nyt täytyy udella lisää. jos oikein ymmärsin niin oli kyse levyn ympäri pyöräyttämisestä? omassa perälevyssä sylinteri ajetaan pitkäksi tappiin asti ja levyn pitäisi omalla massalla liikahtaa kuolokohdan yli ja sitten venttiilistä toiseen suuntaan jatketaan. tuo kuolokohta käytetään kellunnalla. mekaanisella venttiilillä toimii hyvin. elikkä saatteko valmetin sähkölohkolla tämän onnistumaan. mulla toppaa se liike just siinävälissä kun lyö vivun kellunnalle. tätä on käyny oikein virmanmieskin ropaamassa mutta ei se siitä sen kummemmaks tullu. siihen virtauksen säätöön senverran että ei sitä tässä perälevyhommassa kukaan tarttekkaan, lähinnä se tullee vastaan hydraulimoottori käytössä. mekaanisessa pysty edes yhtä lohkoa säätään vauhdissa, näissä väyläohjatuissa ei edes sitä yhtä. lohkon yksitoimiseksi yrittäminen virtauksen säädöllä on lähinnä vitsi. jos säädät -puolen virtauksen pienimpään mahdolliseen, niin +puolen liittimestä raktoriinpäin palaava virtaus pienenee yhtäpaljon. itsellä isompi kiusa tuli esiin koneessa jossa on 4 yksitoimista sylinteriä.venttiiliä kun avaa letkuttomalle puolelle,pumppu lyö täydet paineet piiriin.jos samaan aikaan avaat toista venttiiliä nostopuolelle niin se on sitten lämmöistä kiinni että nytkähtääkö,heilahtaako vai pomppaako. vaikka onkin ls-järjestelmä niin paine on aina liittimeen asti kun karaa liikkuttaa. no tässä nyt alkuun... terv 8 päätyä omissa roskissa ja muutama huoltomiehellä