Olipas hauska pikku detalji tos videolla. Kun avasit sen kutosen putken ja sieltä ei tullut polttoainentta, kopistelit sillä jakarilla sitä polttoineputkea, kuin se sillä olisi alkanut toimimaan
Äläs nyt! So. standardi protokolla,
aina kannattaa kopauttaa. Instrument tap. Ei siitä haittaakaan ole.
6-sylinterissä funtsin sitä, että entä
jos sylinteri toimiikin aivan OK mutta pa-putki on jotenkin niin jumissa, että löysääminen ei aikaansaa vuotoa.
... kunhan ehdin niin renkkaan vähän enempi.
Ja eihän toi venttiilikopan kansi ole kun muutamalla pikkuruuvilla kiinni, mikset sitä ole vieläkään saanut pois, parin minuutin homma!
Joo, mutta kun on niin tiukalla aika. Aina tunkee päälle jotakin muka-tärkeitä juttuja, joita on pakko tehdä. Lisäksi, se minkä sinä teet parissa minuutisssa vie minulta vähintään tunnin... Minun tuurilla venttiilikopan alta lentää joku helvatan jousi jonnekin heinikkoon, jota etsin sitten yötä myöten.
Pahin munaus meikäläisellä on se, että ENSIN puran moottorin ja SITTEN kysyn neuvoja. Ennen tein noin.