mx135 ja siitä alaspäin ikuissuden koneita, ei mitään erityistä ongelmaa ole ollu. liika virittämisellä saa pakkoja voimansiirrosta luistaan, tutulla mx135 cases 180hv ja kolmos pikavaihde luistaa. niillä myös toinen jontikans 6920, siinä pitääs olla enemmän voimaa mutta kehuuvat että se haistaa ylämäet jo ennen ku niitä näkyy. laittovat sitte casen paalikärryn eteen niin alko liikkua
. hytti on hiljanen ja muutenkin hyvä.
meillä 5150 teki viime talvena sellasen tempun että katkasi pakoventtiilin jousen, aikansa kävi vajailla taas hetken kävi hyvin. sitten se viimmesen tempun teki ku se venttiili lähti irti, ja hipaasu mäntään. huoltomies kehui ettei ikinä ennen näin oo käyny. moottorihan näis luotettava, taidetaan käyttää cumminsia joissain lentokoneissakin. ja sisun rekkojakin tietääkseni myydän kahdella eri koneella, toinen cumminsi. cumminsin koneellinen kalliimpi, kertooko vähän jostain
. en varmaksi mee sanomaan mutta antavatko vielä 1milj.km takuunki siihen cumminsille sisulla.
eli suosittelen lämpimästi tuota casea
....