Ulkomaan pellet ei vaan osaa tutkia yksinkertaista asiaa.
Mutta nämä mainitsemani olisivat Agronet-yliopistossa mahdollisimman päteviä, eli oikeita apartheid-buureja
-SS-
sou vat.
Niin siis kiistät tutkimustulokset "ulkomaanpelleyteen" perustuen ? Olisko kuitenkin mahdollista, että toisit esille oman linkkini kiistävän faktan, esimerkiksi tutkimuksen muodossa, ja fysikaalisen perusteen väitteellesi siitä, että dieselpolttoaine ei kelpaa sinällään, ilman poppakonsteja, luotettavaksi dieselmoottorin polttoaineeksi ?
Jos asia on mielestäsi yksinkertainen, ja näin ollen yksinkertainen tutkia, heitäpä tänne se yksinkertainen mittausjärjestely, jossa näytät päin vastoin.
-SS-
En mää ryhdy mitään mittaileen, son lähinnä luotto kysymys, mää luotan notta a-netin Samit tietää mistä puhuu.
Ja sitten – ei millään pahalla – joskus aiemmin joku ei osannut ruiskun venttiileitä säätää ja sähkötkin oli kytkemässä väärin päin – Sameille olisi tuskin ollut samoja vaikeuksia. En siis mitään riitaa haasta, ihan vaan kaikessa ystävyydessä.
Argumentum ad hominem, hyvä 42. Eli et siis kuitenkaan halua todistaa vastaväitettäsi itse asiasta ? Tuohon omaan kommenttiisi, itse kuitenkin opettelin menestyksellisesti säätämään sekä Arag että Moteska - venttiilistön, ovat molemmat painekompensoituna, ja säätöpyörät eri päissä. Ovat ne kuitenkin hieman erilaisia Eho-ruiskun paineensäätimeen ja pelkkiin puomiventtiileihin verrattuna. Sekä myös virransyötön vaahtomerkkariin katsoin ihan itse, koska pelkkä moottori toisessa päässä. Sähkönsyötössä ei kyseistä liitäntää ole traktoreissani, eli se piti rakentaa erikseen.
-SS-