Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Farmariauto  (Luettu 58198 kertaa)

Sivupersoona

  • Vieras
Farmariauto
Pitäisi hommata käytetty farkkku, vuosimalli vähintään 2012, enintään 2014-2015, hintaluokka 15 000-20 000 €,  mielellään alle 100 000 km ajettu. Millaisia kokemuksia erimerkkisistä farmariautoista teillä on?

Entä vaihteisto, uskaltaako jo automaatin ostaa?
Bensakoneella tietysti.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Farmariauto
Melkein mikä merkki hyvänsä kunhan se on  Ford

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2514
  • Etelä-Karjala
Vs: Farmariauto
Octavia 1,4 TSi koneella ja 7-lovisella dsg-automaatilla.

😉😆😂
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4370
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Farmariauto
Octavia 1,4 TSi koneella ja 7-lovisella dsg-automaatilla.

😉😆😂

Oliko tuo 7-lovinen  juuri se jossa saattoi olla ongelmia? On tainnut olla 6-lovisessakin.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=1692.0

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Farmariauto
Octavia 1,4 TSi koneella ja 7-lovisella dsg-automaatilla.

😉😆😂

Ihquu, sihen vielä jakopää....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Farmariauto
Octavia 1,4 TSi koneella ja 7-lovisella dsg-automaatilla.

😉😆😂

Ihquu, sihen vielä jakopää....
Varmasti paras jakopää mitä vag konsernilta on tullut, ja vielä tuo mopon moottori. Ei huoletonta päivää ei ilon häivää.HUH

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Farmariauto
Pitäisi hommata käytetty farkkku, vuosimalli vähintään 2012, enintään 2014-2015, hintaluokka 15 000-20 000 €,  mielellään alle 100 000 km ajettu. Millaisia kokemuksia erimerkkisistä farmariautoista teillä on?

Entä vaihteisto, uskaltaako jo automaatin ostaa?
Bensakoneella tietysti.
Jos vaggilaisia katselee, niin 1.8T koneella, en ihan varma ole saako noin uusiin. Tiptronic automaatti, 7-lovinen märkä Dsg kestää paremmin kuin 6-lovinen kuiva.

Saabissa saisi hyvän moottorin ja automaatin, mutta ei ole kuin yksi myynnissä ja sekin liikaa ajettu, vuosimallia jos pudottaisi yhdellä pykälällä niin irtoaisi.

Jos ei hae ajamiselta nautintoa, niin Ford Focus, Vw Golf, Skoda Octavia, Seat mikälie, Volvo???. Tai sitten Toyota Corolla...

Jos haluaa nauttia ajamisesta ja fiiliksestä, eikä arvon nopeahko aleneminen haittaa, niin Alfa Romeo. https://m.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/8568053?vifAdCount=19&vifNav=Y#2

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Farmariauto
ei kait merkillä muuta väliä kuin että tojota!

Sivupersoona

  • Vieras
Vs: Farmariauto
ei kait merkillä muuta väliä kuin että tojota!

Juu, avensiksen farmarimallia  pitää kanssa käydä koeajamassa.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Farmariauto
Kävin tuossa pikku mutkan korjaamolla. Yks työnalla oleva auto oli farmari audi, 100000 ajettu korjaamon johtaja sanoi, että öljyä kone "ryyppää" yli kohtuuden.  Ja lisäksi luetteli saman konsernin autojen jakopään ketjuongelmista monilla moottorityypeillä. Miten tähän on tultu?

AJL

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
Vs: Farmariauto
ei kait merkillä muuta väliä kuin että tojota!

Juu, avensiksen farmarimallia  pitää kanssa käydä koeajamassa.

Avensis suht varma valinta, Ainoo murhe ne jäätyvät takajarrut, kun joutuu lumessa ajamaan niin seuraavalla liikkeelle lähdöllä aina irrottelu jumppaa tiedossa. Mutta ne taitaa olla kaikissa samanlaiset merkistä riippumatta. Ja juhannuksena harvemmin tuottaa enää harmia.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Farmariauto
Accordi on varmasti myöskin varmatoiminen peli ja tyylikäs. Waggilaisissa on liian paljon heittoa laadussa. Välillä on tosi hyviä tapauksia kun osaa valita oikeat yhdistelmät moottorin ja vaihteiston kanssa. Sedällä oli edellisen kopan golf jolla ajeli 200 tkm ilman ongelmia. 2 litrainen tdi ja manuaali.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Farmariauto
Pitäisi hommata käytetty farkkku, vuosimalli vähintään 2012, enintään 2014-2015, hintaluokka 15 000-20 000 €,  mielellään alle 100 000 km ajettu. Millaisia kokemuksia erimerkkisistä farmariautoista teillä on?

Entä vaihteisto, uskaltaako jo automaatin ostaa?
Bensakoneella tietysti.

Daatsia tai kia......
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Farmariauto
jos ei auto rullaa 200 tonnia ilman että kosketaan moottoriin tai vaiteistoon niin ei nyt ihan heti tulisi mieleen että on hyfvä ostos. Volkkarin paku on nyt menny 300 ja mun käsityksen mukaan ei olla noihin kahteen komponenttiin koskettu.

alta 200 ei saisi mennä kuin tukivarsien puslia ja jarrujen kulutuspintoja sekä 4 satsia renkaita. tietenkin huollon mukaiset työt jakopäähän ja muut öljynvaihdot ajallaan.

Miksi muuten farmari. Onko koiria kuskattavaksi. Itte en oikein muuta syytä keksi. Porrasperä kuitenkin lämpiää nopeammin ja sitten jos kaipaa kokoa ja tilaa niin jonkintasoinen katumaasturi. Lähtien pienistä ja halvoista kassuista ja hondista, lantikkan ja pajeron kautta aina mersun ja audin tai jeepin versioihin riippuen pussin sisällöstä.

Viimeksi muokattu: 28.01.17 - klo:13:09 kirjoittanut vms1

Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Farmariauto
Kävin tuossa pikku mutkan korjaamolla. Yks työnalla oleva auto oli farmari audi, 100000 ajettu korjaamon johtaja sanoi, että öljyä kone "ryyppää" yli kohtuuden.  Ja lisäksi luetteli saman konsernin autojen jakopään ketjuongelmista monilla moottorityypeillä. Miten tähän on tultu?
Jakopäät tehty vähän sinne päin, ketju kiertää monen rattaan takaa ja ohjurit ei kestä. Yhden 2.5Tdi:n jakopään olen avattuna nähnyt, rakennettu juuri sillä tapaa että ohjurit pettää 200-300tkm välillä.

Muillakin valmistajilla ollut nyt 2000-luvulla ongelmia jakopäiden kanssa, vaesinkin ketjullisten. Olisiko Audi ollut sitten näitä vikaisia 2.0Tdi tai 2.0Tsi malleja, kun on kerta öljy maistunut. Tuommoiselle on kuulemma "normaalia" että öljyä joutuu lisäämään jopa 1l/1000km. Ihanan kallista. :D


Miksi muuten farmari. Onko koiria kuskattavaksi. Itte en oikein muuta syytä keksi. Porrasperä kuitenkin lämpiää nopeammin ja sitten jos kaipaa kokoa ja tilaa niin jonkintasoinen katumaasturi. Lähtien pienistä ja halvoista kassuista ja hondista, lantikkan ja pajeron kautta aina mersun ja audin tai jeepin versioihin riippuen pussin sisällöstä.
Ei nuo Qashqait ainakaan mitenkään tilavia kärryjä ole, saati luotettavia. Samasta vaivasta kärsii kyllä lähes kaikki yleisimmät citymaasturit. Jos vajaavetoinen riittää, niin en näkisi mitään syytä maksaa siitä, että auton koria on nostettu ylemmäs, tavaratilaa pienennetty, sekä massaa ja hintaa lisätty. Jos nelikkoa tarvitsee, niin ehkä sitten. Vaikka eihän noissa citymaastureissa ole oikeaa nelivetoa, vaan "jokapyöräveto".