Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kotimaista laatua  (Luettu 13080 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: Kotimaista laatua
mutta toverit!  kattokaas noita vanhoja    ... 05 sarjan mainoksia niin niissä ajetaan ovi auki melkein jokaisessa...  ja sitten kun kattoo mitä toi 40mm X6 milliä lattarauta kestää tollasta ovee niin jo on aika vakiiri et ei joutu hitsaan jos ovet auki ajaa...           ite minenomaan kattonnu ainakin valtun pihassa noita että jokainen hitsattu tehtaalta lähtiessä... siis myöhemmin.
Älä jauha pashaa, ei ole -05 sarjan ovensaranat alimitoitettu. Mitä sä Valmetin mainoksia kuolaat, jos kerran se Samee on sun märkä päiväunes.
pessimisti ei pety!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Kotimaista laatua
mutta toverit!  kattokaas noita vanhoja    ... 05 sarjan mainoksia niin niissä ajetaan ovi auki melkein jokaisessa...  ja sitten kun kattoo mitä toi 40mm X6 milliä lattarauta kestää tollasta ovee niin jo on aika vakiiri et ei joutu hitsaan jos ovet auki ajaa...           ite minenomaan kattonnu ainakin valtun pihassa noita että jokainen hitsattu tehtaalta lähtiessä... siis myöhemmin.
Älä jauha pashaa, ei ole -05 sarjan ovensaranat alimitoitettu. Mitä sä Valmetin mainoksia kuolaat, jos kerran se Samee on sun märkä päiväunes.
valametn saranoos rasvanippaki, onko fiudessa tai nyyssä :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Kotimaista laatua
mutta toverit!  kattokaas noita vanhoja    ... 05 sarjan mainoksia niin niissä ajetaan ovi auki melkein jokaisessa...  ja sitten kun kattoo mitä toi 40mm X6 milliä lattarauta kestää tollasta ovee niin jo on aika vakiiri et ei joutu hitsaan jos ovet auki ajaa...           ite minenomaan kattonnu ainakin valtun pihassa noita että jokainen hitsattu tehtaalta lähtiessä... siis myöhemmin.
Älä jauha pashaa, ei ole -05 sarjan ovensaranat alimitoitettu. Mitä sä Valmetin mainoksia kuolaat, jos kerran se Samee on sun märkä päiväunes.
valametn saranoos rasvanippaki, onko fiudessa tai nyyssä :-\ :-\ :-\ :-\
Ei ole. Niissä on saranat suunniteltu sille mallille ettei tarvi jatkuvasti olla öljyämässä.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kotimaista laatua
mutta kuin monessa taloudessa yleensä nuo kersat saa pysymään traktorin kopista erossa?   en ite tiiä mutta monessa paikassa on noi lapset yleensä mukana noissa koneissa jos ei äitee ihan ite niitä vahi sitten pirtissä.   sehän on tervettä ulkoilua kun saa olla traktorin kyydissä.

Siinä onkin oikea mies maajussien etuja valvomassa, jos ei edes omia kersojaan saa pidettyä ojennuksessa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Kotimaista laatua
niin, parempihan net on istuttaa tuvan penkille ja pelaamaan jotain farminjotain... siinähän net oppivat oikein tekemisen meininkiä ja tukia huutamaan....                      kyllä noissa kopeissa näkyy usein kersat olevan mukana kun töitä tekevät...                      ja ainakin noissa 1980-luvun valtuissa ollu mitään nippoja rasvaa varten muutta aika monta saranalehteä tinattua vahvistaen.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: Kotimaista laatua
niin, parempihan net on istuttaa tuvan penkille ja pelaamaan jotain farminjotain... siinähän net oppivat oikein tekemisen meininkiä ja tukia huutamaan....                      kyllä noissa kopeissa näkyy usein kersat olevan mukana kun töitä tekevät...                      ja ainakin noissa 1980-luvun valtuissa ollu mitään nippoja rasvaa varten muutta aika monta saranalehteä tinattua vahvistaen.
Älä jauha pashaa.
pessimisti ei pety!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Kotimaista laatua
niin, parempihan net on istuttaa tuvan penkille ja pelaamaan jotain farminjotain... siinähän net oppivat oikein tekemisen meininkiä ja tukia huutamaan....                      kyllä noissa kopeissa näkyy usein kersat olevan mukana kun töitä tekevät...                      ja ainakin noissa 1980-luvun valtuissa ollu mitään nippoja rasvaa varten muutta aika monta saranalehteä tinattua vahvistaen.
no mites net voortien takalasit kehyksineen  tuolta ajalta, lähes kaikki x600 sarjan voortit yleensä vaihtokonerivissä ilman takalasia ja hytti sisältä sen mukanen kun ne verholut on mitä on ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Kotimaista laatua
en tiä. 05 oli viimeinen sarja kotimaisia, joissa tuulilasikin pysyi paikoillaan. nämä nykyiset sellaisia harakanpesiä, jotta jos tuuliruutu ei irtoa itsekseen kopin huojuessa, niin se kerpele hajoaa tuhannenruumeniksi. tai sitten toisinpäin. viime talvena asensivat hajonneen tilalle uuden ja eiköhän tuo jo kesän aikana irronnut liimauksistaan. se liimamassa valui räkänä pitkin lasia lattialle.
eiköön ne jonnikan tynnyrikopin tekeleet olleet jäykkyydeltänsä jokseenkin saman aikakauden citröeenin kolariturvallisuuteen verrattavia kehityskaaria, sitte ottivat lusikan kauniiseen käteen ja alkoivat matkimaan parempia kanttisempia merkkejä :-\ :-\ :-\ :-\

SG II oli kyllä ihan jäykkä ohjaamo siihen asti, kunnes joku Suomessa keksi, että siihen pitää tehdä oikealle puolelle ovi. Mallista ja vuosimallista riippuen niitä on saanut alkuperäisillä kulkureiteillä ja Suomessa lisätyillä aukoilla. Jonkin verran niitä täällä pilattuja on sitten hitsailtu takaisin yksiovisiksi.

Ja mitä tulee vanhan Citikan kolariturvallisuuteen, siitäkin täytyy olla eri mieltä. Muuan tuttavani nimittäin törmäsi joskus viitisen vuotta sitten 80-luvun Citroen BX:llä rajavartioston koiraan. Tömäys oli tuhoisa. Auto meni säpäleiksi melkein tuulilasia myöten. Lujitemuovia ja pyöränripustuksia lensi puolen kinkerpiirin alueelle. Kuskin mennessä katsomaan, jäikö koira kitumaan, hurtta puri tätä käteen ja poistui mielenosoituksellisesti paikalta. Koiran ohjaaja pahoitteli tapahtunutta ja neuvoi hakemaan korvauksia valtiokonttorista. No, eihän 500 000 km. ajetusta Bexistä montaa satasta saanut, mutta turvallinen auto se oli kaikille osapuolille. Koirakaan ei ollut kuin kaksi viikkoa sairauslomalla.