Suurin osa noista ongelmista johtunee comfort boxin kastumisesta. Jalkotilaan pääsee vettä kun tulipellin kaukalo tulvii. Syynä vedenpoistoreikien tukkeutuminen.
Eihän nää toki ole ongelmattomia, sitävasiten on vcds diagnostiikkapiuha tilauksessa
Joo varmaankin siellä on vettä. Mutta menisiitä kellojousta anturi itse ilma pussia jne. Keskuslukon johtosarja kypsy ihan savunkanssa Mutta liikkuu kuitenkin ja on paras kottero minkä olen omistanut. Joten ajatteleppa kuinkakivaa oli esim bimmereidenkanssa
Älä edes sano
Kaverillla E39 Bimmeri automaattilaatikolla ja V8 koneella. Nyt auto on telakalla kun jakoketjunkiristimet tais mennä säleiksi. Remppa on sellainen että ei kannata ihan kotikoivun alla käydä purkaamaan. Ihteänikin välillä kylmää tuon pirssin ylläpitokulut, vaikka vaan seuraan sivusta sen pitoa.
Veljellä on kakkosautona E46 bemari jollain 1,8 bensakoneella tjsp. evvk. Mut siihenkin, reilut 100 tkm ajettuun autoon piti vaihtaa uusi raidetanko kun entinen kävi tihimään. Tonnin remppa piti olla, mutta korjaamolla olivat vielä diagnosoineet tuon jakoketjunkiristimen+siihen liittyvien rojujen ja suorasyttypuolien vaihtotarpeen ja kaks touhutonniahan siihen autoon sitten meni. Halapoja nämä ketjukoneet kun ei tarvi hihnoja vaihdella
Noita passatteja ja sensukuisia on niin rutosti liikenteessä, että pitänee ihan vakavasti miettiä varaosa-auton hankintaa jos sattuu kevyesti kolhittu tai muuten sopiva yksilö tulemaan vastaan. Muutamalla satasella voi saada tuhansien eurojen arvosta varaosaa käytettäväksi ja myytäväksi.
Saksalaisten laatu on sitä mitä se on eli aika potaskaa nykyään.
Juu kyl sassin puheet on melkoista potaskaa nykyään.