Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe elho vai pötskä  (Luettu 10313 kertaa)

luomuparta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
elho vai pötskä
Millaista kokemusta kyseisistä merkeistä hiukan haastavampien heinäkasvien niitosta. Eli hiukan vanhemmaksi päässeen apilaneinän ja erilaisten vihermassakasvien kuten virna rehuherne härkäpapu. Uskosin että pöttinger toimii ja siitä on tuo murskainkin pudotettavissa suht helposti pois mutta elhon kohdalla herättää vähä epäilyksiä. Kotimaiseen olis mukava kallistua jos sillä hommat sujuu. Eniten epäilyttää tuo murskain kun on niin heti lautasten persiissä ja muutenkin rakenne sellainen että onko vaarana että nuo kietoutuvat heinäkasvit jääkin murskaimen ympärille. Ei oo mitään nanna hommaa alkaa selvittään sellasta kietoutunutta apilapölkkyä murskaimen ympäriltä.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: elho vai pötskä

 Elokuun puolessa välissä eka kertaa heinää niittettäessä kronetissa mötös/punos jää keikkumaan reuna laustasen päälle.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: elho vai pötskä
Enpäs tiedä onko tuollaista kietoutumisongelmaa oikeasti edes ollut.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: elho vai pötskä
Kyllä elhosta kaikki läpi menee minkä terä katkaisee, ee oo koskaan ollu murskan kanssa mitn ongelmaa...
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: elho vai pötskä
Ei ole ollut tuollaista ongelmaa elhossa eikä pöttingerissä edes hernekasvustossa.

Pöttingeriä pidän parempana mutta en mä ole arrowia ikinä kokeillutkaan.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: elho vai pötskä
Seuraavassa konevitsissä näyttäis oleva arrow 3700 testissä. Pitäisköhän oma havittää sitä ennen jos menee loputkin jälleenmyyntiarvosta 8)
Oon vaatimaton!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9765
Vs: elho vai pötskä
Tuossa syksyllä juttelin erään Pöttingerin omistajan kans ja uhkas seuraavaksi ostaa Elhon murskaimen  :D saatto olla vaan kohtelias, koska mä sanoi  ensin että mulla on Elho vuosimallia kuokka ja kirves  :o

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: elho vai pötskä
Jousen syöjä on pöttingeri 500 ekua per kipale,ei takuuseen. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jape

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 130
Vs: elho vai pötskä
Edellisellä elholla meni vihantaherne poikki kohtalaisesti, nykyisellä 3 metrisellä pöttingerillä ei onnistu, repii juurineen maasta ja palkki menee tukkoon, viimeksi kävi naapurin elho niittämässä. Virna, härkäpapu, sinimailanen ja apilat on onnistunu pöttingerillä niittään. Pöttingerissä aisan kulmavaihteiden öljynvaihto on sitten v*ttumainen homma 

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: elho vai pötskä
Edellisellä elholla meni vihantaherne poikki kohtalaisesti, nykyisellä 3 metrisellä pöttingerillä ei onnistu, repii juurineen maasta ja palkki menee tukkoon, viimeksi kävi naapurin elho niittämässä. Virna, härkäpapu, sinimailanen ja apilat on onnistunu pöttingerillä niittään. Pöttingerissä aisan kulmavaihteiden öljynvaihto on sitten v*ttumainen homma

Voin kertoa, että on Elhossakin! Imuvaihtaja välttämätön laite huoltohommissa, sitten sujuu. Vaihteistot ovat yleensä standardikamaa eli huolto ei välttämättä onnistu kaikissa käyttökohteissa ihan kivuttomasti.
Oon vaatimaton!

luomuparta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: elho vai pötskä
No juu kiitoksia kommenteista. Elhon osakkeet ei näitten perusteella ainakaan laskeneet päin vastoin.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: elho vai pötskä
Edellisellä elholla meni vihantaherne poikki kohtalaisesti, nykyisellä 3 metrisellä pöttingerillä ei onnistu, repii juurineen maasta ja palkki menee tukkoon, viimeksi kävi naapurin elho niittämässä. Virna, härkäpapu, sinimailanen ja apilat on onnistunu pöttingerillä niittään. Pöttingerissä aisan kulmavaihteiden öljynvaihto on sitten v*ttumainen homma

Voin kertoa, että on Elhossakin! Imuvaihtaja välttämätön laite huoltohommissa, sitten sujuu. Vaihteistot ovat yleensä standardikamaa eli huolto ei välttämättä onnistu kaikissa käyttökohteissa ihan kivuttomasti.

Voiskohan näitäkin suunnitella aina,vai onko ne huoltovapaita... Kehtuuttaa kyllä ennen ekaa tekoa valutella suojapeltejä pitkin hypoideja. saatikka rakennella joka koneeseen avaimet et saa roput auki... kun eivät ole osanneet päättää et laitetaanko kaikki kuusiokolo vai avain kannalla.. mene sitten molempien kanssa suhharoimaa.... nimi.. pötskän etukone
Nii se on...

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: elho vai pötskä
Tarkoitus ei oo elvistellä, mutta minä eli mister worlwide ja kesälaatumies ollaan kuluvana vuonna käyty tutustumassa sekä pännäisten pyhinvaelluspaikkaan oy Elho ab:hen ja myös Itävallan Grieskirchenissä Pöttingerin tehtaaseen. :P
Oon vaatimaton!

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: elho vai pötskä
Olisikohan telamurskain tuollaiselle tavaralle parempi?

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: elho vai pötskä
Tarkoitus ei oo elvistellä, mutta minä eli mister worlwide ja kesälaatumies ollaan kuluvana vuonna käyty tutustumassa sekä pännäisten pyhinvaelluspaikkaan oy Elho ab:hen ja myös Itävallan Grieskirchenissä Pöttingerin tehtaaseen. :P
Pöttillä oli paremmat tarjoilut.  ;)
Mystinen kesälaatumies