Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?  (Luettu 10470 kertaa)

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?

Ihme kun ei kukaan vielä ole ehdottanut uusien ostamista!   :o ::)
Mää ostan aina uuden traktorin kun paripyöränketjuista menee jengat  8)
Kauheen vaivalloisen kuuloista. Kannattaa ostaa uus traktori aina kun ilmenee tarvetta koskea paripyöränketjuihin  8)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Morjes,

pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?

Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.

Kiitoksia.

Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä?  :o
Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Morjes,

pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?

Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.

Kiitoksia.

Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä?  :o
Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.
Suuri tietäjä Rantala jakaa "viisaita"neuvojaan .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Köntys

  • Vieras
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Morjes,

pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?

Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.

Kiitoksia.

Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä?  :o
Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.
Suuri tietäjä Rantala jakaa "viisaita"neuvojaan .

Onko sulla parempaa tietoa?  ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52006
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Morjes,

pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?

Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.

Kiitoksia.

Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä?  :o
Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.
Suuri tietäjä Rantala jakaa "viisaita"neuvojaan .

Suuri sorkanleikkaaja jakaa "hämmästystään"... ;D

Rantala&Nieminen-Group tarvis hovinarrin. Ootko innoskas? Kossupalkalla tietty... :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52006
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Morjes,

pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?

Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.

Kiitoksia.

Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä?  :o
Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.
Suuri tietäjä Rantala jakaa "viisaita"neuvojaan .

Onko sulla parempaa tietoa?  ::)

On sillä aina. :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52006
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.

Nyt kyllä on kaukaa haettua... :o

Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan???????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Mielestäni ketjun aloitus oli asiallinen mutta Rantala, Nieminen group väänsi senkin .

Huomaa et molemmilla ikäloput koneet eikä varaa ole uusia joten huonommuuttaan puretaan tällä palstalla .  ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Köntys

  • Vieras
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Mielestäni ketjun aloitus oli asiallinen mutta Rantala, Nieminen group väänsi senkin .

Huomaa et molemmilla ikäloput koneet eikä varaa ole uusia joten huonommuuttaan puretaan tällä palstalla .  ;D ;D ;D

Onko ne alkaneet purkamaan koneitaan?  :o

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.

Nyt kyllä on kaukaa haettua... :o

Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan???????
Ei se nyt kovin ihmeellistä ole että levypyörät ei ole kovin tiukat ja pienikin hierova liike on aika paha juttu. Siitä kun kiristää mutterin kierroksella niin kierteet kiittää.

Toisaalta hyvin monta paripyöräraktoria on uitettu hyvinkin syvällä suonsilmässä ja sen jälkeen kierteet tuskin ln kovin kliiniset. Kaiken kukkuraksi isäntätyylinen ylikiristys päälle niin ennemmin tai myöhemmin kierteet ottaa itteensä. Joskus jopa hieman ruostettakin esiintyy kun ne paripyörät unohtuu kuusen alle talveksi.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Köntys

  • Vieras
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.

Nyt kyllä on kaukaa haettua... :o

Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan???????
Ei se nyt kovin ihmeellistä ole että levypyörät ei ole kovin tiukat ja pienikin hierova liike on aika paha juttu. Siitä kun kiristää mutterin kierroksella niin kierteet kiittää.

Toisaalta hyvin monta paripyöräraktoria on uitettu hyvinkin syvällä suonsilmässä ja sen jälkeen kierteet tuskin ln kovin kliiniset. Kaiken kukkuraksi isäntätyylinen ylikiristys päälle niin ennemmin tai myöhemmin kierteet ottaa itteensä. Joskus jopa hieman ruostettakin esiintyy kun ne paripyörät unohtuu kuusen alle talveksi.

Mä oon huomannut, mitä enempi niitä rasvailee, sitä enempi niihin tarttuu hietaa ja rapaa. Sitten kun muttereita ruuvailee, se paska niissä kierteissä voi jumittaa ja rääsiäkin. Työntö- ja nostovarsien kanssa sama juttu. Kuivana ja puhtaana nekin toimii parhaiten. Laitappa niihin vaseliinia, niin vuoden päästä ne on jumittuneet saven ja pölyn avittamana  >:(

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.

Nyt kyllä on kaukaa haettua... :o

Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan???????
Skänän paripyörät on luokkaa etuparipyörä.Sellaiset pikkupyörät pysyy pienillä kettingeillä kiinni ne molemmat päivät.Vaikka kiristäis sormin mutterit ;D ;D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.

Nyt kyllä on kaukaa haettua... :o

Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan???????
Skänän paripyörät on luokkaa etuparipyörä.Sellaiset pikkupyörät pysyy pienillä kettingeillä kiinni ne molemmat päivät.Vaikka kiristäis sormin mutterit ;D ;D
;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52006
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Levikepyörien pulttien ja muttereiden koko?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.

Nyt kyllä on kaukaa haettua... :o

Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan???????
Skänän paripyörät on luokkaa etuparipyörä.Sellaiset pikkupyörät pysyy pienillä kettingeillä kiinni ne molemmat päivät.Vaikka kiristäis sormin mutterit ;D ;D

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159