Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe elho vai pötskä  (Luettu 10368 kertaa)

lynx700500

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 425
Vs: elho vai pötskä
Jätkät kuulostaa sen verran veteliltä että naapurit hoitaa teidän emännätkin. Onhan se nussiminenkin aika raskasta. Onhan se helpompaa kun lapsetkin on naapurin.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: elho vai pötskä
Jätkät kuulostaa sen verran veteliltä että naapurit hoitaa teidän emännätkin. Onhan se nussiminenkin aika raskasta. Onhan se helpompaa kun lapsetkin on naapurin.

Isomies- pieni sielu....

Vaan etpähän varmaan tiedä tätäkään hokemaa kun olet ollu veden kannossa ja punttisalilla...
Saatikka sulla telkkaria ois kun sähkötkin vaiheessa...
Ja sinänsä elhonkin joutaa myydä kun viikate on 1900 luvun kuuminta hottia... Kehitys kehittyy lunxi jarraa..... ;)

No joo... ite alotit.. mut mä päätän tähän kaneettiin...

Pikavaihdettavat terät on nykypäivää.
Nii se on...

Hammaslukko

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: elho vai pötskä
Jätkät kuulostaa sen verran veteliltä että naapurit hoitaa teidän emännätkin. Onhan se nussiminenkin aika raskasta. Onhan se helpompaa kun lapsetkin on naapurin.

Etkö oo sijaiskärsijäpalvelusta ennen kuullut??  ;D ;D

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: elho vai pötskä
Se on nättiä se on helmee, joo-o kyä näin ö! Elhon arrowi sai koneviestin testissä "puhtaat paperit". Kevennyssysteemi taitaa olla toimiva kun ei teriä tarvii koko ajan vaihdella. "Terien vaihto on varsin nopeaa" ja "Terän pikalukitukselle ei nähty tarvetta kokeilun perusteella"!  ;D ;D
Joo olen idiootti, joo ostin Suomalaisen niittomurkaimen ja taidan ottaa sen kunniaksi ehtoolla hiukan "glögiä" ;D
Oon vaatimaton!

fenu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: elho vai pötskä
Hyvä+ Kuinka pitkäksi aikaa työllistää Suomalaisen kun valitsee Suomalaisen tuotteen. Luulen että tuollaisen niittokoneen ostamalla 3-4 kuukaudeksi. Ja sait vielä parasta.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: elho vai pötskä
Se on nättiä se on helmee, joo-o kyä näin ö! Elhon arrowi sai koneviestin testissä "puhtaat paperit". Kevennyssysteemi taitaa olla toimiva kun ei teriä tarvii koko ajan vaihdella. "Terien vaihto on varsin nopeaa" ja "Terän pikalukitukselle ei nähty tarvetta kokeilun perusteella"!  ;D ;D
Joo olen idiootti, joo ostin Suomalaisen niittomurkaimen ja taidan ottaa sen kunniaksi ehtoolla hiukan "glögiä" ;D
Eihän siinä ollut ajettu kuin reilun päivän niitot ja teriä oli kuitenkin teroitettu. Aikalailla kiviolosuhteet myös vaihtelee.
Mystinen kesälaatumies