Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.  (Luettu 4769 kertaa)

Dr.Who

  • Vieras
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)

Sillon kun noita mannelavetteja katselin varmaan 6kk niin keskiarvona vois heittää että kilometrit siellä 400tkm paikkeilla, tämä siis vuosi sitten. Nettiautosta löytyy 800tkm ajettujakin ja sitten niitä MUKA alle 200tkm ajettuja. Sopiva ehdokas löytyi paikallisesta autoliikkeestä ja sain samalla hukattua saksan mossen vaihdossa. Vanha taksi, yllättäin, jossa taksihuoltokirja kertoo huollot 250tkm asti. Sen jälkeen lintta on ollut jollakin vanhalla pariskunnalla joiden kilometreiksi kertyi 46tkm. Eli ostopäivänä oli 296tkm mittarissa. Ruostettahan niihin kertyy enemän ja vähemmän mutta pääosin tekniikaltaan huolettomia. Onhan siinä sellanen ravi ja suharifiilis kun sillä ajaa mutta pääasia että toimii. Löpöäkin menee sekalaisessa ajossa reilu 5litraa satasella.

Ylläpitokulut kun koostuu vuosittaisesta kilikali-paikkamaalipullosta ja pienestä kitin kokkareesta sekä pellisoirosta ni mulle sopii. BMW nielasi n. 1000e joka vuosi, sillä saa muuten helvetisti Mastonin kiiltävää valkosta honkkarista....  ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.
Whoolle Sassin kirjoitukset ovat jo pakkomielle. ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.
Whoolle Sassin kirjoitukset ovat jo pakkomielle. ;D ;D

Jaa sun kirjotukset pakkomielle tolle huulle???? :o

Mää luulen et täällä on jollakin muulla pakkomielle mun kirjotuksille, potenssiin 10. :o

Tuolla ne jo kaipas SKN-Groupin vappu-showta... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)

ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)

ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
SAS rocks... Master of the Puppets.

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)

ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
SAS rocks... Master of the Puppets.

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)

ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
SAS rocks... Master of the Puppets.

 ;D
Powerstone gathers no moss. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
SAS on menneisyyden vanki, muistelee nuhvieltin remonttia juhannusyönä.

W124

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)

Sillon kun noita mannelavetteja katselin varmaan 6kk niin keskiarvona vois heittää että kilometrit siellä 400tkm paikkeilla, tämä siis vuosi sitten. Nettiautosta löytyy 800tkm ajettujakin ja sitten niitä MUKA alle 200tkm ajettuja. Sopiva ehdokas löytyi paikallisesta autoliikkeestä ja sain samalla hukattua saksan mossen vaihdossa. Vanha taksi, yllättäin, jossa taksihuoltokirja kertoo huollot 250tkm asti. Sen jälkeen lintta on ollut jollakin vanhalla pariskunnalla joiden kilometreiksi kertyi 46tkm. Eli ostopäivänä oli 296tkm mittarissa. Ruostettahan niihin kertyy enemän ja vähemmän mutta pääosin tekniikaltaan huolettomia. Onhan siinä sellanen ravi ja suharifiilis kun sillä ajaa mutta pääasia että toimii. Löpöäkin menee sekalaisessa ajossa reilu 5litraa satasella.

Ylläpitokulut kun koostuu vuosittaisesta kilikali-paikkamaalipullosta ja pienestä kitin kokkareesta sekä pellisoirosta ni mulle sopii. BMW nielasi n. 1000e joka vuosi, sillä saa muuten helvetisti Mastonin kiiltävää valkosta honkkarista....  ;D

Entä jos se ensimmäinen omistaja on vanha pariskunta joka ajaa 46 tkm ja seuraava omistaja on toinen vanha pariskunta joka ajaa 46 tkm. Siitähän tulee vasta 92 tkm...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Ohjeet kaikkien koneiden ongelmiin löytyy.
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)

Sillon kun noita mannelavetteja katselin varmaan 6kk niin keskiarvona vois heittää että kilometrit siellä 400tkm paikkeilla, tämä siis vuosi sitten. Nettiautosta löytyy 800tkm ajettujakin ja sitten niitä MUKA alle 200tkm ajettuja. Sopiva ehdokas löytyi paikallisesta autoliikkeestä ja sain samalla hukattua saksan mossen vaihdossa. Vanha taksi, yllättäin, jossa taksihuoltokirja kertoo huollot 250tkm asti. Sen jälkeen lintta on ollut jollakin vanhalla pariskunnalla joiden kilometreiksi kertyi 46tkm. Eli ostopäivänä oli 296tkm mittarissa. Ruostettahan niihin kertyy enemän ja vähemmän mutta pääosin tekniikaltaan huolettomia. Onhan siinä sellanen ravi ja suharifiilis kun sillä ajaa mutta pääasia että toimii. Löpöäkin menee sekalaisessa ajossa reilu 5litraa satasella.

Ylläpitokulut kun koostuu vuosittaisesta kilikali-paikkamaalipullosta ja pienestä kitin kokkareesta sekä pellisoirosta ni mulle sopii. BMW nielasi n. 1000e joka vuosi, sillä saa muuten helvetisti Mastonin kiiltävää valkosta honkkarista....  ;D

Jaa sesun marsus onkin melkein ajamaton. Mulla on joku 370tkm korilla konehan tehtiin aikanaan uusiks parista erimoisesta ja sitä on sitte hieman päivitelty jälkeenpäin. Eli koneella on ajettu joku 40tkm alkuperäsetä hajos aikanaan kansi/suuttimet kun ukko tuon aikanaan osti. Niin Veholla tekivät siihen (takuuseen) koneen sitte peruskorjatuista palasista. Seon sillain jännä kun otteessa lukee 200nen mutta eise ole sellainen. Ja nyt sitte sain tuon lahjotuksena ittelleni kun tuli muskelimese ukolle tilalle. On muuten melkonen katapultti lyhkänen Glk jossa voimaa pirusti.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!