Siis 1998 esitellyssä koneessa ei ole hydraulista venttiilivälyksensäätöä ?
Ei ole DW8 moottorissa, palasäätö.
Joskus tuo vanhakantaisuus on hyve, mut ei ehkä tuossa asiassa.
Kyllä hyvä peltien kestävyys on mukava jos pitempään ajelee samoilla autoilla. Jos ruoste vaivaa, kuten joissakin merkeissä, niin sitä on vaikea pysäyttää.
Ja vaikka pitäis vaan vuoden-pari, niin kyllä se jälleenmyyntiarvona lompakossa tuntuu jos pellit alkavat siinä ajassa kukkimaan. Maalipinnan korjaukset ja maalaushommat on kalliita ja maalipintaa ei koskaan saa tehtyä yhtähyväksi kuin tehtaalta tullessa senjälkeen kun ruoste pääsee valloilleen.
Pökötit kestää ainakin maalipinnaltaan ruostetta hyvin. Kerran erään kaupan pihaan tullessa oli pihan 3 autosta 2 406 pesosia ja kun tultiin kaupasta, pihalla oli yhtälailla 3 autoa, mut yksi 406 oli korvautunut toisen värisellä
Ja erittäin siistejä olivat ikäisekseen maalipinnaltaan nuo kaikki.