Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?  (Luettu 10419 kertaa)

ER

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 138
Morjes,

pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?

Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.

Kiitoksia.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Ota hilut mukaan ja alan liikkeeseen, niin järjestyy. Konepaja joka tekee Rajuja laittaa sitä kierre karahkaa jota kulloinkin hyllyssä. Ei varmaan koko uran ajan ole samaa koko ollut mikään tuote.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Eiks niihin voisi vaan hitsata uudet jengat ja ostaa uudet mutterit KERRAN KOLMESSAKYMMENESSÄ vuodessa  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19862
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Mä olen pessy kierteet bräkleenillä ja sivellyt molykotea päälle. Ei ole enää kiinnileikannut paripyörän kierretanko. Aikaisemmin joutui vääntään poikki kun oli istunut jotenkin jumiin.

-SS-

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2514
  • Etelä-Karjala
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kierre M16.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
24 hylsy menee niin lieneekö sitten 16 kierre. Noissa levikkeissä olisi hyvä olla holkki mutterin ja pyörän välissä ja sitten jos haluaa varmistua niin pulttaa muttereita niin paljon että kierrettä ei ole näkösällä. Tällä tavalla kierre pysyy ainakin puhtaana ja nopea purkaa kun pyssyllä aukoo. Itseasiassa toi lisämutterin kiertämisen olen oppinut kivikoneesta jossa kierteet oli aina paskana kun seuraavan kerran joutu syöttösormet aukomaan. Nyt ne lähtee helposti.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Olen käyttänyt pitkää mutteria jo vuosi kymmeniä se kestää mutta sekin tarvitsee rasvaa joka vuosi.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Olen käyttänyt pitkää mutteria jo vuosi kymmeniä se kestää mutta sekin tarvitsee rasvaa joka vuosi.
Rasvaatko koko kierteen vai ainostaan mutterisi
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Olen käyttänyt pitkää mutteria jo vuosi kymmeniä se kestää mutta sekin tarvitsee rasvaa joka vuosi.
Rasvaatko koko kierteen vai ainostaan mutterisi
jahas erittäin nerokas sanonta

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
mites jos laittais jotain muuta kirteeseen kuin rasvaa?   esim. kuparitahnaa tahi aluminia?   joku käyttää pelkkää tervaa ja toimii, kertovat.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Olen käyttänyt pitkää mutteria jo vuosi kymmeniä se kestää mutta sekin tarvitsee rasvaa joka vuosi.
Rasvaatko koko kierteen vai ainostaan mutterisi

 ;D

Mutta asiaan liittyen, ei SASsin rasvamutteriin vaan noihin rajuihin...

Miten helvetissä ne kierteet saa rikki???????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19862
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Olen käyttänyt pitkää mutteria jo vuosi kymmeniä se kestää mutta sekin tarvitsee rasvaa joka vuosi.
Rasvaatko koko kierteen vai ainostaan mutterisi

 ;D

Mutta asiaan liittyen, ei SASsin rasvamutteriin vaan noihin rajuihin...

Miten helvetissä ne kierteet saa rikki???????

Isolla avaimella tai koneella, eikä pidätä siitä kierretangon lenkistä, silloin rasvaamaton kierre alkaa kiertää koko kettinkiä, ja se kettinki kiristyy kiertyessään, ja kun vääntää pää täristen, tulee niin paljon vetoa, että kierre pilaantuu. Usein myös se tanko on melko pehmosta rautaa.

-SS-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Olen käyttänyt pitkää mutteria jo vuosi kymmeniä se kestää mutta sekin tarvitsee rasvaa joka vuosi.
Rasvaatko koko kierteen vai ainostaan mutterisi

 ;D

Mutta asiaan liittyen, ei SASsin rasvamutteriin vaan noihin rajuihin...

Miten helvetissä ne kierteet saa rikki???????

Isolla avaimella tai koneella, eikä pidätä siitä kierretangon lenkistä, silloin rasvaamaton kierre alkaa kiertää koko kettinkiä, ja se kettinki kiristyy kiertyessään, ja kun vääntää pää täristen, tulee niin paljon vetoa, että kierre pilaantuu. Usein myös se tanko on melko pehmosta rautaa.

-SS-

Eli tyhmyys....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Mulla on ollu kaikisa paripyörisä lypsykoneen vanhoista maitoletkuista pätkät kierteen suojana. Muutaman vuoden välein bärkleeniä ja teräsharjaa sekä kunnon voitelu. Ei oo koskaan tarvinnu tapella.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Mulla on ollu kaikisa paripyörisä lypsykoneen vanhoista maitoletkuista pätkät kierteen suojana. Muutaman vuoden välein bärkleeniä ja teräsharjaa sekä kunnon voitelu. Ei oo koskaan tarvinnu tapella.
Jos laittais koko lypsy-yksikön nännikumeista kiinni
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.