Minkäänlaista mielenkiintoa ei ole ollut Hakamäeltä mitään ostella;nämä jotka ovat jotain ostelleet ovat kertoilleet ettei ollut oikein hyvä kauppa
Vaihtohyvitykset olivat enemmän kuin kohdillaan. Sen sijaan kauppojen loppuun hoitaminen, ja jälkimarkkinointi olivat (asiakkaan) kovan työn takana. Ei kahta ilman kolmatta, joten osaltani pari riitti. Molemmissa oli tiettyä vääntöä että homma saatiin maaliin. Tässä jälkimmäisessä tosin osittain koneen valmistajan organisaation mokan vuoksi.
Kauppakirjaan oli kuitenkin selvästi merkitty kaupan kohde varusteineen. Kone tuli, vaihtokone lähti, maksuaikaa 10 pvä. Meinasi mennä rumaksi, kun totesin että kauppakirjan mukaan vaihtokoneella on kuitattu 40 % kauppahinnasta, enkä aio maksaa enempää ennen kuin saan mitä on so*****.
Pidin lähtökohtaisesti firman otteesta. Vauhdissa jäi vain liian moni asia vailinnaisesti hoitamatta, kirjaamatta ja informoimatta. Tuo SGN:n liike oli paremminki seuraus kuin syy...