Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran tyyppivika  (Luettu 9133 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Valtran tyyppivika
Miten olette korjanneet metso ohjaamon vian jossa takaikkunan salpa työntää lukon vastakappaleen hyttin päin niin jottei ikkuna lukitu täysin kiinni vaan siihen kakkos asentoon jolloin jää ikävä rako?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: Valtran tyyppivika
Säätämällä sen vastakappaleen kohdalleen...
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Valtran tyyppivika
Juuri korjattiin yksi vastaava ongelma lisäämällä kolme-neljä prikkaa kiinnitysruuvien kaulaan lasin ja sulkusalvan sisältävän alakiinnikkeen väliin kun oli uusi takalasi erilailla kaareva kuin alkuperäinen. Lasin kiinnitysruuveissa on juuri sopivasti sen verran varaa pituudessa että jokusen prikan voi lisätä.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valtran tyyppivika
Miten olette korjanneet metso ohjaamon vian jossa takaikkunan salpa työntää lukon vastakappaleen hyttin päin niin jottei ikkuna lukitu täysin kiinni vaan siihen kakkos asentoon jolloin jää ikävä rako?

Mitä järkeä siinä osassa muuten on.. miksi sen pitää olla niin monimutkainen.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mermiina

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: Valtran tyyppivika
Miten olette korjanneet metso ohjaamon vian jossa takaikkunan salpa työntää lukon vastakappaleen hyttin päin niin jottei ikkuna lukitu täysin kiinni vaan siihen kakkos asentoon jolloin jää ikävä rako?

Mitä järkeä siinä osassa muuten on.. miksi sen pitää olla niin monimutkainen.
En tiedä mikä sen tarkoitus on, mutta saksalaisissa taitaa olla samanlainen rako myös etulasissa. Kattoluukussakin on samanlainen ominaisuus.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Valtran tyyppivika
Miten olette korjanneet metso ohjaamon vian jossa takaikkunan salpa työntää lukon vastakappaleen hyttin päin niin jottei ikkuna lukitu täysin kiinni vaan siihen kakkos asentoon jolloin jää ikävä rako?

Mitä järkeä siinä osassa muuten on.. miksi sen pitää olla niin monimutkainen.

Se väliasento on eläkeläisiä varten. Ei tarvitse käyttää ilmastointia kun voi pitää takalasia raollaan.  ::)

Miten ihmeessä tuon mekanismin saa muuten rikottua?  ???

Viimeksi muokattu: 05.10.16 - klo:20:36 kirjoittanut junttieinari

"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Valtran tyyppivika
Miten olette korjanneet metso ohjaamon vian jossa takaikkunan salpa työntää lukon vastakappaleen hyttin päin niin jottei ikkuna lukitu täysin kiinni vaan siihen kakkos asentoon jolloin jää ikävä rako?

Mitä järkeä siinä osassa muuten on.. miksi sen pitää olla niin monimutkainen.

Se väliasento on eläkeläisiä varten. Ei tarvitse käyttää ilmastointia kun voi pitää takalasia raollaan.  ::)

Mää korjasin sen jo – kiitokset bäkikselle sinun lausunnostasi päättelin nottei voi olla vaikeasta asiasta kyse – Jos vaikka nm Retku olisi sanonut sen olevan haastava työ olisin luopunut suosiolla.

Hei mutta, asiaan: kaikessa yksinkertaisuudessaan siinä on säädettävä lukonkieli joka oli tehtaalla jäänyt liian pitkälle ja törmäsi joka kerta suljettaessa lukon vastakappaleeseen.

Lukonkietä voi siis säätää kun avaa lukituksen ja ruuvaa lukonkieltä syvemmälle.

J.einarille: päättelin diplomi inssin tehneen kaksikoloisen lukituksen koska
1. ensin vedetään tangosta ikkuna taaimmaiseen reikään ( automaatisesti lukittuu )
2. Jonka jäkeen vaihdetaan ote siihen pyöreään kahvaan avaten lukitus jonka jälkeen vedetään ikkuna vasta viimeiseen koloon.

Samalla saadaan voimisteltua käsivartta ja myöskin rannetta.

Kiitokset kaikille vaikkei niin haastavasta asiasta olutkaan kyse – siis myös bäkikselle  muista tää ” joskus täytyy vaan yrittää ”
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valtran tyyppivika
Onhan se väliasento kätevä, yleensä jätän takalasin tai kattoluukun raolleen kun ajan koneen suuliin, tuuletuksen takia.Toisekseen kun klasi on raollaan, niin sen kautta saa koko lunkun auki vaikka hydraulivivun käyttöä varten. Ei tarvi kopissa käyntia varten kiertää pidempää matkaa.

Pitää jossain vaiheessa säätää sitä kieltä, kolahtaa rumasti kiinnilaitettaessa sitä muovikäikälettä vasten.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Valtran tyyppivika
Onhan se väliasento kätevä, yleensä jätän takalasin tai kattoluukun raolleen kun ajan koneen suuliin, tuuletuksen takia.Toisekseen kun klasi on raollaan, niin sen kautta saa koko lunkun auki vaikka hydraulivivun käyttöä varten. Ei tarvi kopissa käyntia varten kiertää pidempää matkaa.

Pitää jossain vaiheessa säätää sitä kieltä, kolahtaa rumasti kiinnilaitettaessa sitä muovikäikälettä vasten.

Noh on sullakin huvi – vanha mies ja tunkee hyttiin takalasin kautta vaikka toimivat ovet on – son eri asia kuin bäkiksellä jonka tynnyri jdeen ovi/tuulilasi on liimattu yhteen sikalimalla vedon estämiseksi. Entä jos laittaisi siihen tikkaat ja hyppäisit istuimelle kattoluukusta ?

Joo takaikkuna kolahtaa ny miehekkäästi ääni on tosin hieman aikaisempaa miedonpi.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valtran tyyppivika
No onhan se kertakaikkiaan tyhmä lukitus. Muissa koneissa tuo "kissankulku +kelailmastointi"-väliasentokin hoituu ihan sillä lukituskahvalla, mutta ilman tuollaista palapeliä.

Kukaan ei ole tällä palstalla ennen kysynyt mitään takalasin lukitussysteemin säätämisistä. Sekin jo osoittaa, että tämä yksi lukituslaite on ihan perseestä, muissa ei ole ikinä mitään ongelmia.

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Valtran tyyppivika
muissa se on ominaisuus mutta valtuissa piirre!   yritä nyt ynnärtää.... liekö muuten valinnaisvaruste?

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valtran tyyppivika
No jos pitää valita niin ennemin sitä puuhastelee tuollaisen lukituksen kanssa kerran 10 000 tunnissa kuin alkaa vaihdelaatikkoon osia vaihtamaan vai mitä oksa ?  ;)

Ja kyllähän noista hydrauliikkavipua yltää hyvin liikauttamaan vetovarren päältäkin, mut aina ei jaksa sen takia kiertää koppiin. Sitäkait se vanhuus ja laiskuus teettää.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26119
  • vastustan
Vs: Valtran tyyppivika
No jos pitää valita niin ennemin sitä puuhastelee tuollaisen lukituksen kanssa kerran 10 000 tunnissa kuin alkaa vaihdelaatikkoon osia vaihtamaan vai mitä oksa ?  ;)

Ja kyllähän noista hydrauliikkavipua yltää hyvin liikauttamaan vetovarren päältäkin, mut aina ei jaksa sen takia kiertää koppiin. Sitäkait se vanhuus ja laiskuus teettää.
joo, se aina niistä valtun itälaaakereista puhuu mutta eiköös siihen oksanki bittimajuriin tullu nyt kuhmuraisempi laatikon kansi ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Valtran tyyppivika
ei tullu... kun alin akselilaakeri se oli joka porsi....                   ja kyllä tuon nyyn kahva ja muovihakalirpakkeenkin kanssa joskus tapellu että sais väliasentoon... esim. piuhan takia...                          mutta kyllä jotkin asiat osataan tehdä hankaliks...   jopa kotimaassa...

                      tulipa mieleen että onko joku laittannu hallintavipupätkää tuonne lohkon namiskuukkeleihin kiinni jotta sieltä voisi hallita niitä lohkoja... ei tartteis kiipeillä ja kurkotella...         

meidän Isä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 437
Vs: Valtran tyyppivika
ei tullu... kun alin akselilaakeri se oli joka porsi....                   ja kyllä tuon nyyn kahva ja muovihakalirpakkeenkin kanssa joskus tapellu että sais väliasentoon... esim. piuhan takia...                          mutta kyllä jotkin asiat osataan tehdä hankaliks...   jopa kotimaassa...

                      tulipa mieleen että onko joku laittannu hallintavipupätkää tuonne lohkon namiskuukkeleihin kiinni jotta sieltä voisi hallita niitä lohkoja... ei tartteis kiipeillä ja kurkotella...         

onko lokasuojan napit sitten niin ylhäällä, ettet niihin saa sormia?