Kyllä minä tajuan, mutta minusta tuntuu, ettet sinä oikein tajua markkinoista ja hintojen muodostumisesta yhtään mitään ....
Asiat ei ole noin mustavalkoisia, eikä markkinat toimi noin kuten kuvittelet.
Tosiasia vaan on, että brändi kilpailee ja kaikki jotka toimii saman brändin alla on yhteistyökumppaneita, ne syö samasta kattilasta.
Tottakai on suuri riski hankkia lihaa vain A/B alueelta, miksi jättää kilpailijalle joitain omia alueita, joihin ei kilpailua uloteta
?
Sehän on typeryyttä ....
Ajattele jos esim. autojen maahantuoja toimisi samoin, emme myy bemareita C-alueelle ....
Koska siellä on omat toimijat
?
[/quote]
Hienoa Jakke, että sulla riittää tarmoa ja rautalankaa selvittää asioita. En voi uskoa ,että joku voi tosissaan ajatella esim. kilpailusta ettei sitä ole.
Kumpi Emo-Heikki on, yrittäjä vai tuottaja? Ilmeisesti tuottaja, vain niin voin ymmärtää hänen ajatuksia.
Silloin ymmärränkin senkin emo-Heikki, että olet brändi-asiassa yhteistyökumppani: sinä tuotat halpaa raaka-ainetta ja Atria antaa voitot osakkeen omistajille.