Oikein kiva peli, menee pienellä (dieselillä, ei kokemusta bensaversioista) ja on mukava ajaa.
Kaikissa autoissa on tyyppivikansa, Partnerissa DW8 moottorissa imuvälykset supistuu ja lakkaa käynnistymästä kylmänä. Jakoremmin vaihtoväli on siis sama kuin venttiilien säätöväli. Palasäätö joka vaatii nokka-akselin irroituksen, jakopään kilkkeet+vesipumppu+kiristimet+remmi+ventt.säätö noin 700e, pikkusen vajaan sadantuhannen välein. Taka-akseli ilman rasvanippoja kestää n. 150 000, korjattu nipoilla paljon kauemmin jos muistaa rasvailla. Korjattu akseli noin 550e. Vaihto aika helppo homma, amatöörikin tekee alle päivässä.
HDi moottoreissa kiilahihna massapyörä menee vaihtoon silloin tällöin. Hyvä puoli on, että etuiskarit kestävät noin 500 000 km, tosin etujouset vain 150000.
Tavaratila on pieni ja kuormankestävyys heikko, 350 kiloa on aika maksimi. Varaosat edullisia, helppo ylläpitää, hauska ajaa - jopa pienimmällä koneella. Vapaastihenkittävä 1,9 dsl kuluttaa 6,2 litraa keskimäärin, läpi vuoden. Lämmin talvellakin.