Joo mutta miksei isompiin kelpaa?
Kai se halutaan vähän erottaa massikasta.
Brittien foorumilla kyllä puhuivat että massikka ois parempi koska on sisun kone. Uusissa Fendteis on liikaa moottorivikoja.
Herätellään vähän tätä kysymystä...
Pari hyvää syytä on kuulunut Fendtin suunnalta, yksi on polttoaineen kulutus: kuutossisut juo enemmän kuin deutzit.
Ja toinen syy on koko: vastaavan tehoinen kuutossisu ei mahtuisi deutzin jättämään koloon.
Tuo kokokysymys on suunnittelujuttu, saa ne varmaan Sisun sinne mahtumaan jos on pakko. Polttoaineenkulutus voi olla vaikeampi homma, tosin vissiin parempaan suuntaan Sisutkin tulleet koko ajan?
Ei Fendt varmaan hevillä Deutzista luovu ellei ole pakko. Yksi pakko voi tulla Agcon suunnalta että joko laitatte tai itkette ja laitatte. Toinen pakko voi tulla itse Deutzin suunnalta eli jos ongelmia on liikaa niin kone menee vaihtoon. Juurikin engelsmannien foorumeilla on närkästynyttä väkeä joilla iso Deutzi porsinu totaalisesti, tai ainakin sillai että halvempi vaihtaa koko motti. Jokut menny takuuseen, jotkut ei -
eräs manasi 25000 punnan laskua uudesta koneesta. Totta tai ei - siihen en ota kantaa, luotettavaa foorumitietoa nääs...
No sitten onkohan uusilla Sisuilla samanlainen kesto kuin vanhemmilla noin niinkuin yleensä ja mekaanisesti? Kaikkien merkkien sähköhimmelit ja päästörojut nyt on sellaisia kuin on mutta noin muuten,
kellään kokemusta paljon ajetuista kommarikoneista?
Tuolla isossa maailmassa (lue: amerikassa) Sisulla on kova maine, etenkin kuutoskoneiden osalta. Meinaavat että soppaa menee mutta kyllä sitten kanssa tapahtuu. Kehuvat tehoa, vääntöä ja hiljaisuutta, tosin soraääniä on kuulunut uusimmista isoista koneista, jotain värinän ja lämmön ongelmia. Mut ne onkin ihan uusia konemalleja joten ei mikään yllätys jos jotain pientä olisi.