilpailuttaa.
Ärsyttää, kun kanta-asiakas maksaa aina eniten, kuten Hankkijalla.
Jollain voi olla vielä edullisempi hinta, mutta julkiset tarjoukset ovat huonontuneet paljon.
Näinhän usein käy. Mutta minulla sattuu tuo kuuluvuus olla kuitenkin tärkeämpi kuin hinta, majapaikka kun sattuu olemaan sellaisessa paikassa mihin ei kaikkien operaattoreiden liittymät toimi muuta kuin ulkona tai kiipeämällä katolle. Seei ole kuitenkaan tarpeen kun joidenkin liittymien kuuluvuus on hyvä. Netti oli aikoinaan lisäantennin kanssa käytössä ja siinä nopeus oli riittävä. Nyt kuitu ja kun päätteeltä tulee langatonta yhteyttä ei se juurikaan nopeampi ole, mutta toiminta on vakaampi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: puhliittymät
tuo surkiaa kun just parin operaattorin liittymä ei toimi osassa tonttia ( dna ja telia )   siinä ei pahemmin pääse oikeesti kilipailuttaan noita toisaalta;   saahan tuon liittymän laitettua sit verotukseen.                ja miä aina sanonu et en vastaa puhelimeen silloin kun en pysty siihen vastaamaan.    joko työn tahi muun esteen takia ja nuo puhmyyjät siinä hauskoja et ei kuulu ku korkeintaa neljä hälytystä kun katkovat jo yhteyksiä,   joten helppo plokata vastaus.   asiasta soittavat sitten hetken päästä uutestaan ja sitä osaa jo uottaa.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3309
Vs: puhliittymät
Samoin on tuo telia dna sitä heikkoa kuuluvuutta, ite en ole testannut,mutta kun tuossa käy sellasia joilla tenan liittymä niin ei ole kenttää. Saunalahden liittymä pelittää. Aikoinaan kuun oli vain tuo Pelkkä Tele sonera ennekuin radiolinja alkoi kehittään verkkoa oli se teleoperaattori, välittömästi vaihdoin radiolinjaan kun saivat maston pystyyn ja siinä olen pitäytynyt, jopa kivikellarissa kuuluu vaikka on puolimetriä kiveä ja metri maata päällä.
se on tärkeempää kuin hinta.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: puhliittymät
Todella harvoin tuloo vastattua tuntemattomiin numeroihin ja yleensä silloinkin ihan turhaan.

Aika hankalaa tehdä mitään julkisempaa businesta jos ei vastaa kuin parhaille tutuille ja niillekin vain ruokatunnin aikaan.
Toki jos toiminta tarvitsee vain meijerin, lihatalon, metsäfirman, pankin ja Hankkijan numerot niin sitten onnistuu :-)


Privaattinumeroa voi pitää ja pyhittää sen niin tiukasti kuin haluaa. Ja erilaisia puhelinmarkkinoinnin estopalvelujakin on tarjolla.
Aikalailla samaa rataa kulkee elämä jos vain tutuille vastaillaan :o Rahdin toimittajat, yms (välillä joutuu vastaamaan ulkomaalaiseenkin numeroon), toki jonkin kotisunin jätän väliin jos Fonecta nimen näyttää.
pessimisti ei pety!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9724
Vs: puhliittymät
Mulla on sellainen ongelma ilmennyt tämän kesän / syksyn aikana, että lauantai iltaisin, kun tarkistan onko isä päässyt saunasta terveenä pois elisan verkossa olevaan doro puhelimeen ei saa yhteyttä. Aina muulloin on pelittänyt mutta lauantai illat  on ainuita. Joskus oon odotellut tunnin ja joskus oon ajellut paikalle. Niin ja toisin päinhän se luultavasti pelittää, mutta mitä sitä aikuinen mies ny muille kertoo onko saunasta pihalle päässyt :) Onko tuo kyseisen maston ylikuormitusta vai mistä tuo johtuu ?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: puhliittymät
Mulla on sellainen ongelma ilmennyt tämän kesän / syksyn aikana, että lauantai iltaisin, kun tarkistan onko isä päässyt saunasta terveenä pois elisan verkossa olevaan doro puhelimeen ei saa yhteyttä. Aina muulloin on pelittänyt mutta lauantai illat  on ainuita. Joskus oon odotellut tunnin ja joskus oon ajellut paikalle. Niin ja toisin päinhän se luultavasti pelittää, mutta mitä sitä aikuinen mies ny muille kertoo onko saunasta pihalle päässyt :) Onko tuo kyseisen maston ylikuormitusta vai mistä tuo johtuu ?
Oliskohan Doron ja Elisan yhteen sopivuutta, olen havainnut saman ongelman, yhteyttä ei aina saa, en osaa tarkemmin määritellä. Onhan ihan perseestä käytettävyydeltään, ollakseen yksinkertainen puhelin.
pessimisti ei pety!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4391
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: puhliittymät
Mikähän siinä onkin että kun yritetään tehdä erityisen helppokäyttöinen laite niin siitä tulee yleensä jotenkin omituinen ja hankala. Tai ehkä se on vain tottumuskysymys tykkänään toisenlaisiin tottuneille ?