Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe No miksi perkins on niin huono?  (Luettu 44630 kertaa)

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: No miksi perkins on niin huono?
Täällä eräs isäntä peruskorjasi pyöräkuormaajan Volvon l50 moottorin ja se kuuluisa Perkinnssi se oli. Remontti maksoi maltaita ,osat olivat todella kalliita,kertoi maksaneen 11 th euroa.
olisko vuos mallista mitään tietoa l 50 ja perkinssi ?

Mulla oli Volvo/Åkerman EW150 kaivuri ja siinä oli Volvo TD40KC-moottori joka on siis Volvon koodi Perkins 1000-sarjan neloskoneelle. Volvo TD40 ilmoitetaan myös L50 B ja C sarjan pyöräkuormaajien moottoriksi. Kolmesta kohtaa tuetut sylinteriputket tulivat Valmet 612-moottoriin, jota käytettiin mm. Massikan 3600-sarjan isommissa malleissa 80-luvun puolivälin jälkeen, Dronningborgin puimureista löytyy myös 612 koneita. Sittemmin Perkinsin siirryttyä Catin huomaan on Volvolle nelosdieseleitä tehnyt Deutz.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan
Vs: No miksi perkins on niin huono?
ja näille Sisun koneen kehujille esitän kysymyksen.. Minkä takia puimuripurkaamolla on pitkä rivi Perkinsin eheitä moottoreita 500-800e apulaitteineen / kpl mutta Valmetin moottorilla olevaan et saa konetta :/ Tämä tilanne korjaamolla muutaman kerran tullu vastaan kun on ollut Sampon puimuriin moottorin vaihto edessä niin purkaamolta on sanottu että vastaaviin puimureihin Massikan väreillä ja Perkinsillä löytyy moottoreita, tuolla neon kaikki rivissä kentän laidalla mutta Valmetin koneet on niin kysyttyjä että myydään "ei oota" Perkinsin asentamiseen taas vaaditaan muutostöitä jonkun verran. Myöskin 2000 sarjan sampon 4.4 litrasen kiinnileikanneen tilalle on harkittu vanhemman Perkinsin asentamista kun esim palaneista koneista moottorit on niin kysyttyjä ja uudet maksaa 6000e. Eli miksi Suomelainen moottori ei kestä puimurissa? Minkälaisia selityksiä?
miks massikan nokalla on nykyisin sisu jos se perkkinssi on kerran ainut autuaaksi tekevä, miks siitä piti päästä eroon :-\ :-\ :-\ :-\

Perkins oli ennen aikaan Massey Fergusonin omistuksessa, agco kaupan myötä tai ainakin niihin aikoihin tiet erkani.. Agco osti Valtran mukaanlukien Sisu moottorit.. Tottakai sillon oman Firman moottoreita käytetään mahdollisuuksien mukaan. Sen jälkeen Sisu dieselin moottorit onkin kehittyny huimaa vauhtia ja tuotekehitykseen käytetty rahaa. Mm. kolmesta kohtaa tuetut sylinteriputket mutta valitettavasti kuitenkin vielä märät.. Nimenkin jo saivat Vaihdettua Agco dieseliksi että kyllä suunta on oikea. Kulutus niissä vaan on aika järkyttävä.. Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.
löytyykö yhtään kuorma-auton konetta kuivilla putkilla :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: No miksi perkins on niin huono?
ja näille Sisun koneen kehujille esitän kysymyksen.. Minkä takia puimuripurkaamolla on pitkä rivi Perkinsin eheitä moottoreita 500-800e apulaitteineen / kpl mutta Valmetin moottorilla olevaan et saa konetta :/ Tämä tilanne korjaamolla muutaman kerran tullu vastaan kun on ollut Sampon puimuriin moottorin vaihto edessä niin purkaamolta on sanottu että vastaaviin puimureihin Massikan väreillä ja Perkinsillä löytyy moottoreita, tuolla neon kaikki rivissä kentän laidalla mutta Valmetin koneet on niin kysyttyjä että myydään "ei oota" Perkinsin asentamiseen taas vaaditaan muutostöitä jonkun verran. Myöskin 2000 sarjan sampon 4.4 litrasen kiinnileikanneen tilalle on harkittu vanhemman Perkinsin asentamista kun esim palaneista koneista moottorit on niin kysyttyjä ja uudet maksaa 6000e. Eli miksi Suomelainen moottori ei kestä puimurissa? Minkälaisia selityksiä?
miks massikan nokalla on nykyisin sisu jos se perkkinssi on kerran ainut autuaaksi tekevä, miks siitä piti päästä eroon :-\ :-\ :-\ :-\

Perkins oli ennen aikaan Massey Fergusonin omistuksessa, agco kaupan myötä tai ainakin niihin aikoihin tiet erkani.. Agco osti Valtran mukaanlukien Sisu moottorit.. Tottakai sillon oman Firman moottoreita käytetään mahdollisuuksien mukaan. Sen jälkeen Sisu dieselin moottorit onkin kehittyny huimaa vauhtia ja tuotekehitykseen käytetty rahaa. Mm. kolmesta kohtaa tuetut sylinteriputket mutta valitettavasti kuitenkin vielä märät.. Nimenkin jo saivat Vaihdettua Agco dieseliksi että kyllä suunta on oikea. Kulutus niissä vaan on aika järkyttävä.. Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.
löytyykö yhtään kuorma-auton konetta kuivilla putkilla :-\ :-\ :-\ :-\
Tuosta ::)
http://www.nettikone.com/magirus-deutz/moottori-ja-vaihteisto/1328246
pessimisti ei pety!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: No miksi perkins on niin huono?

 Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.


Täällä samanlainen 6475 - Perkiisselillä. Mitäs olet moottorista muuten mieltä? Ainakin käyntiääni on vähän hassu, ei voi kehua että käy kauniisti.  Olen välillä miettinyt että minkälaisen iän mahtaa saavuttaa, nyt tunteja on vasta noin 2500. Moottorin - eikä edes sähköjen - kanssa ei ole ollut kyllä minkäänlaista ongelmaa, vielä. Kop kop kop... No 2 sulaketta vaihdoin kun peräkärryn piuha oli oikosessa.

Ihan tarpeeksi kuluttaa tuokin verrattuna pienempiin vanhoihin nelosiin. Ero on suurempi erityisesti kevyissä töissä, tietenkin kun raahataan enempi kiloja, on paineita vaativaa vaihteistoa, ilmastointia sun muuta. Oikeassa työssä syö sitten suhteessa paljon kohtuullisemmin.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: No miksi perkins on niin huono?

 Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.


Täällä samanlainen 6475 - Perkiisselillä. Mitäs olet moottorista muuten mieltä? Ainakin käyntiääni on vähän hassu, ei voi kehua että käy kauniisti.  Olen välillä miettinyt että minkälaisen iän mahtaa saavuttaa, nyt tunteja on vasta noin 2500. Moottorin - eikä edes sähköjen - kanssa ei ole ollut kyllä minkäänlaista ongelmaa, vielä. Kop kop kop... No 2 sulaketta vaihdoin kun peräkärryn piuha oli oikosessa.

Ihan tarpeeksi kuluttaa tuokin verrattuna pienempiin vanhoihin nelosiin. Ero on suurempi erityisesti kevyissä töissä, tietenkin kun raahataan enempi kiloja, on paineita vaativaa vaihteistoa, ilmastointia sun muuta. Oikeassa työssä syö sitten suhteessa paljon kohtuullisemmin.
Nämä kulutukset on ikuinen mutu väittelyn kohde ;D
Jos samankokoisista moottoreista otetaan samanverran pihalle, ei ero voi olla kovin suuri. Kuski merkitsee varmasti enemmän!
pessimisti ei pety!

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: No miksi perkins on niin huono?
Kyllä oikeassa olet :D Mutta jostakin sylinteriputkien parannukseen liittyvästä oli jossain juttua, onko perää? : )

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: No miksi perkins on niin huono?
ja näille Sisun koneen kehujille esitän kysymyksen.. Minkä takia puimuripurkaamolla on pitkä rivi Perkinsin eheitä moottoreita 500-800e apulaitteineen / kpl mutta Valmetin moottorilla olevaan et saa konetta :/ Tämä tilanne korjaamolla muutaman kerran tullu vastaan kun on ollut Sampon puimuriin moottorin vaihto edessä niin purkaamolta on sanottu että vastaaviin puimureihin Massikan väreillä ja Perkinsillä löytyy moottoreita, tuolla neon kaikki rivissä kentän laidalla mutta Valmetin koneet on niin kysyttyjä että myydään "ei oota" Perkinsin asentamiseen taas vaaditaan muutostöitä jonkun verran. Myöskin 2000 sarjan sampon 4.4 litrasen kiinnileikanneen tilalle on harkittu vanhemman Perkinsin asentamista kun esim palaneista koneista moottorit on niin kysyttyjä ja uudet maksaa 6000e. Eli miksi Suomelainen moottori ei kestä puimurissa? Minkälaisia selityksiä?
miks massikan nokalla on nykyisin sisu jos se perkkinssi on kerran ainut autuaaksi tekevä, miks siitä piti päästä eroon :-\ :-\ :-\ :-\

Perkins oli ennen aikaan Massey Fergusonin omistuksessa, agco kaupan myötä tai ainakin niihin aikoihin tiet erkani.. Agco osti Valtran mukaanlukien Sisu moottorit.. Tottakai sillon oman Firman moottoreita käytetään mahdollisuuksien mukaan. Sen jälkeen Sisu dieselin moottorit onkin kehittyny huimaa vauhtia ja tuotekehitykseen käytetty rahaa. Mm. kolmesta kohtaa tuetut sylinteriputket mutta valitettavasti kuitenkin vielä märät.. Nimenkin jo saivat Vaihdettua Agco dieseliksi että kyllä suunta on oikea. Kulutus niissä vaan on aika järkyttävä.. Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.
löytyykö yhtään kuorma-auton konetta kuivilla putkilla :-\ :-\ :-\ :-\

En tiedä en tunne niitä koneita ollenkaan mutta kymmeniinn traktoreihin olen tehny remonttia missä nesteet öljyn sekaan. Valmetteja ja Zetoreita tosin on kyllä ollu kaikki että en tiedä onko ongelmia muilla merkeillä

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: No miksi perkins on niin huono?
ja näille Sisun koneen kehujille esitän kysymyksen.. Minkä takia puimuripurkaamolla on pitkä rivi Perkinsin eheitä moottoreita 500-800e apulaitteineen / kpl mutta Valmetin moottorilla olevaan et saa konetta :/ Tämä tilanne korjaamolla muutaman kerran tullu vastaan kun on ollut Sampon puimuriin moottorin vaihto edessä niin purkaamolta on sanottu että vastaaviin puimureihin Massikan väreillä ja Perkinsillä löytyy moottoreita, tuolla neon kaikki rivissä kentän laidalla mutta Valmetin koneet on niin kysyttyjä että myydään "ei oota" Perkinsin asentamiseen taas vaaditaan muutostöitä jonkun verran. Myöskin 2000 sarjan sampon 4.4 litrasen kiinnileikanneen tilalle on harkittu vanhemman Perkinsin asentamista kun esim palaneista koneista moottorit on niin kysyttyjä ja uudet maksaa 6000e. Eli miksi Suomelainen moottori ei kestä puimurissa? Minkälaisia selityksiä?
miks massikan nokalla on nykyisin sisu jos se perkkinssi on kerran ainut autuaaksi tekevä, miks siitä piti päästä eroon :-\ :-\ :-\ :-\

Perkins oli ennen aikaan Massey Fergusonin omistuksessa, agco kaupan myötä tai ainakin niihin aikoihin tiet erkani.. Agco osti Valtran mukaanlukien Sisu moottorit.. Tottakai sillon oman Firman moottoreita käytetään mahdollisuuksien mukaan. Sen jälkeen Sisu dieselin moottorit onkin kehittyny huimaa vauhtia ja tuotekehitykseen käytetty rahaa. Mm. kolmesta kohtaa tuetut sylinteriputket mutta valitettavasti kuitenkin vielä märät.. Nimenkin jo saivat Vaihdettua Agco dieseliksi että kyllä suunta on oikea. Kulutus niissä vaan on aika järkyttävä.. Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.
löytyykö yhtään kuorma-auton konetta kuivilla putkilla :-\ :-\ :-\ :-\

En tiedä en tunne niitä koneita ollenkaan mutta kymmeniinn traktoreihin olen tehny remonttia missä nesteet öljyn sekaan. Valmetteja ja Zetoreita tosin on kyllä ollu kaikki että en tiedä onko ongelmia muilla merkeillä
Onhan se rakenteesta johtuen kaikissa mahdollista, joissain merkeissä ongelmana putkien syöpyminen. Paljon on Valmetteja kuivillakin putkilla.
pessimisti ei pety!

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3405
Vs: No miksi perkins on niin huono?
Perkinssejä on niin paljon ja käyttäjiä monenlaisia,joten huonojakin kokemuksia löytyy 8)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: No miksi perkins on niin huono?

 Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.


Täällä samanlainen 6475 - Perkiisselillä. Mitäs olet moottorista muuten mieltä? Ainakin käyntiääni on vähän hassu, ei voi kehua että käy kauniisti.  Olen välillä miettinyt että minkälaisen iän mahtaa saavuttaa, nyt tunteja on vasta noin 2500. Moottorin - eikä edes sähköjen - kanssa ei ole ollut kyllä minkäänlaista ongelmaa, vielä. Kop kop kop... No 2 sulaketta vaihdoin kun peräkärryn piuha oli oikosessa.

Ihan tarpeeksi kuluttaa tuokin verrattuna pienempiin vanhoihin nelosiin. Ero on suurempi erityisesti kevyissä töissä, tietenkin kun raahataan enempi kiloja, on paineita vaativaa vaihteistoa, ilmastointia sun muuta. Oikeassa työssä syö sitten suhteessa paljon kohtuullisemmin.
Nämä kulutukset on ikuinen mutu väittelyn kohde ;D
Jos samankokoisista moottoreista otetaan samanverran pihalle, ei ero voi olla kovin suuri. Kuski merkitsee varmasti enemmän!
Näinpä sitten paljonenemmä vaikuttaa se että mitä on moottorin jatkona. Vaihteisto hyd systeemi ilmastointi ja öljylaatu mitä voimansiirrossa ja hyd systeemissä käytetään. Sitten ilman lämpötila tuommoinen nykykoneen tuuletin kun ottaa huomattavasti tehoa. Oikeastaan myös imuilman lämpötila ja koostumus vaikuttaa lopputulokseen josnyt iokein aletaan pilkkua nusaseen.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: No miksi perkins on niin huono?
Se L 50 oli jotakin 93 tai 94 mallia.Järkyttävän kalliiksi tuli sen korjaus.
Märkien putkien käyttöön on monta syytä ,helppo peruskorjata ja sylinteriputken materiaali paras mahdollinen kun taasen suoraan lohkoon porattu sylinteri ei ole sitä.Hyvät jäähdytys olot juuri siellä missä sitä eniten kaivataan eli putken yläosan viimeisillä senteillä.
Jäähdytys nesteen vaihto AINA säännöllisesti kahden vuoden välein ja järjestelmän puhdistus.
Lähes kaikki nykyaikaiset dieselmoottorit ovat märillä putkilla jopa henkilöautoissakin.
Lohkoon poratussa ongelmana myös sylinterien soikeus ,todella paha .
Aikoinaan oli foorteissa ja perkinssin pikku koneissa (transit) tätä tautia.
Kylmänä sylinteri oli mitoissaan ,mutta kun käyntilämpötila saavutettiin sylinterit olivat soikheat.
Jäähdytys nesteen sekaan vain akkuvettä ei raana vettä jos siinä rautaa
loki ruostuu ja tulee ruoste velliä.

Viimeksi muokattu: 21.12.14 - klo:20:03 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

(O)

  • Vieras
Vs: No miksi perkins on niin huono?
jälleen homeliten omistajalta suuria viisauksia ajalta jolloin sylinterinreiätkin olivat soikeita.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: No miksi perkins on niin huono?
Se L 50 oli jotakin 93 tai 94 mallia.Järkyttävän kalliiksi tuli sen korjaus.
Märkien putkien käyttöön on monta syytä ,helppo peruskorjata ja sylinteriputken materiaali paras mahdollinen kun taasen suoraan lohkoon porattu sylinteri ei ole sitä.Hyvät jäähdytys olot juuri siellä missä sitä eniten kaivataan eli putken yläosan viimeisillä senteillä.
Jäähdytys nesteen vaihto AINA säännöllisesti kahden vuoden välein ja järjestelmän puhdistus.
Lähes kaikki nykyaikaiset dieselmoottorit ovat märillä putkilla jopa henkilöautoissakin.
Lohkoon poratussa ongelmana myös sylinterien soikeus ,todella paha .
Aikoinaan oli foorteissa ja perkinssin pikku koneissa (transit) tätä tautia.
Kylmänä sylinteri oli mitoissaan ,mutta kun käyntilämpötila saavutettiin sylinterit olivat soikheat.
Jäähdytys nesteen sekaan vain akkuvettä ei raana vettä jos siinä rautaa
loki ruostuu ja tulee ruoste velliä.
Ei kuiva putkikaan mitään huonoa ainetta ole, saattaa olla jopa parempaa :P
 SAS hyvä, kuiva putki koneessa lohkoon on asennettu nimensä mukaisesti kuivat putket. Suoraan lohkoon porattujakin toki on, tunnetuimpia taitavat olla Foordit.
pessimisti ei pety!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan
Vs: No miksi perkins on niin huono?
ja näille Sisun koneen kehujille esitän kysymyksen.. Minkä takia puimuripurkaamolla on pitkä rivi Perkinsin eheitä moottoreita 500-800e apulaitteineen / kpl mutta Valmetin moottorilla olevaan et saa konetta :/ Tämä tilanne korjaamolla muutaman kerran tullu vastaan kun on ollut Sampon puimuriin moottorin vaihto edessä niin purkaamolta on sanottu että vastaaviin puimureihin Massikan väreillä ja Perkinsillä löytyy moottoreita, tuolla neon kaikki rivissä kentän laidalla mutta Valmetin koneet on niin kysyttyjä että myydään "ei oota" Perkinsin asentamiseen taas vaaditaan muutostöitä jonkun verran. Myöskin 2000 sarjan sampon 4.4 litrasen kiinnileikanneen tilalle on harkittu vanhemman Perkinsin asentamista kun esim palaneista koneista moottorit on niin kysyttyjä ja uudet maksaa 6000e. Eli miksi Suomelainen moottori ei kestä puimurissa? Minkälaisia selityksiä?
miks massikan nokalla on nykyisin sisu jos se perkkinssi on kerran ainut autuaaksi tekevä, miks siitä piti päästä eroon :-\ :-\ :-\ :-\

Perkins oli ennen aikaan Massey Fergusonin omistuksessa, agco kaupan myötä tai ainakin niihin aikoihin tiet erkani.. Agco osti Valtran mukaanlukien Sisu moottorit.. Tottakai sillon oman Firman moottoreita käytetään mahdollisuuksien mukaan. Sen jälkeen Sisu dieselin moottorit onkin kehittyny huimaa vauhtia ja tuotekehitykseen käytetty rahaa. Mm. kolmesta kohtaa tuetut sylinteriputket mutta valitettavasti kuitenkin vielä märät.. Nimenkin jo saivat Vaihdettua Agco dieseliksi että kyllä suunta on oikea. Kulutus niissä vaan on aika järkyttävä.. Kokemusta 6475 Perkinsillä ja 6475 Sisulla sekä 5455 Perkisillä ja 5470 Sisulla. Jopa noin kolmasosa, neljäsosa menee ainetta enemmän samassa työssä.
löytyykö yhtään kuorma-auton konetta kuivilla putkilla :-\ :-\ :-\ :-\

En tiedä en tunne niitä koneita ollenkaan mutta kymmeniinn traktoreihin olen tehny remonttia missä nesteet öljyn sekaan. Valmetteja ja Zetoreita tosin on kyllä ollu kaikki että en tiedä onko ongelmia muilla merkeillä
mutta mitä erinomaista tuossa kuivaputkirakenteessa on, täälläkin on useampi rehellisesti tunnustanut ja joiltakin seon lipsahtanu jotta nokkakannu ja öljykanisteri tulee tutuksi perkkinssin kanssa, tokko siellä oo kuitenkaan männän hyvä olla, kuivassa putkessa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: No miksi perkins on niin huono?
Täällä eräs isäntä peruskorjasi pyöräkuormaajan Volvon l50 moottorin ja se kuuluisa Perkinnssi se oli. Remontti maksoi maltaita ,osat olivat todella kalliita,kertoi maksaneen 11 th euroa.

Tuohon osien hintaan ei voi olla muuta selitystä kuin että ne otettu Volvon kautta.

On siihen selitys,sitä moottoria ei ole yhdessäkään maatalouskoneessa.Mansikoita maksava Perkins TD40GJE
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"