Nyt yhdistelmällä takana aika tarkkaan yksi vuosi ja olen päivä päivältä tyytyväisempi. Enää kärrykään ei tunnu yhtään liian suurelta. Jatkoperä on ehdoton varuste siirtoajossa, mahtuu 2kpl 3m nippua peräkkäin, eli koivukuitua kulkee aika tarkkaan 10m3 kerralla. Aisapaino on tosin tällöin lähellä nollaa.
Täytyy kyllä kehua maahantuojan palveluasennetta, kehitysehdotukset on otettu rakentavasti vastaan ja pari pientä takuujuttua on hoitunut moitteetta vaikka mukana on ollut omaa vikaani (esim. tukijalan lukkoventtiilin rikkoontuminen). Keslan kanssa sai tapella yhdestä huonosti puristetusta letkusta takuuseen.
No ei kyllä vakuuta tuo kertomus että Palms laatu olisi kohdillaan ja saamaa tarinaa olen kuullut muiltakin.Heillähän on erittäin pieni kokemus valmistuksesta oliko se vain 15 vuotta.
Letkutukset on lapsellisia mitä minä olen niitä nähnyt ei jepulis sentään ei nykypäivänä enään tuollaista saa tehdä.
Oma kotimainen ollut 10 vuotta mitään takuu tai muutosta ei ole tarvinnut tehdä eikä korjauksia.
Tänä syksynä meni pumpun imuletku liittimen vierestä alkoi vuotamaan oli koko ajan tuohon traktoriin hiukan liian lyhyt,nyt 10 senttiä pitempi pelaa hienosti myös tiukoissa käännöksissä.
Keskohan tarjoaa kampanjassaan onier 7400 ja oliko se 8600 paketteina ,mutta kärryissä aisankääntö kulma todella huono vain 25 astetta kun yleensä kotimaisissa se on huimat 35 astetta.
Vakio rengastus todella pieni halkaisijaltaan.