Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tytölle auto  (Luettu 39207 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Tytölle auto
Tämmöinen tuli hommattua tytölle kesäautoksi, on tyytyväinen.

Sillä sun tytöllä on yks kynsi homeessa.
[/quot
Kommentoijan kannattaisi tarkastuttaa omat sahajauhot,ettei löydy hometta,kommetti on sen kaltainen.

No joo hjuumori on vaikee ala. En tiedä näkyykö muilla kun ittellä ei nyt näy mutta kyseessähän oli kuva missä naisen käsi ympäröi mersun logoa. Kynnet oli muodikkaasti maalattu niin että muut taisi olla punertavat ja yksi kynsi tumma ja raidallinen. Ottallakin näki että kyseessä oli ihan muodikas ja tarkoituksellinen maalaus joka tuskin edes liittyy viestinkirjoittajan tyttäreeseen milläänlailla.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Tytölle auto
...pikkusen suzukin ja täytyy myöntää, että yllättävän hyvä se on jäiselläkin  ja uraisella tiellä ajaa. Ei hae uria ja muutenkin on näppärä. Parkkipaikoilla mahtuu melkein pyöräparkkiin... Ja kaksilla uusilla renkailla ja vuosi ajoaikaa, hintakin huimat 700 euroa, jännityksellä odotan saanko leiman vanhaksi... ;D
Saat leimattua vielä monta kertaa. Noita on meillä muutama ollut ja naurettavalla hinnalla saa täysin soivia pelejä, joita ei paljon tarvi korjaamolla seisottaa. Jos toimintavarmuus ja halvat kilometrit riittävät autolle, niin järkipeli. Jos vaatii sitten (miespuoleisilla) elimenjatketta tms., joku muu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
Vs: Tytölle auto
mutta aatteleppa mies puolinen ja tollanen!   aina kuskina kun ei toiset liiku yhtä paljon kuin tuo!

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Tytölle auto
...pikkusen suzukin ja täytyy myöntää, että yllättävän hyvä se on jäiselläkin  ja uraisella tiellä ajaa. Ei hae uria ja muutenkin on näppärä. Parkkipaikoilla mahtuu melkein pyöräparkkiin... Ja kaksilla uusilla renkailla ja vuosi ajoaikaa, hintakin huimat 700 euroa, jännityksellä odotan saanko leiman vanhaksi... ;D
Saat leimattua vielä monta kertaa. Noita on meillä muutama ollut ja naurettavalla hinnalla saa täysin soivia pelejä, joita ei paljon tarvi korjaamolla seisottaa. Jos toimintavarmuus ja halvat kilometrit riittävät autolle, niin järkipeli. Jos vaatii sitten (miespuoleisilla) elimenjatketta tms., joku muu.
Niinno tänään jäi ostamatta (mun mielestä) aivan loistava käyttöpeli, koska se oli "liian vanha" eikä ollu ku kasettisoitin. Toisin sanoen liian retro. Mutta eipä sitä autoa mulle oltu ostamassakaan. Ja oon sitä mieltä, että jos ei tunnu siltä, että sen haluaisi niin ei sitten. Määkin oon ostanu vaan semmoisia autoja, jotka oon (sillä hetkellä) halunnu.

Etsintä jatkuu, mulla alkaa olla vähän turnausväsymystä asiassa...saattaa isoveljiensä volkkarikuume ja hankinnat vaikuttaa tässäkin tapauksessa. Eli budjetti karkaa käsistä...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Tytölle auto
Mitään Vw paskaa kannata ostaa.  :o

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Tytölle auto
Mitään Vw paskaa kannata ostaa.  :o
Niimpal yx tuttava haukku 10-15 vauotta vanhat VW pumppusiitindieselit ja varsinkin automaatit. No semmoinen varmaripassatti oli ensimmäinen pihaan tullu, manuaali kylläkin. Ja eikun supparia ja vahvaria takalaatikkoon.... Tänään lähti toisen kossin mersu ja kuulemma tulee varmaripassatti tilalle. Ei vissiin oo hondamiehiä, kun perässä hiihtävät... :D
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...