Lainaus käyttäjältä: Köntys - 02.10.15 - klo:14:39Miksi traktoreissa nykyään on tollaset "kaappariovet", jotka aukee vastavirtaan? Nykyään?70-luvulla massikoissa, 500-sarjassa80-luvulla mm. Natikoissa XL-ohjaamot...
Miksi traktoreissa nykyään on tollaset "kaappariovet", jotka aukee vastavirtaan?
Lainaus käyttäjältä: SKM - 02.10.15 - klo:20:06Lainaus käyttäjältä: Köntys - 02.10.15 - klo:14:39Miksi traktoreissa nykyään on tollaset "kaappariovet", jotka aukee vastavirtaan? Nykyään?70-luvulla massikoissa, 500-sarjassa80-luvulla mm. Natikoissa XL-ohjaamot...Natikan XL ohjaamot ranskalaisia? ei ole vielä saranat repeilleet ja ovetkin kiinni on pysynyt silloin kun on kiinni.Ja kaikesta huolimatta tuo kaappariovimalli on toimiva,sehän ei aukea "selälleen" niinkuin etureunasta saranoitu,eikä tarvitsekaan ohjaamoon noustessa.Mutta jälkijunassahan tuo valtu on tässäkin asiassa ollut.
Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 02.10.15 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: SKM - 02.10.15 - klo:20:06Lainaus käyttäjältä: Köntys - 02.10.15 - klo:14:39Miksi traktoreissa nykyään on tollaset "kaappariovet", jotka aukee vastavirtaan? Nykyään?70-luvulla massikoissa, 500-sarjassa80-luvulla mm. Natikoissa XL-ohjaamot...Natikan XL ohjaamot ranskalaisia? ei ole vielä saranat repeilleet ja ovetkin kiinni on pysynyt silloin kun on kiinni.Ja kaikesta huolimatta tuo kaappariovimalli on toimiva,sehän ei aukea "selälleen" niinkuin etureunasta saranoitu,eikä tarvitsekaan ohjaamoon noustessa.Mutta jälkijunassahan tuo valtu on tässäkin asiassa ollut.No poitsu, jo -60 luvulla kaappariovet, eli sillä aloitettiin!!
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 02.10.15 - klo:20:28Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 02.10.15 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: SKM - 02.10.15 - klo:20:06Lainaus käyttäjältä: Köntys - 02.10.15 - klo:14:39Miksi traktoreissa nykyään on tollaset "kaappariovet", jotka aukee vastavirtaan? Nykyään?70-luvulla massikoissa, 500-sarjassa80-luvulla mm. Natikoissa XL-ohjaamot...Natikan XL ohjaamot ranskalaisia? ei ole vielä saranat repeilleet ja ovetkin kiinni on pysynyt silloin kun on kiinni.Ja kaikesta huolimatta tuo kaappariovimalli on toimiva,sehän ei aukea "selälleen" niinkuin etureunasta saranoitu,eikä tarvitsekaan ohjaamoon noustessa.Mutta jälkijunassahan tuo valtu on tässäkin asiassa ollut.No poitsu, jo -60 luvulla kaappariovet, eli sillä aloitettiin!!Onko junissakin ollu kaappariovia?
mutta kun esim samessa on uhan oikeet ovet niin siitäkin mashtuu kulkemaan kun net aukee enemmän kuin joku valtun ovi nykysissä.
en tiä. 05 oli viimeinen sarja kotimaisia, joissa tuulilasikin pysyi paikoillaan. nämä nykyiset sellaisia harakanpesiä, jotta jos tuuliruutu ei irtoa itsekseen kopin huojuessa, niin se kerpele hajoaa tuhannenruumeniksi. tai sitten toisinpäin. viime talvena asensivat hajonneen tilalle uuden ja eiköhän tuo jo kesän aikana irronnut liimauksistaan. se liimamassa valui räkänä pitkin lasia lattialle.
eiköön ne jonnikan tynnyrikopin tekeleet olleet jäykkyydeltänsä jokseenkin saman aikakauden citröeenin kolariturvallisuuteen verrattavia kehityskaaria,...
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.10.15 - klo:01:40eiköön ne jonnikan tynnyrikopin tekeleet olleet jäykkyydeltänsä jokseenkin saman aikakauden citröeenin kolariturvallisuuteen verrattavia kehityskaaria,...Sg2 hyttiä mainostettiin iskulauseella "Hiljainen vallankumous." Kotimaisen lainsäädännön vuoksi asennettiin toinen ovi ja menetettiin paras jäykkyys.
ohan tässä uoppel "marevanissaki" kuapparit takana.
Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 02.10.15 - klo:19:22ohan tässä uoppel "marevanissaki" kuapparit takana. Uoppel Marevan
missä valtussa on teräksiset oven saranat? ite katellu jo vuosikymmeniä että varmaan olen yhen tai kaksi nähny joissa EI OLIS hitsattu sitä lehteä siellä oven laidalla. nety piiitkät, kuin ladon ovensaranat on niii heppoista tavaraa ja kun vielä isäntien ajettava ovet auki pelloilla niin mitään ne kestä! yhessäkään omista traktoreista ei ole tarvinnu hitsata saranoita... paitti se 604ssa oli jo aeimpi omistaja tinannu.