Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Farmariauto  (Luettu 58177 kertaa)

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Farmariauto
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/suosittu-vwn-malli-ei-myy-toivotulla-tavalla-tuotanto-keskeytetaan-hetkeksi
Ei käy kaupaksi saksalainen .

SASsi se ajaa Volvolla takatukka hulmuten kohti uusia väärinarvauksia.
SKND on ikävä sassia miksi minulle sitä purat ota yhteyttä suoraan yv llä sassiin .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Farmariauto
Kylmis ja micra..huh.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Farmariauto
Accordi on varmasti myöskin varmatoiminen peli ja tyylikäs. Waggilaisissa on liian paljon heittoa laadussa. Välillä on tosi hyviä tapauksia kun osaa valita oikeat yhdistelmät moottorin ja vaihteiston kanssa. Sedällä oli edellisen kopan golf jolla ajeli 200 tkm ilman ongelmia. 2 litrainen tdi ja manuaali.

Nuoret Accordit vähissä ja uusia ei enää tuu :( Omaakin olis tehnyt mieli nuorentaa, mutta taitaa taitaa jäädä. Accord on pieni sisätiloiltaan , Viimeisin malli tuntuu itsestä jopa pienemmältä kuin edellinen. Varsinkin takapenkki pieni jos turvaistuin matkustajia. Perä lähes kuin ruumisautossa. Uus koppaisten Mondoiden hintaa en ole edes seurannut, mutta edellinen koppa emänällä ajos ja vois sanoa, että halpa ja varmatoiminen. Tuossa ei mitään hienouksia, mutta monitoimi perällä tilava loosteri. Hiljaisempi sisämelultaan ja suurempi matkustamo tiloilta kuin mun farkku Accordis. Muuten ajettavuudessa Accord hakkaa 11-0 :)

Juu. On tiedossa että uusia accordeja ja varsinkin farkkukoppaisia on tosi vähän liikenteessä kun tuotanto loppui sen japanin onnettomuuden jälkeen. Setä on honda-mies ja hyvin sillä on autot pelanneet. Mondeohan on tosi tilava ja iso auto niin hyvässä kuin pahassakin. Ite vähän karsastan voortteja, mutta ilmeisesti uudemmat on olleet parempia. Opelitkin on alkaneet pärjätä ainakin saksalaisissa luotettavuustilastoissa.

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Farmariauto
Jätä vaginalaiset suosiolla ostamatta. Ei paljoa kehuja ole kuulunut paitsi niiltä kenelle se on uskonto. Työkaveri tuli toisella autolla töihin ja sanoi että "audi on korjauksessa, siis ihan vaan huollossa ei sitä mitään korjata" 3 päivää kun oli mennyt sanoin että ompa perusteellinen huolto johon sain kiukkuisen katseen vastaukseksi 😁


2 l tfsi kone on täys pommi! Nokka ketjut ei kestä eikä öljyt kierrä long life huollolla. Long life huollot tekee koneesta short life koneen...
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Farmariauto
Tuo longlife soopa pätee kaikkiin muihinkin autoihin. Mercedeksessä öljynvaihdot moottoriin muka 30tkm välein, kyllä vaihtuvat 10tkm välein.

Audimiehillä ei tarvitse vaihtaa öljyjä, kun kone kulauttaa yhden kierroksen "lisätäyttöä" viimeistään 10tkm kohdalla. :D

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Farmariauto
Tuo longlife soopa pätee kaikkiin muihinkin autoihin. Mercedeksessä öljynvaihdot moottoriin muka 30tkm välein, kyllä vaihtuvat 10tkm välein.

Audimiehillä ei tarvitse vaihtaa öljyjä, kun kone kulauttaa yhden kierroksen "lisätäyttöä" viimeistään 10tkm kohdalla. :D

Long life huolloilla reilu 100 000 km ja laakerit ja nokat kätelty. Koko kone vaihtoon. Tätä ennen nokkaketju sököksi mutta ei tuurilla rikkonut mitään. Puhumattakaan lukuisista antureista ja ohjauspokseista. Hieno laite tuo Audi 😂
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Farmariauto
Ainoat autot jotka on välille meidän perhettä jättänyt oli -94 ja -96 malliset Primerat. Tuota tapahtui jopa usein , mutta yleensä lähellä kotia. Viat oli tarttuvia toisesta toiseen muutaman viikon itämisajalla. Laturi vikoja usein ja molemmissa. (Jättää mahtavasti tielle kun sähkö loppuu ilman mitään varoitusta). Vetoakselit poikki molemmista viikon välein :)  Jotenkin aika jopa synkistänyt muistot... enää en kyllä Nissania ikinä riesaksi ota !

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Farmariauto
Tuo longlife soopa pätee kaikkiin muihinkin autoihin. Mercedeksessä öljynvaihdot moottoriin muka 30tkm välein, kyllä vaihtuvat 10tkm välein.

Audimiehillä ei tarvitse vaihtaa öljyjä, kun kone kulauttaa yhden kierroksen "lisätäyttöä" viimeistään 10tkm kohdalla. :D

Long life huolloilla reilu 100 000 km ja laakerit ja nokat kätelty. Koko kone vaihtoon. Tätä ennen nokkaketju sököksi mutta ei tuurilla rikkonut mitään. Puhumattakaan lukuisista antureista ja ohjauspokseista. Hieno laite tuo Audi 😂

Ja nuo da silvan aikaan muotoillut olympiavolkkarit on myös tyhmän näkösiä. Ite en tykkää singleframe keulasta enkä näistä uuden mallin takavaloista.

Ongelmia on monissa moottoreissa, mut on siellä joku asiallinenkin seassa 😀 VAG konsernin automaattilootiin en uskaltais sekaantua...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Farmariauto
Tuo longlife soopa pätee kaikkiin muihinkin autoihin. Mercedeksessä öljynvaihdot moottoriin muka 30tkm välein, kyllä vaihtuvat 10tkm välein.

Audimiehillä ei tarvitse vaihtaa öljyjä, kun kone kulauttaa yhden kierroksen "lisätäyttöä" viimeistään 10tkm kohdalla. :D
jos ajat pitkää siivua, kone webastolta käyntiin ja merkkikohtainen nokkamaski käytössä jolla virtausta vähän kuristetaan niin ei mitään ongelmaa....vertaa niihin taksimersuihin, ei ne taida kympin välein öljyä vaihtaa ja silti kuulemma muutama satatuhatta ajetusta taksimersusta tapellaan :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Farmariauto
Tuo longlife soopa pätee kaikkiin muihinkin autoihin. Mercedeksessä öljynvaihdot moottoriin muka 30tkm välein, kyllä vaihtuvat 10tkm välein.

Audimiehillä ei tarvitse vaihtaa öljyjä, kun kone kulauttaa yhden kierroksen "lisätäyttöä" viimeistään 10tkm kohdalla. :D

Long life huolloilla reilu 100 000 km ja laakerit ja nokat kätelty. Koko kone vaihtoon. Tätä ennen nokkaketju sököksi mutta ei tuurilla rikkonut mitään. Puhumattakaan lukuisista antureista ja ohjauspokseista. Hieno laite tuo Audi 😂

Ja nuo da silvan aikaan muotoillut olympiavolkkarit on myös tyhmän näkösiä. Ite en tykkää singleframe keulasta enkä näistä uuden mallin takavaloista.

Ongelmia on monissa moottoreissa, mut on siellä joku asiallinenkin seassa 😀 VAG konsernin automaattilootiin en uskaltais sekaantua...
eikös se 1,9 l  tdi moottori ole tai  ollut ihan luja pata ja se perinteinen tipronic loota kans ihan ok, dsg  sitte susi
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Farmariauto
Ainoat autot jotka on välille meidän perhettä jättänyt oli -94 ja -96 malliset Primerat. Tuota tapahtui jopa usein , mutta yleensä lähellä kotia. Viat oli tarttuvia toisesta toiseen muutaman viikon itämisajalla. Laturi vikoja usein ja molemmissa. (Jättää mahtavasti tielle kun sähkö loppuu ilman mitään varoitusta). Vetoakselit poikki molemmista viikon välein :)  Jotenkin aika jopa synkistänyt muistot... enää en kyllä Nissania ikinä riesaksi ota !

Ne englannissa tehyt primerat oli vähä ongelmaisia, muistelen että halkoivat tuulilasejaan yms. Toki taisivat joskus väittää että Toyotissakin sillä valmistusmaalla oli jotain väliä.

Nissan-toyota taistelupari on vähä samanlainen kuin opel-vw, ensimmäisen ollessa kopio ja toisen se esikuva. Noin siis 80 luvulta eteenpäin, tuota ennen asetelmat oli melkeimpä toistepäin.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Farmariauto
Eikös se 1,9 l  tdi moottori ole tai  ollut ihan luja pata ja se perinteinen tipronic loota kans ihan ok, dsg  sitte susi

Juu kylhän se loppuunsa ihan toimiva se tippikin oli, mut ei ihan yhtä luotettava kuin mersun tomaatit. Joskus 80 luvulla noissa vag automaateissa oli hankalasti huollettavia lootia ja se lie vaikuttanut noiden kestävyyteen. Ongelma oli että laatikon öljyistä ei saanut kerralla tyhjättyä kuin kolmanneksen.
Dsg.kin vielä asiallinen multikroonikoihin verrattuna, mut en uskaltais ostaa.

2,0 tdinäkin on hyviä koneitä mut tyyppimerkinnältään ongelmattomimmat on 1,9 tdi koneita.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Farmariauto
Ainoat autot jotka on välille meidän perhettä jättänyt oli -94 ja -96 malliset Primerat. Tuota tapahtui jopa usein , mutta yleensä lähellä kotia. Viat oli tarttuvia toisesta toiseen muutaman viikon itämisajalla. Laturi vikoja usein ja molemmissa. (Jättää mahtavasti tielle kun sähkö loppuu ilman mitään varoitusta). Vetoakselit poikki molemmista viikon välein :)  Jotenkin aika jopa synkistänyt muistot... enää en kyllä Nissania ikinä riesaksi ota !

Ne englannissa tehyt primerat oli vähä ongelmaisia, muistelen että halkoivat tuulilasejaan yms. Toki taisivat joskus väittää että Toyotissakin sillä valmistusmaalla oli jotain väliä.

Nissan-toyota taistelupari on vähä samanlainen kuin opel-vw, ensimmäisen ollessa kopio ja toisen se esikuva. Noin siis 80 luvulta eteenpäin, tuota ennen asetelmat oli melkeimpä toistepäin.
Toki noiden Primerojen tekoajoista reilu 20v, joten turha tietysti nyt enää nykyisiin peilata. Mutta Nissanin mallisto mielestäni h-autoissa ei todellakaan houkuta millään lailla. Joku raja se on auton näöllä ja koollakin on oltava.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Farmariauto
Auto pitää vaihtaa uuteen ennen takuuajan umpeutumista. Piruako te niistä ikälopuista ropposista haaveilette?

Sivupersoona

  • Vieras
Vs: Farmariauto
VAG-konsernin autoja kovasti haukutaan, kuitenkin ne ovat yhteismyyntimääriltään suosituimpia autoja.  Jos niissä oikeasti olisi niin paljon vikoja, kuin nettipalstojen kirjoittajat antavat ymmärtää, niin ei todellakaan olisi tämän konsernin autojen myyntimäärät niin isoja kuin todellisuudessa ovat Suomessa ja muualla maailmassa, eli iso osa  kirjoittelijoiden jutuista on perätöntä paskanjauhantaa.  Yleisesti ottaen, kaikki tunnetuimmat merkit tuntuvat olevan ihan paskoja,  tai sitten oikeasti eivät ole, joten yhteenvetona voisi todeta, ettei kannata kovin vakavasti ottaa nettipalstojen käyttäjäkokemuksia, eikä ainakaan niiden perusteella tehdä valintaa.